Gjest care Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Hei Jeg fikk en blomst med røde pepper av min svigers nå til helga som var. Har aldri hørt om en slik blomst før (har null kunnskaper om blomster). Vel, mitt spørsmål er om det går ann å spise disse pepperne. De er røde og ser ut som chille. Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 hei på deg Ja du kan spise disse pepperne, de er veldig sterke. Har selv flere slike planter. Har spist noen av mine, men synes de er finest som pynt. De står til langt ut i november. Når de er avblomstret(fruktene er falt av) gi planten hvile, sett den i et kjørlig men frostfritt vindu f.eks kjellervindu og gi den lite vann frem til ca april, da tar du den inn i varmen bytter jord på den og begynner å vanne og gi gjødsel. Da kommer den til sommern først med små hvite blomster, og er du heldig blir det pepperfrukter på den ut i juli/august. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Hei og takk for tipset. Tror nok også at den er finest med de røde pepperne, men var bare litt nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå