Gå til innhold

Hvem tror dere vinner valget i Norge 2021?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere vinner valget i Norge 2021? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror regjeringen vinner valget

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som vinner valget, har ikke tenkt så langt ennå. Får se hva politikerene kommer med utover året.

Skrevet

Det mest spennende blir om lederen for det største partiet som "tapte" kommer til å gå berserk på sosiale medier med "det var vi som vant!!!" 

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (9 minutter siden):

Jeg tror regjeringen vinner valget

Det tror jeg også, dessverre.

• Liker 2
Skrevet (endret)

AP gjør det jo så ræva nå, så det blir vel fire år til med Maggie Thatcher 2.0. Jeg stemmer nok på Vedum.

Endret av Expandable86
  • Liker 7
Skrevet
Guile skrev (1 time siden):

Det mest spennende blir om lederen for det største partiet som "tapte" kommer til å gå berserk på sosiale medier med "det var vi som vant!!!" 

Ja, Erna kommer til å nekte å vedkjenne valgnederlaget, og tilhengerne hennes kommer til å storme Stortinget! Det hadde vært gøy! Vi trenger litt action i kjedelige Norge😄

• Liker 3
Skrevet

Har litt tro på SP

• Liker 7
Skrevet (endret)

Om SP og Vedum kommer til makta så er det en stor tragedie for dyrevelferden i Norge og man kan bare vinke farvel til sunn stamme av vilt og rovdyr til fordel for jakt, beitedyr og penger. Alt som går på bekostning av dyrevelferd støtter Vedum og mange i SP. Sirkus med eksotiske dyr (heldigvis ulovlig i dag, men Vedum sto i bresjen for å bevare det), nedslakting av norske rovdyr som er nødvendig i naturen, pelsdyrbransjen, motstand av dyrepoliti, motstand av økt dyrevelferd i takt med kunnskap i norske fjøs++ Penger rår, og dyrenes ve og vel kommer i siste rekke og er kun til for å tjene penger.

Stoler ikke på den mannen for fem flate øre ellers heller, synes det alltid har vært noe urovekkende over den fyren (til tross for at han iherdig forsøker å spille på sin gode humør og smittende latter) så i mine øyne ville det blitt katastrofe om han/partiet fikk mer makt enn de har i dag.

Endret av Nebel86
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Vanskelig. Alle valgløftene som ikke blir overholdt er likt for alle partier. Globalister og karrierepolitikere som fjerner seg stadig lenger vekk fra folks liv i eget land. Synes ingen virker genuine lenger men mest opptatt av å mele sin egen kake. Politikerforakten øker for hvert valg med nye valgløfter som blir brutt med god samvittighet. Hvem kan ta best vare på og forvalte det flotte landet vi er så heldige å bo i. Har ikke sansen for verken Støre eller Erna og tror ikke på hva de sier. Kanskje SP er det beste av alle onder. Får se hva som skjer fremover mot valget.

Endret av Justlooking
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Eneste partiet som kjemper mot globaliseringen er Sp. Absolutt eneste, kanskje bortsett fra Rødt. Frp hadde en fraksjon, men de ble kastet ut. Stoler ikke på noen partier lenger, men må bli Sp. Jeg er virkelig en dyreelsker, men det er langt viktigere saker å kjempe for akkurat nå. Dessuten overdrives det voldsomt m.t.p hvor ikke-human deres holdning til dyrevelferd faktisk er. Men hvor sterk er Vedum, innerst inne? Knekker han også i møte med sterkere, globalistiske krefter? Hva med innvandring? Enten blir det Sp, eller et av småpartiene som nok ikke kommer inn på Stortinget.

Endret av Blålin
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror det blir regjeringsskifte etter valget. Årsaken er noe så banalt som regjeringsslitasje. Det finnes selvsagt flere årsaker, men jeg mistenker at folk flest rett og slett ønsker seg nye fjes på tv...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har stemt på høyre og regjeringen i mange år. Men det kommer jeg ikke til og gjøre i 2021.

