Gjest Pulchra Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg følger ikke de populære trendene på en måte dam tae kwon-do og ju-jitisi og sånt, men litt eldre karate og bare for selvforvar, jeg slår ikke eller sparker, bare forsvarer og leder energien vekk i fra meg, jeg har ikke så mange timene bak meg ennå da, men har lagt ved en video om litt hvordan jeg trener, legg gjerne ut noe du også! win-20210113-00-48-28-pro_zFVIRjjR_CLEV.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 De sparkene innledningsvis kan ta ned hvem som helst. Anonymkode: dd16a...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De sparkene innledningsvis kan ta ned hvem som helst. Anonymkode: dd16a...6e6 hehe takker, men jeg bare øver på å sparke på undersiden av ben som kommer i mot meg for å lede de vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå