AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #941 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noen må rapportere Jorn til NRK og aviser. Dette går ikke. Helt ufattelig urettferdig dersom han mot all formodning skulle vinne finalen. Kjøpe seg stemmer fra utlandet ved å detaljert fortelle hvordan folk stemmer og lodde ut premier?! Det er NORGE som skal bestemme. Ikke metalheads fra rundt om i verden. Dette gjør meg ekstremt provosert. Nesten like sur som under stemmeproblemene i fjor. Anonymkode: 21029...7f4 Sende til nrk publikumsservice, Ronny og Silje. Kåre sin e-post var ikke navnet hans 🙈 Får se om der er svar før sending i morgen. Anonymkode: 6c9ab...771 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #942 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noen må rapportere Jorn til NRK og aviser. Dette går ikke. Helt ufattelig urettferdig dersom han mot all formodning skulle vinne finalen. Kjøpe seg stemmer fra utlandet ved å detaljert fortelle hvordan folk stemmer og lodde ut premier?! Det er NORGE som skal bestemme. Ikke metalheads fra rundt om i verden. Dette gjør meg ekstremt provosert. Nesten like sur som under stemmeproblemene i fjor. Anonymkode: 21029...7f4 Det er allerede ufattelig at han «vant» sistesjanse. Regner med at noen har sendt klage til NRK. Anonymkode: 216c6...089 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #943 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er allerede ufattelig at han «vant» sistesjanse. Regner med at noen har sendt klage til NRK. Anonymkode: 216c6...089 Det håper jeg! Selv om NRK driter i det. De gjorde ikke en dritt med problemene i fjor heller. Anonymkode: 21029...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #944 Del Skrevet 20. februar 2021 Jorn er en av favorittene mine, så dette er ufattelig skuffende. Det NORSKE FOLKET skal stemme frem en vinner, ikke internasjonale fans verden over. Helt uakseptabelt. Han har i kommentarfeltet forklart utenlandske brukere hvordan de registrerer seg og stemmer, og "representerer" en bestemt landsdel... Anbefaler alle å være så snill å gå til NRK.no og kontakte de for å klage. Får de mange nok klager på en gang vil varsellampene blinke, og de vil forhåpentligvis se på det. Hvis ikke kan det hende de ikke merker det før det er for sent. Og da får vi nok en "vinner" vi ikke stemte frem i MGP... Her er Twitter, hvis noen har Twitter og foretrekker å kontakte de der: https://twitter.com/NRKmgp Her er NRKs nyhetstips, der man bare fyller ut et skjema: https://www.nrk.no/03030/ Her er epost hvis dere heller ønsker å bruke det: [email protected] Anonymkode: 4af62...7d9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #945 Del Skrevet 20. februar 2021 Glemte å si at man selvfølgelig også kan tipse andre steder om det, f.eks. Dagbladet og VG (de elsker jo denne type kaos, spesielt krangling med NRK). Dagbladet sin epost: [email protected] VG sitt kontaktskjema: https://www.vg.no/tips-oss/ Husk at dere trenger ikke skrive masse info hvis dere ikke ønsker. Et tips er egentlig bare et tips der de selv kan undersøke hvis de ønsker. Men jo mer info de får jo bedre er det jo. Og jo flere som sender tips, jo større sjanse for at de snakker om det. Anonymkode: 4af62...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #946 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Anbefaler alle å være så snill å gå til NRK.no og kontakte de for å klage. Får de mange nok klager på en gang vil varsellampene blinke, og de vil forhåpentligvis se på det. Hvis ikke kan det hende de ikke merker det før det er for sent. Og da får vi nok en "vinner" vi ikke stemte frem i MGP... Her er Twitter, hvis noen har Twitter og foretrekker å kontakte de der: https://twitter.com/NRKmgp Her er NRKs nyhetstips, der man bare fyller ut et skjema: https://www.nrk.no/03030/ Her er epost hvis dere heller ønsker å bruke det: [email protected] Anonymkode: 4af62...7d9 Jeg har sendt mail til NRK og VG vedr. Jorn. Oppfordrer alle om å gjøre det samme. Anonymkode: c89d7...ad9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #947 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 18.06): Det står mellom Litauen, Bulgaria og Island iår Anonymkode: 012ae...bf8 Hvem var artistene deres igjen? Husker Islands Familien Sokkelesten. Var Litauen Maroon 5 som drev med hånddans? Men hvem var Bulgaria? Anonymkode: 5c715...25c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #948 Del Skrevet 20. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har sendt mail til NRK og VG vedr. Jorn. Oppfordrer alle om å gjøre det samme. Anonymkode: c89d7...ad9 Kjempebra! Jeg sendte til NRK, Dagbladet og VG. Da er vi som sender inn iallefall ikke alene om det. 