Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Keiino har uansett flere mulige stemmer fra utlandet, så får håpe de fansa stemmer på de 👍

Anonymkode: 3178d...a5b

Men hvorfor er dette greit? 

Anonymkode: 216c6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har ikke keiino 'reklamert' for at utenlandske fans kan stemme på de? Å samtidig så hadde Jorn tenkt å dele ut premie for at utenlandske stemmer på han? Burde jo være likt? Keiino kan jo garantert fått mamge stemmer fra utlandet om de bare vet at det går an å stemme? 

Anonymkode: 3178d...a5b

De får sikkert mange stemmer fra utlandet og det er IKKE greit. Jeg trodde at bare det norske folket skulle stemme....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor er dette greit? 

Det er aldri greit at utlendinger stemmer i norsk MGP synes jeg. Forskjellen er at Keiino aldri har oppfordret utenlandske fans til å opprette konto på NRK for å stemme og friste med premier for det - det har Jorn gjort. Keiino er sånn sett helt uskyldige hvis de får slike stemmer. De har aldri bedt om, eller oppfordret til det. 

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De får sikkert mange stemmer fra utlandet og det er IKKE greit. Jeg trodde at bare det norske folket skulle stemme....

Det er ikke Keiino sin feil. Heier uansett på dem. Det er mange som elsker Keiino og for en Norges reklame de kommer med.❤️ Musikkvideoen er utrolig vakker. Fikk frysninger 

Anonymkode: 7696d...40e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Jorn burde bli diskvalifisert etter dette "stuntet".. Det er jo ikke utenlandske metalheads som skal bestemme hvilket bidrag som skal representere Norge i ESC.. Han "kjøper" jo egentlig stemmer ved å lage en slags konkurranse hvor de som stemmer kan vinne Jorn-merch.  At han i det hele tatt har lyst til vinne på et slikt grunnlag sier mye om han, egentlig. Mulig det ikke er direkte juks iflg reglene (noe det burde ha vært), men det er hvertfall etisk forkastelig i mine øyne overfor de andre artistene. Nei, jeg håper virkelig IKKE at Jorn vinner i kveld! 😡 

Jeg håper at Keiino stikker av med seieren i kveld! De har en bra, fengende låt med fantastisk vokal! Jeg tror at Norge kan ha en fair sjanse til å vinne ESC dersom Keiino får representere Norge 🇳🇴

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nocturne😍🤩 Får chills hver gang, den er rett og slett fantastisk👏

Ellers skulle jeg gjerne hatt en litt mer engasjert programleder på dette vorspielet...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorn burde legge seg padde flat, ikke slå tilbake og kritisere NRK 😡

86A376FC-F6CE-457A-BADB-B1637EDC9BE5.jpeg

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det bor mange tusen nordmenn i utlandet, bare sånn til opplysning.

Anonymkode: 3442a...801

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det bor mange tusen nordmenn i utlandet, bare sånn til opplysning.

Anonymkode: 3442a...801

Mange tusen nordmenn i utlandet, ja. Men bare en brøkdel av de hadde stemt på Jorn (og andre deltagere i MGP forøvrig). I dette tilfellet får jo Jorn masse ekstrastemmer.

Anonymkode: 4af62...7d9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Jorn og andre artister har brukt sine plattformer til å promotere låtene sine, og gi premier for å stemme, er det viktig at folk stemmer i dag! Jeg personlig synes at det er helt klart at Keiino bør vinne! Vi har nok best sjanse med dem! Stem uansett hvem du heier på! Dumt om en av de dårlige låtene vinner kunne fordi de har samlet en gjeng som får premier om de stemmer på dem! 

Anonymkode: 610c9...830

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi her i stua skal stemme! 

Er det noen flere enn Jorn som har oppfordret utenlandske fans til å stemme?  Og gi premier? 

Anonymkode: da017...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å gi premier for å stemme? Minner jo mistenkelig om å kjøpe stemmer. 

Anonymkode: 0321e...33b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig urettferdig for de artistene som debuterer på MGP og for de som ikke har noen fanbase i utlandet da, om plutselig hele Europa kan stemme på sine idoler.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dumt spørsmål, men hvor stemmer man? #littforlattilågoogle

Anonymkode: df8e2...37e

Di må registrere deg på nrk.no, og så står det stem her eller noe på nrk-siden når sendingen har begynt. 

Ellers har jeg hørt rykter om en app. jeg har ikke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må inn på nrk.no og logge inn med bruker. Lett å lage. Det har også vore mogleg å sende sms, men veit ikkje korleis det vert i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du får 3 stemmer (gratis) å dele ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må vi ikke. 

Orker ikke se på sånne programmer slik de har blitt de siste tiårene, med skrikende og overbegeistrede programledere. "Nå har vi det moro, dere!". Orker bare ikke. Mulig jeg titter innom nettsidene på NRK og hører på låtene. Men uten alt styret rundt. 

Anonymkode: 162d9...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...