Gå til innhold

Rynker under øynene, operasjon/laser/plasmapen/botox/fillers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har løs hud (poser) under øynene, rynker og ser generelt veldig dratt ut. Sover kun 3-4 timer (oppdelt) hver natt på småbarn. Så skjønner jo at søvnen gjør mye av det. Men hva kan jeg gjøre for å stramme opp huden eller minske rynkene? 

Kosmetisk sykepleier foreslo laser, men det er jo like dyrt som å operere nedre øyelokk, så jeg er usikker. Plasmapen ser ut som det kan hjelpe, men vet ikke helt med virkningen. Er jo også ganske dyrt, så må det gjentas så forvares operasjonsprisen lett. Men finnes det noe sted man kan sette botox feks. for at de i hvert fall ikke skal bli større? De kommer veldig til syne når jeg smiler. Men vil jo ikke miste smilet.. Har vurdert tear through filler, men det går egentlig kun på posene, altså ringen rundt den løse huden. Rynkene plager meg mer. 

 

Anonymkode: 8020c...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du løs hud under øynene ville jeg helt klart godt for kirurgisk operasjon.

Anonymkode: e187c...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du løs hud under øynene ville jeg helt klart godt for kirurgisk operasjon.

Anonymkode: e187c...5f9

 

NewStart87 skrev (3 timer siden):

For fjerning av poser under øyne hadde jeg valgt plastikk kirurgi. Koster rundt 20.000.

Takk for svar fra dere to! Jeg heller også mot dette, jeg ser jo seriøst 20 år eldre ut enn jeg er (knapt 30). Ble bare så usikker siden sykepleieren mente at "dette fikser vi lett med laser", men så viser det seg jo at man trenger 4 runder med laser, og det blir jo en del tusenlapper, i tillegg mange dager med plager etter hver gang. 

Har prøvd å se på de på amerikanske serier (housewives osv), men finner ingen som har slike rynker. Betyr det at alle opererer, eller finnes det noe sted man setter botox for å ikke få det? 

Anonymkode: 8020c...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...