Gå til innhold

liv ute i rommet

Gjest King James

Anbefalte innlegg

Gjest King James

er det noen som tror på inntelgent liv ute i rommet

vesner som er milliarder av år foran oss udugelige mennesker her på jorden

innen for vitenskapen og innefor det åndelige.Og våpner som kan smadre jorden med en stråle.

er det noen mulighet vist det finnes romvesner at vi noen gang vil kontakte dem

eller at de kontakter oss

så hva er spørsmålet

finnes det liv der ute og har de vært her

jeg personlig tror det finnes liv der ute i rommet men tviler på at de har vært her på jorden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det finnes liv der ute (det jo så uendelige mye vi ikke har oppdaget) men tror ikke de har vært her på jorden eller har planer om å drepe oss med stråler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg tror det finnes et drømmesamfunn der ute, med vesner som er lidenskapelig opptatt av tegnsetting og ortografi. De gidder vel neppe å komme hit.

For å svare bittelitt seriøst: Ja, jeg kan tro på liv, men i en form helt ukjent og kanskje utenkelig for oss. Tror ikke at de kommer flyende hit i ufoene sine og opererer inn brikker i hjernen på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, personlig synes jeg det er både naivt og litt arrogant å tro at vi er de eneste intelligente vesenene i universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta
Vel, personlig synes jeg det er både naivt og litt arrogant å tro at vi er de eneste intelligente vesenene i universet.

Helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kom hit i år 2001 fra planeten neptun, så ikke gidd aaa!

Det suten heter det ikke 2001 men år 872837221111112224 så lenge har verden eksistert, jeg har bare levd i 87345 år men de har vært fine :)

Å nå er jeg på ferie her på joren, tiden går fort når en har det moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Jeg tror ikke engang på intelligent liv på dette forumet, langt mindre i verdensrommet.

:grine2:

Sant!

Nei... hvis det finnes liv der ute så er det vel en eller annen amøbeskapning. Det er sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Arkana. Hvor sannsynlig er det at vi mennesker er de eneste intelligente veseneene i verdensrommet? Tanken er jo nesten litt deprimerende. Nei, der må være noe annet. Men hva, det vet vi ikke. Jeg tror ikke på små grønne marsmenn akkurat. Men noe. Noe jeg ikke helt vet hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreøpig tror jeg bare på bakterier på mars eller hva det nå var de fant snikende der oppe! Kanskje vi har noen nisser på pluto også, med høy kuldetoleranse og som ikke har noe imot å ikke ha dagslys. Gotheraliens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Violetta
den største feilen er at vi faktisk går rundt og innbilder oss at vi er innteligente

Nå er det jo menneskene som har definert hva vi regner som intelligente da. Så vi er vel intelligente etter vår egen definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid aliens regnes som superintelligente professorer som er rakettforskere på deltid da? Kan hende de har samme intelligensnivå som oss, om ikke mindre!

Dessuten heter det egentlig ikke "oss" da, for noen av oss er jo smartere enn andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Mest sannsynlig så finnes det livsformer som mennesker ikke er i stand til å oppfatte. Og da kan heller ikke intelligens måles i forhold til våre definisjoner.

Det er det jeg tror.

Og det finnes nok mange slags livsformer, alt fra bakterier til helt andre typer vesener og livsformer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...