AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Tar på anonym pga årets verste overskrift. 😅 Hadde en runde i natt på den første antatt fruktbare dagen i syklus (mensen kom 1 januar) kjente forresten et stikk i stokkene tidligere på kvelden. Kan den ha kommet så tidlig som dag 11/12? Burde ikke alt ha rent ut til nå siden 2 i natt? Har vært aktiv og oppe og gått mye idag, så syntes det var så rart det skulle kommet ut noe nå, ca 18 timer senere. Begynte å EL teste igår kveld, så det var kanskje litt for sent til å få den positiv? Erfaringer? 🙂 Anonymkode: fbef0...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Sæd og EL-slim har jo gjerne veldig lik konsistens, så det et vanskelig å svare på. Har du lukta på det? Jeg syns Sæd har en veldig tydelig lukt, og det eneste jeg har kjent luktet likt som det er fostervannet mitt når det gikk 😅 Anonymkode: 528ba...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg har selv opplevd å få spermrester ut opptil 2 dager etterpå. Konsistensen er ca helt lik EL slim. Det jeg har lært som forskjellen, er at sperm ikke kan strekkes flere ganger før det bryter, mens EL slim kan strekkes og strekkes, og om det bryter, så kan det strekkes igjen like elastisk 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 Da ble jeg litt klokere, takk for oppklarende svar nei, lukta ikke som sæden, men kan jo være blandet godt ut etter så lang tid. Det røyk iallfall etter en gangs strekking. Jeg tror ikke det har vært EL ennå, så vi fortsetter å prøve annenhver dag resten av uka. Anonymkode: fbef0...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå