draug 75 Skrevet 14. januar 2021 #21 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 11.57): Det er de «alminnelige» og mindre kjekke mennene som er verst her. Den aller kjekkeste jeg har vært borti var den mest ordentlige og oppegående av alle. Han var virkelig kjekk også! Lei av at mange menn tror det er de kjekke som får alt og bare player alle kvinner. Det er fullstendig svada i mange tilfeller. Mitt personlige inntrykk og erfaring er at det er de helt vanlige som har de største mindreverdighetskompleksene, og vippes lettere av pinnen når et annet kvinnfolk ser deres retning 😅 Anonymkode: fd877...ebd Så skal jeg rette meg sjøl opp for å få skrifta til å gå mer i retning av hva jeg mener: Om vi nå tok og sa i stedet for alminnelig, en fyr som ikke var ute som player, men en fyr som var, som ellers beskrevet, lite dreven i dating, men genuint interessert i å finne seg en kjæreste og et forhold. Så er sjansen for at han ville te seg mindre interessant og morsom å være sammen med, så kjedelig, på den daten, og ingen kvinne ville bry seg med å treffe han igjen - hun ville heller la seg fascinere av en eller annen luring, en som er frekk nok til å pirke bort usikkerhetene hennes, er hot - cold og får henne til å lure på om han er interessert osv., alle de, egentlig ganske billige triksene man kan kjøre iveg med overfor folk man ikke egentlig bryr seg om. Men hvem er det egentlig som kan påstå at man er interessert i et forhold når man ikke bryr seg om noen som er litt dypere, som er litt forknytt fordi situasjonen faktisk betyr noe for dem, gir kaldt avslag på grunn av en feil som strengt kan tolkes som tegn på å være needy - og heller henger seg på en eller annen ovenpå kis som med sin overfladiske sjarm er "spennende" å være sammen med, som egentlig fra første møte viser at det er ham knekkende likegyldig om du er der eller ikke. Det er egentlig som å klage på at man er slapp og nedfor, man vet det skyldes kostholdet, men man fortsetter å ete hveteboller på farten fordi de er mer fristende der og da, at det er kjedelig å sitte ved bordet og spise, i stedet for å spise skikkelige måltider. Det handler vel i bunn og grunn om å bli voksen, finne tålmodighet med å jobbe for det større målet i stedet for å ta den umiddelbare belønning.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #22 Skrevet 14. januar 2021 draug 75 skrev (3 timer siden): Det handler vel i bunn og grunn om å bli voksen, finne tålmodighet med å jobbe for det større målet i stedet for å ta den umiddelbare belønning. Du er inne på noe. Jeg er litt enig i det du skrev tidligere også, at jeg (TS) på en måte har fått litt det jeg var ute etter. I mitt tilfelle er det nok mest ubevisst. For det er jo litt sant at jeg ikke synes det er så spennende med de "seriøse" og ordentlige, som er rett på sak med at de vil ha et forhold. Og når jeg tenker meg om, er det kanskje fordi jeg ikke er sånn superklar for et seriøst forhold igjen enda selv...? Samtidig er det veldig mange menn jeg mistenker egentlig ikke ER interesserte når de spiller disse spillene, men heller bare vil ha det gøy og bruker slike metoder til holde kvinner på en armlengdes avstand. Som du sier så har jo den oppførselen en tendens til å "hekte" folk, og det er jo ganske dårlig gjort. Anonymkode: e58bb...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #23 Skrevet 14. januar 2021 draug 75 skrev (På 12.1.2021 den 11.14): Ville du virkelig ha gått ut med en fyr som var nervøs og gjorde feil, flørtet klossete - som ikke var så verdensvant og avslepen, trykka på de rette knappene - fordi datinga betydde noe for han og at han var interessert i et forhold og i deg, han manglet erfaring fordi han ikke hadde datet så mye (og det vistes)? Jeg prøvde å date med en sånn. Han virket veldig interessert i meg, var nervøs og ristende i hendene da han holdte rundt meg. Det var søtt og jeg bestemte meg å gi han sjanse . Men til slutt ghostet han meg helt ut av blå. Fy søren skjønner ikke menn ... Anonymkode: 3b494...585
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #24 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg prøvde å date med en sånn. Han virket veldig interessert i meg, var nervøs og ristende i hendene da han holdte rundt meg. Det var søtt og jeg bestemte meg å gi han sjanse . Men til slutt ghostet han meg helt ut av blå. Fy søren skjønner ikke menn ... Anonymkode: 3b494...585 😂🤦♀️ Er det mulig! Anonymkode: e58bb...ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå