Gå til innhold

Håndkrem


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som kan anbefale en god håndkrem? Blir så tørr og ekkel på henda av å sitte med papirer hele dagen!

Er det foresten noe som hvet hva som gjør en håndkrem til en håndkrem? Hva skiller den fra en annen fuktighetskrem??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke komme på navnet, men jeg har en god krem som er kjøpt på apoteket (bare å spørre).

Forskjellen på en god håndkrem og en vanlig fuktighetskrem er for det meste at håndkremen er fetere (tror jeg da). Den trekker ikke så fort inn i husen, men lager et belegg utenpå huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv apobase oily creme som du kjøper på apoteket!!! Jeg har selv eksem-plager, og denne er suveren mot tørr hud.Den holder lenge og er lett å smøre utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet på sykehjem og der hadde de en kjempegod håndkrem som heter natusan institution. (tror den går an å få tak i på apoteket i mindre tuber)

Ellers sverger jeg til gode gamle Nivea Creme i blåe blikkboksene.. blir så veldig törr på hendene og den er god og fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Vaseline Intensive Care Hand&Nail Lotion i dag jeg. Den rosa tuben. Billig og god og lukter godt. Sitter også på kontor og med masse papirer, så håndkrem må jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Biomains fra Biotherm! Det er den beste hånd-kremen jeg har prøvd!

Den trekker fort inn i huden, styrker neglene og så er den vannfast, så den blir ikke skylt av med en gang du vasker hendene! I tillegg skal den bremse aldringsprossessen og forhindre pigmentflekker.

Hendene blir kjempe myke av den!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips når du sitter med papirer hele tiden er å vaske deg/bruke våtserviett før du smører deg med håndkrem.

Jeg har jobbet med arkivering og brukte "en tube" om dagen - helt til noen tipset meg om å vaske av papirstøvet.

Ellers så vil jeg anbefale Glysinello håndkrem - den synes jeg er best når jeg er skikkelig tørr på hendene. Ellers så bruker jeg vanlig bodylotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...