👍 Anonymkode: 4af62...7d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #949 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjempebra! Jeg sendte til NRK, Dagbladet og VG. Da er vi som sender inn iallefall ikke alene om det. 👍 Anonymkode: 4af62...7d9 Bra! Dette provoserte meg noe sinnsykt! Disse metalheadsa som stemmer fra verdens hjørner har ingen forhold til MGP heller, de bare stemmer for å være med i trekningen av premier. Det er IKKE slik vinneren av norsk MGP skal kåres! Hvis han vinner i morgen blir det RAMASKRIK! 😠 Anonymkode: c89d7...ad9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 20. februar 2021 #950 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen må rapportere Jorn til NRK og aviser. Dette går ikke. Helt ufattelig urettferdig dersom han mot all formodning skulle vinne finalen. Kjøpe seg stemmer fra utlandet ved å detaljert fortelle hvordan folk stemmer og lodde ut premier?! Det er NORGE som skal bestemme. Ikke metalheads fra rundt om i verden. Dette gjør meg ekstremt provosert. Nesten like sur som under stemmeproblemene i fjor. Anonymkode: 21029...7f4 Shit, er det mulig? Burde han ikke blitt diskvalifisert når det er på denne måten han fikk wildcardet?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #951 Del Skrevet 20. februar 2021 Heartland skrev (16 minutter siden): Shit, er det mulig? Burde han ikke blitt diskvalifisert når det er på denne måten han fikk wildcardet?? Jo det tenkte jeg også! Da er det jo ikke det norske folk som har stemt han frem, men metallfans fra verden rundt! Det er ikke riktig mener jeg! Anonymkode: c89d7...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #952 Del Skrevet 20. februar 2021 Heartland skrev (5 timer siden): Shit, er det mulig? Burde han ikke blitt diskvalifisert når det er på denne måten han fikk wildcardet?? Absolutt! Han jukset jo Anonymkode: 216c6...089 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #953 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bra! Dette provoserte meg noe sinnsykt! Disse metalheadsa som stemmer fra verdens hjørner har ingen forhold til MGP heller, de bare stemmer for å være med i trekningen av premier. Det er IKKE slik vinneren av norsk MGP skal kåres! Hvis han vinner i morgen blir det RAMASKRIK! 😠 Anonymkode: c89d7...ad9 Hvis han DELTAR i dag....Han må diskvalifiseres. Anonymkode: 216c6...089 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #954 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg stemte på Jorn som wildcard, men dette opplegget hans er ekstremt usportslig. Vet ikke om det er alvorlig nok til at han blir diskvalifisert, men jeg håper nrk tar grep. Anonymkode: bf9e4...1fc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #955 Del Skrevet 20. februar 2021 NRK klarer vel ikke å ta grep... man kan jo bare bytte ip adresse så man later som msn er i Norge, så får man stemt likevel. Dette er jo ren juks! Anonymkode: fa2aa...d87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #956 Del Skrevet 20. februar 2021 TIX har kommet ut med den engelske versjonen av låten sin - Fallen Angel Jeg likte den egentlig godt jeg, men jeg vet ikke om stemmen til TIX er god nok til å bære sangen selv med autotone. Dersom f.eks. Didrik Solli-Tangen sang denne så tror jeg at den ville nådd langt i den internasjonale finalen. Nå som det er sagt så er TIX fremdeles en av favorittene mine i finalen Anonymkode: 9086d...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #957 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): NRK klarer vel ikke å ta grep... man kan jo bare bytte ip adresse så man later som msn er i Norge, så får man stemt likevel. Dette er jo ren juks! Anonymkode: fa2aa...d87 Hvis de lar han være med i kveld, er det en skandale! Anonymkode: 216c6...089 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #958 Del Skrevet 20. februar 2021 Har noen tipset VG eller? Det er så utrolig provoserende! Jorn oppfordrer folk fra utlandet til å stemme på han Anonymkode: 216c6...089 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2021 #959 Del Skrevet 20. februar 2021 Eneste måten dette kan bli en rettferdig avstemming på er man bare har sms stemmer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2021 #960 Del Skrevet 20. februar 2021 Nå bør Jorn diskvalifiseres og kastes ut av konkurransen. Ferdig snakka. Juks og bedrageri å drive på å kjøpe stemmer. Tipper han er bredt ute med markedsføringen sin i rockemiljøer. Men NRK er vel sikkert naiv, tafatt og feig... og så vinner Jorn. Fordi det er jammen ikke mange stemmene han trenger å ha for å vinne. Da ser jeg aldri på MGP igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå