Amatariel Skrevet 19. januar 2021 #21 Del Skrevet 19. januar 2021 ... når du ikke kan gå på do når du selv ønsker, sånn f.eks etter jobb, men må holde deg en hel busstur og tisse hjemme slik at EL-testen kan tas. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTidligUte Skrevet 19. januar 2021 #22 Del Skrevet 19. januar 2021 ....du tar deg selv i å sitte i kontorlandskapet og diskre klemme på puppene for å sjekke om dei er mer/mindre/annerledes såre enn når du gjorde det for 20 min sidan. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 22. januar 2021 #23 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) On 1/15/2021 at 9:24 PM, SilSil said: Kanskje bare jeg som utleverer historien min til alle 😂 Vi har forsøkt i over ett år, og ingen venner eller familie vet om det, så jeg har så behov for å snakke om det med noen. I dag var det bankrådgiveren min det gikk utover 😅 Roer seg kanskje ned nå som jeg har funnet forum-verdenen 😊 Føler virkelig med deg! Jeg blir sprø selv og vi har "bare" prøvd i 7 mnd. Drømmen om barn har vært så sterkt så utrolig mange år, så er sårt at det tar så "lang" tid... Er her for å snakke jeg om du ønsker 🤗 Endret 22. januar 2021 av Cathrine 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilSil Skrevet 22. januar 2021 #24 Del Skrevet 22. januar 2021 Cathrine 91 skrev (36 minutter siden): Føler virkelig med deg! Jeg blir sprø selv og vi har "bare" prøvd i 7 mnd. Drømmen om barn har vært så sterkt så utrolig mange år, så er sårt at det tar så "lang" tid... Er her for å snakke jeg om du ønsker 🤗 Så koselig, tusen takk 🥰 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #25 Del Skrevet 22. januar 2021 Du nesten hele tiden har lest alle nye innlegg og er oppdatert i denne kategorien på KG....😅 Anonymkode: bfb11...6fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 22. januar 2021 #26 Del Skrevet 22. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Du nesten hele tiden har lest alle nye innlegg og er oppdatert i denne kategorien på KG....😅 Anonymkode: bfb11...6fc Haha, ja stemmer det😂🤭❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #27 Del Skrevet 22. januar 2021 Prøvd her i et halvt år nå.. Kjenner meg veldig igjen i det alle skriver!! Har ønsket meg barn i flere år og veldig tungt når det tar tid før det klaffer😥 Spesielt når alle rundt meg forteller meg at de har blitt gravide på 1 forsøk.. Er den eneste som ikke har blitt gravid i familien min svigerfamilie og veninner.. Så jeg føler meg alene og på en måte litt "utelatt" Jeg er selvfølgelig kjempe glad på deres vegne, men samtidig føles det veldig urettferdig... 😟 Føler meg fæl som tenker sånn men kan rett og slett ikke noe for det 🤷♀️😟 Anonymkode: 0e17c...62d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 22. januar 2021 #28 Del Skrevet 22. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Prøvd her i et halvt år nå.. Kjenner meg veldig igjen i det alle skriver!! Har ønsket meg barn i flere år og veldig tungt når det tar tid før det klaffer😥 Spesielt når alle rundt meg forteller meg at de har blitt gravide på 1 forsøk.. Er den eneste som ikke har blitt gravid i familien min svigerfamilie og veninner.. Så jeg føler meg alene og på en måte litt "utelatt" Jeg er selvfølgelig kjempe glad på deres vegne, men samtidig føles det veldig urettferdig... 😟 Føler meg fæl som tenker sånn men kan rett og slett ikke noe for det 🤷♀️😟 Anonymkode: 0e17c...62d Du er apsolutt ikke alene!! Har det faktisk helt likt her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #29 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 13.03): Prøvd her i et halvt år nå.. Kjenner meg veldig igjen i det alle skriver!! Har ønsket meg barn i flere år og veldig tungt når det tar tid før det klaffer😥 Spesielt når alle rundt meg forteller meg at de har blitt gravide på 1 forsøk.. Er den eneste som ikke har blitt gravid i familien min svigerfamilie og veninner.. Så jeg føler meg alene og på en måte litt "utelatt" Jeg er selvfølgelig kjempe glad på deres vegne, men samtidig føles det veldig urettferdig... 😟 Føler meg fæl som tenker sånn men kan rett og slett ikke noe for det 🤷♀️😟 Anonymkode: 0e17c...62d Helt normalt Anonymkode: 95de4...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. januar 2021 #30 Del Skrevet 24. januar 2021 .... når du sier til tenåringen at hun ikke trenger å ta ut søpla (som er jobben hennes) for du kan gjøre det selv (i frykt for at hun skal oppdage alle testene m.m) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 24. januar 2021 #31 Del Skrevet 24. januar 2021 1 minutt siden, Amatariel said: .... når du sier til tenåringen at hun ikke trenger å ta ut søpla (som er jobben hennes) for du kan gjøre det selv (i frykt for at hun skal oppdage alle testene m.m) Hehe fine👌😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 24. januar 2021 #32 Del Skrevet 24. januar 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Helt normalt Anonymkode: 95de4...47d Er like tungt fordiom! Alle vet jo at er normalt at kan ta tid, men man tenker jo ikke at man selv skal gjøre det fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 24. januar 2021 #33 Del Skrevet 24. januar 2021 Det ikke går en dag uten du tenker over det! Eller at du tenker på hvilken dag i syklusen osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 24. januar 2021 #34 Del Skrevet 24. januar 2021 Amatariel skrev (10 timer siden): .... når du sier til tenåringen at hun ikke trenger å ta ut søpla (som er jobben hennes) for du kan gjøre det selv (i frykt for at hun skal oppdage alle testene m.m) Eller har egen søppelbøtte dedikert til alle testene, som står slik at overaskelsesbesøk ikke plutselig kommer over bøtta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 25. januar 2021 #35 Del Skrevet 25. januar 2021 Når du går til gynekologen å nesten gleder deg til det 🤣 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvo Skrevet 25. januar 2021 #36 Del Skrevet 25. januar 2021 .. Du går ut av syklusappen for å gå inn på kvinneguiden så tilbake igjen 🤷♀️ Overanalyserer alt som er. Hadde vi nok sex i prøveperioden - og når var egentlig EL? 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 25. januar 2021 #37 Del Skrevet 25. januar 2021 Just now, Juvo said: .. Du går ut av syklusappen for å gå inn på kvinneguiden så tilbake igjen 🤷♀️ Overanalyserer alt som er. Hadde vi nok sex i prøveperioden - og når var egentlig EL? 🙃 Haha 😂 helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 2. februar 2021 #38 Del Skrevet 2. februar 2021 Dette er veldig meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 2. februar 2021 #39 Del Skrevet 2. februar 2021 1 minutt siden, Saschi said: Dette er veldig meg Hahaha 😂👍 derfor like greit å ikke si når den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #40 Del Skrevet 2. februar 2021 Når du holder andre sine små barn og gnikker de på hodet når foreldrene kikker bort, fordi det skal bringe lykke 😂 Anonymkode: 228aa...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå