Gå til innhold

Du vet du prøver når ....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... når du ikke kan gå på do når du selv ønsker, sånn f.eks etter jobb, men må holde deg en hel busstur og tisse hjemme slik at EL-testen kan tas.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....du tar deg selv i å sitte i kontorlandskapet og diskre klemme på puppene for å sjekke om dei er mer/mindre/annerledes såre enn når du gjorde det for 20 min sidan. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2021 at 9:24 PM, SilSil said:

Kanskje bare jeg som utleverer historien min til alle 😂 Vi har forsøkt i over ett år, og ingen venner eller familie vet om det, så jeg har så behov for å snakke om det med noen. I dag var det bankrådgiveren min det gikk utover 😅 Roer seg kanskje ned nå som jeg har funnet forum-verdenen 😊

Føler virkelig med deg! Jeg blir sprø selv og vi har "bare" prøvd i 7 mnd.  Drømmen om barn har vært så sterkt så utrolig mange år, så er sårt at det tar så "lang" tid...  Er her for å snakke jeg om du ønsker 🤗

Endret av Cathrine 91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine 91 skrev (36 minutter siden):

Føler virkelig med deg! Jeg blir sprø selv og vi har "bare" prøvd i 7 mnd.  Drømmen om barn har vært så sterkt så utrolig mange år, så er sårt at det tar så "lang" tid...  Er her for å snakke jeg om du ønsker 🤗

Så koselig, tusen takk 🥰 Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nesten hele tiden har lest alle nye innlegg og er oppdatert i denne kategorien på KG....😅

Anonymkode: bfb11...6fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du nesten hele tiden har lest alle nye innlegg og er oppdatert i denne kategorien på KG....😅

Anonymkode: bfb11...6fc

Haha, ja stemmer det😂🤭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd her i et halvt år nå.. Kjenner meg veldig igjen i det alle skriver!! 

Har ønsket meg barn i flere år og veldig tungt når det tar tid før det klaffer😥 

Spesielt når alle rundt meg forteller meg at de har blitt gravide på 1 forsøk.. Er den eneste som ikke har blitt gravid i familien min svigerfamilie og veninner.. Så jeg føler meg alene og på en måte litt "utelatt" Jeg er selvfølgelig kjempe glad på deres vegne, men samtidig føles det veldig urettferdig... 😟 Føler meg fæl som tenker sånn men kan rett og slett ikke noe for det 🤷‍♀️😟 

Anonymkode: 0e17c...62d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Spesielt når alle rundt meg forteller meg at de har blitt gravide på 1 forsøk.. Er den eneste som ikke har blitt gravid i familien min svigerfamilie og veninner.. Så jeg føler meg alene og på en måte litt "utelatt" Jeg er selvfølgelig kjempe glad på deres vegne, men samtidig føles det veldig urettferdig... 😟 Føler meg fæl som tenker sånn men kan rett og slett ikke noe for det 🤷‍♀️😟 

Du er apsolutt ikke alene!! Har det faktisk helt likt her

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 13.03):

Helt normalt

Anonymkode: 95de4...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... når du sier til tenåringen at hun ikke trenger å ta ut søpla (som er jobben hennes) for du kan gjøre det selv (i frykt for at hun skal oppdage alle testene m.m)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amatariel said:

.... når du sier til tenåringen at hun ikke trenger å ta ut søpla (som er jobben hennes) for du kan gjøre det selv (i frykt for at hun skal oppdage alle testene m.m)

Hehe fine👌😄😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt normalt

Anonymkode: 95de4...47d

Er like tungt fordiom! Alle vet jo at er normalt at kan ta tid, men man tenker jo ikke at man selv skal gjøre det fordiom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (10 timer siden):

Eller har egen søppelbøtte dedikert til alle testene, som står slik at overaskelsesbesøk ikke plutselig kommer over bøtta 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Du går ut av syklusappen for å gå inn på kvinneguiden så tilbake igjen 🤷‍♀️ 
Overanalyserer alt som er. Hadde vi nok sex i prøveperioden - og når var egentlig EL? 🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, Juvo said:

.. Du går ut av syklusappen for å gå inn på kvinneguiden så tilbake igjen 🤷‍♀️ 
Overanalyserer alt som er. Hadde vi nok sex i prøveperioden - og når var egentlig EL? 🙃

Haha 😂 helt enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
1 minutt siden, Saschi said:

Dette er veldig meg 

images6134Q2IM.jpg

Hahaha 😂👍 derfor like greit å ikke si når den er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du holder andre sine små barn og gnikker de på hodet når foreldrene kikker bort, fordi det skal bringe lykke 😂

Anonymkode: 228aa...a56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...