Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stemmes det selvsagt Jorn:-)

Anonymkode: 49cd6...76a

• Liker 1
Skrevet

Ser på NRK at Keiino har byttet ut de grå klærne med noe langt lysere. Bra! Likte ikke de grå klærne. Minnet litt om militæruniformer.

Anonymkode: 5ab2b...f93

• Liker 14
Skrevet

Da er vi klare. Har ikke sett og hørt noenting jeg før nå (med vilje), det er nå det skal skje :edie:

• Liker 2
Skrevet
Mynona skrev (30 minutter siden):

Så utrolig urettferdig for de artistene som debuterer på MGP og for de som ikke har noen fanbase i utlandet da, om plutselig hele Europa kan stemme på sine idoler.

Exactly! 

Anonymkode: 216c6...089

Skrevet

Heia Blåsemafian! 

• Liker 3
Skrevet
Undermann skrev (4 minutter siden):

Da er vi klare. Har ikke sett og hørt noenting jeg før nå (med vilje), det er nå det skal skje :edie:

Jeg har kun hørt et par av låtene så er spent!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er aldri greit at utlendinger stemmer i norsk MGP synes jeg. Forskjellen er at Keiino aldri har oppfordret utenlandske fans til å opprette konto på NRK for å stemme og friste med premier for det - det har Jorn gjort. Keiino er sånn sett helt uskyldige hvis de får slike stemmer. De har aldri bedt om, eller oppfordret til det. 

Anonymkode: c89d7...ad9

MEN! Tenk på alle nordmenn i utlandet pga studier osv. Har ikke de rett til å stemme?

Anonymkode: be500...874

• Liker 4
Skrevet

Ulrikke sin låt er utrolig nok enda mer irriterende i år enn i fjor

Anonymkode: 6fa37...501

Skrevet

Det som er annerledes i år er at alle land må spille inn sitt bidrag på forhånd, og dette vil brukes dersom deltakerne ikke kan reise til Rotterdam grunnet koronarestriksjoner. Vinneren av den norske finalen må forhåndsinnspille låten på mandag. Det er mange og strenge regler for hvordan dette skal gjøres. (TV2)

• Liker 1
Skrevet
Janzypants skrev (1 time siden):

Jeg syns Jorn burde bli diskvalifisert etter dette "stuntet".. Det er jo ikke utenlandske metalheads som skal bestemme hvilket bidrag som skal representere Norge i ESC.. Han "kjøper" jo egentlig stemmer ved å lage en slags konkurranse hvor de som stemmer kan vinne Jorn-merch.  At han i det hele tatt har lyst til vinne på et slikt grunnlag sier mye om han, egentlig. Mulig det ikke er direkte juks iflg reglene (noe det burde ha vært), men det er hvertfall etisk forkastelig i mine øyne overfor de andre artistene. Nei, jeg håper virkelig IKKE at Jorn vinner i kveld! 😡 

Jeg håper at Keiino stikker av med seieren i kveld! De har en bra, fengende låt med fantastisk vokal! Jeg tror at Norge kan ha en fair sjanse til å vinne ESC dersom Keiino får representere Norge 🇳🇴

Nå har NRK, flere ganger presisert at de tillater stemmer fra utlandet. Syns hva du vil om det men 2020/21 er spesielle år med litt andre regler. Deal with it!

• Liker 3
Skrevet

Kjolen til Silje😍

Anonymkode: c74c7...330

• Liker 17
Skrevet

Så flott kjole Silje har!

Anonymkode: 14d89...5dc

• Liker 12
Skrevet

Syns Silje er finere i kjole enn i de alt for store dressene hun hadde på Maskorama.

Både forrige lørdag og i dag ser hun helt smashing ut.

• Liker 9
Skrevet

Keiino blir sikkert å vinne, men låten er så likt den forrige det er flaut. Noe god vokal, utenom den sure joikingen. 

Jørn gjorde akkurat det samme som alle andre før sistesjanse, mobiliserte fans. Ser virkelig ikke problemet, tror ikke så jævlig mange utenlandske faktisk orker å knote med stemmingen. 

Keiino har forøvrig også lagt ut video på YouTube hvordan man stemmer. Greit nok den er på norsk, men fans hjelper utenlandske fans for å la de og stemme (eller good old Google translate).

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De må vel undersøke dette godt...dette er jo ikke en stor kjendis,så om han får negative medieoppslag for noe det ikke er hold i (feks om reglene ikke sier dette er feil) så kan han jo ikke svartmales.

Om det er en idiotisk, men uskyldig feilbedømmelse fra hans side så fortjener han ikke å svartmales i en så stor skala. 

Anonymkode: bf9e4...1fc

Ikke en stor kjendis? Noen har glemt å gjøre research.. Han er en av de største stemmene Norge har eksportert til verden. Og forsåvidt er det han som synger på en viss fotballsang du kanskje har hørt?

• Liker 3
Skrevet
pia mater skrev (1 minutt siden):

Keiino blir sikkert å vinne, men låten er så likt den forrige det er flaut. Noe god vokal, utenom den sure joikingen. 

Enten dem eller Rein Alexander tipper jeg

• Liker 2
Skrevet
pia mater skrev (1 minutt siden):

Jørn gjorde akkurat det samme som alle andre før sistesjanse, mobiliserte fans. Ser virkelig ikke problemet, tror ikke så jævlig mange utenlandske faktisk orker å knote med stemmingen. 

Keiino har forøvrig også lagt ut video på YouTube hvordan man stemmer. Greit nok den er på norsk, men fans hjelper utenlandske fans for å la de og stemme (eller good old Google translate).

Ikke sikkert. Har faktisk troa på Blåsemafian og TIX 

• Liker 3
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (Akkurat nå):

Enten dem eller Rein Alexander tipper jeg

Enig. Eller kanskje Raylee. Ok sang men dårlig fremført. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan har de valgt rekkefølgen til sangene? 

Anonymkode: 54afb...d89

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...