Dette pga. håndteringen av covid 19 situasjonen. Og nå, strategien med covid vaksinering.

Skjønner at situasjonen var uoversiktelig i mars 2020, men bl.a full nedstenging av svenskegrensen (Svinesund) etter noen få uker.Helt frem til sensommeren, har de IKKE hatt smittefaglig begrunnelse for dette.

Jeg mener at det er fler av tiltakene, som er "opphauset".Jeg tror det er mye som er hemmeligholdt,

Nordmenn er for godtroende. Jeg har prøvd å få satt søkelys på flere ting, men ingen respons.

Det at regjeringen (så langt), ikke har ønsket å hjelpe flyselskapet Norwegian, er også for meg en "tung" grunn.

Norwegian er det norske folks flyselskap, jeg tror vi er mange, som har nydt godt av det!

En annen ting, om regjeringen skulle fortsatt med KRF og Venstre i regjering, etter alt de har stellt istand, med så liten oppslutning, er over enhver fatteevne!!

Håper det kommer frem nok "skytts" i en Corona granskning, slik at flere får øynene opp for hva regjeringen har drevet med.

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper på regjeringsskifte. 

I løpet av de åtte årene de har regjert, har gapet mellom fattige og rike økt. Barnefattigdommen har økt, flere skoler er nedlagt samtidig som det har kommet flere privatskoler. 

Jeg liker heller ikke at de er i ferd med å  ødelegge jernbanen. Og den tafatte håndteringen av covid-19. 

• Liker 3
Skrevet

Senterpartiet kommer til å gjøre et brakvalg, og det kommer til å bli regjeringsskifte, hvor Senterpartiet kommer til å få mange statsråder i en regjering bestående av AP, SP og SV

• Liker 2
Skrevet
Nebel86 skrev (17 timer siden):

Om SP og Vedum kommer til makta så er det en stor tragedie for dyrevelferden i Norge og man kan bare vinke farvel til sunn stamme av vilt og rovdyr til fordel for jakt, beitedyr og penger. Alt som går på bekostning av dyrevelferd støtter Vedum og mange i SP. Sirkus med eksotiske dyr (heldigvis ulovlig i dag, men Vedum sto i bresjen for å bevare det), nedslakting av norske rovdyr som er nødvendig i naturen, pelsdyrbransjen, motstand av dyrepoliti, motstand av økt dyrevelferd i takt med kunnskap i norske fjøs++ Penger rår, og dyrenes ve og vel kommer i siste rekke og er kun til for å tjene penger.

Stoler ikke på den mannen for fem flate øre ellers heller, synes det alltid har vært noe urovekkende over den fyren (til tross for at han iherdig forsøker å spille på sin gode humør og smittende latter) så i mine øyne ville det blitt katastrofe om han/partiet fikk mer makt enn de har i dag.

Her var det mye rart som krever begrunnelse, hvordan oppnår en en sunn stamme av vilt uten jakt? Hvorfor er Ulv mer verdt en hjortevilt? 

• Liker 2
Skrevet

AP vil ikke vinne et valg før de har ordnet opp i rekkene.

Jonas på toppen, katastrofe.

Ikke ha en nestleder som er særlig kjent som person eller likt blant folket. Katastrofe.

Ønske en fjott som ikke vet hvordan han skal oppføre seg inn i Trøndelag. Katastrofe.

Ingen vet heller hva AP egentlig står for.

AP er ingenting lenger, de har bare ekstremt trofaste velgere. Dessverre?

Skrevet
Nebel86 skrev (17 timer siden):

Samme her, uten at jeg klarer å sette fingeren på nøyaktig hva det er som gjør at jeg føler det slik. 

• Liker 4
Skrevet

Senterpartiet blir valgvinneren. Gjorde det jo ekstremt godt ved kommune-/fylkesvalget sist. Synd at AP har kjørt seg selv i grøfta. Der må det nytt blod inn for at de skal komme tilbake 

• Liker 1
Skrevet

Senterpartiet!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...