Spent<3 Skrevet 14. januar 2021 #1 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Vi prøver og prøver og er så utålmodig hehe ifølge cb sine sider så sier de at jeg kan få utslag på tidlig test i morgen den 15. Ikm den 22... Er det for tidlig og teste? Når fikk du positiv test? Endret 14. januar 2021 av Spent<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 14. januar 2021 #2 Del Skrevet 14. januar 2021 Jeg fikk svaaaak positiv 7 dager før mensen på CB early. Og så blei den mer tydelig positiv, så klart, ettersom jeg nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 14. januar 2021 #3 Del Skrevet 14. januar 2021 Ville heller gått ut ifra dpo, enn "dager før mensen" som testene går ut med. Jeg fikk positiv en uke før ikm, men 9 dpo, pga lang lutefase kunne jeg teste såpass tidlig ift mensen. Neon har kort, andre lang. Det sier seg selv at de med kort lutefase typ 10 dager, ikke kan teste 6 dager før mens, da har jo ikke egget festet seg en gang:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent<3 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Spent<3 skrev (30 minutter siden): nøtta skrev (8 minutter siden): Ville heller gått ut ifra dpo, enn "dager før mensen" som testene går ut med. Jeg fikk positiv en uke før ikm, men 9 dpo, pga lang lutefase kunne jeg teste såpass tidlig ift mensen. Neon har kort, andre lang. Det sier seg selv at de med kort lutefase typ 10 dager, ikke kan teste 6 dager før mens, da har jo ikke egget festet seg en gang:p Sant! Jeg har også lang lutefase. Dpo 10 i dag Endret 14. januar 2021 av Spent<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 14. januar 2021 #5 Del Skrevet 14. januar 2021 Spent<3 skrev (5 minutter siden): Sant! Jeg har også lang lutefase. Dpo 10 i dag Ja da hadde jeg begynt testingen 😂🙊 men er veldig varierende når det viser positiv. Med første fikk jeg positiv på kvelden 12dpo, svak. Og på 2. Fikk jeg positiv 9-10 dpo på kvelden lykke til❤️ en spennnde tid, den prøvingen. Og ikke minst tida etter❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent<3 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2021 nøtta skrev (3 minutter siden): Ja da hadde jeg begynt testingen 😂🙊 men er veldig varierende når det viser positiv. Med første fikk jeg positiv på kvelden 12dpo, svak. Og på 2. Fikk jeg positiv 9-10 dpo på kvelden lykke til❤️ en spennnde tid, den prøvingen. Og ikke minst tida etter❤️ Hehe ja absolutt spennende!^^ håper de blir positive denne gangen! skal ut og kjøpe tester i dag^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. januar 2021 #7 Del Skrevet 14. januar 2021 Mine postitive tester har kommet svakt mellom 9-11 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent<3 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 14. januar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Mine postitive tester har kommet svakt mellom 9-11 dpo. Så gøy! Får håpe det skjer her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Del Skrevet 14. januar 2021 Hva betyr dpo? Anonymkode: 86219...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. januar 2021 #10 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva betyr dpo? Anonymkode: 86219...e52 Days past ovulation. Altså dager etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå