AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #901 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ehhm, hun synger selvfølgelig "I don't need å hero". Få i hvert fall med deg hva teksten er før du kritiserer den. Anonymkode: 09bfa...b0f Sorry, ordet falt ut. De ordene kan jeg da selvsagt 🙄 Anonymkode: 6c9ab...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 18. februar 2021 #902 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Vil også lage liste 🤓 huff skylder på korona for at jeg har sett alle delfinalene... 🙄 1. Keiino 🎉🎉🎉 2. Kaja Rode 3. TIX 4. Jorn 5. Emmy 6. Raylee 7. Atle Pettersen 8. Rein Alexander 9. Stavangerkameratene 10. Blåsemafian 11. Kiim 12. Imerika Endret 18. februar 2021 av KoopaTroopa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #903 Del Skrevet 18. februar 2021 den teksten til Rein - treffende! Anonymkode: 3f867...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 18. februar 2021 #904 Del Skrevet 18. februar 2021 Rangert etter plassering: 1. Keiino 2.imerika 3. Blåsemafiaen 4. Kiim 5. Jorn 6. Raylee 7. Atle Pettersen 8. Kaja Rode 9. Rein Alexander 10. Emmy 11. TIX 12. Stavangerkameratene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 18. februar 2021 #905 Del Skrevet 18. februar 2021 Rangert etter plassering: 1: Keiino 2: TIX 3: Raylee 4: Blåsemafiaen 5: Emmy 6: Rein Alexander 7: Kaja Rode 8: Jorn 9: Kiim 10: Atle Pettersen 11: Stavangerkameratene 12: Imerika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. februar 2021 #906 Del Skrevet 18. februar 2021 Tix sitt bidrag på lørdag heter "Fallen Angel". Blir utrolig spennende å høre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2021 #907 Del Skrevet 18. februar 2021 Amatariel skrev (59 minutter siden): Tix sitt bidrag på lørdag heter "Fallen Angel". Blir utrolig spennende å høre! Hørte på radioen at når han synger den engelske versjonen så vil sceneshowet hand med englevinger være mer logisk. synes det er merkelig å lage to sanger jeg da. Både tix og stavangerkameratene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #908 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 22.46): Jeg forstår virkelig ikke all den "elsken" Keiino får. De har allerede fått sin sjanse i Eurovision. Og......er det lov å si at jeg er drittlei av joik? Mikkel Gaup joiket jo også. Kom med noe nytt!! Anonymkode: 3e173...c7f Jeg er også drittlei. Og Keiino kommer ikke til å vinne esc, sorry folkens. Dere har alt for høye forhåpninger. Tenk hvis dem ender på 15. plass, selvom folk her hjemme har skreket «vinnere!!!», så hadde det vært evig flaut. Det står mellom Litauen, Bulgaria og Island iår Anonymkode: 012ae...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. februar 2021 #909 Del Skrevet 18. februar 2021 Hèlt spinnvillt å se responsen til Keiino i Europa . Monument er sterk og for en norgesreklame! Keiino kommer til å treffe juryen bedre i år og publikum elsker de allerede Kun Keeino som er vinnere for min del 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #910 Del Skrevet 18. februar 2021 Amatariel skrev (7 timer siden): Jeg har skjønt det sånn at Monument er en bedre låt teknisk og det som en fagjury bedømmer etter, enn det Spirit in the Sky var? Og når folket liker begge, så bør Monument gjøre det bedre i ESC. Altså vinne! ☺️ Ja jeg har vel egentlig vært borti det selv. Blir uansett spennende 🙈 MGP og eventuelt ESC👀 Anonymkode: bc7d2...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #911 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også drittlei. Og Keiino kommer ikke til å vinne esc, sorry folkens. Dere har alt for høye forhåpninger. Tenk hvis dem ender på 15. plass, selvom folk her hjemme har skreket «vinnere!!!», så hadde det vært evig flaut. Det står mellom Litauen, Bulgaria og Island iår Anonymkode: 012ae...bf8 Enig. Anonymkode: 216c6...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 18. februar 2021 #912 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også drittlei. Og Keiino kommer ikke til å vinne esc, sorry folkens. Dere har alt for høye forhåpninger. Tenk hvis dem ender på 15. plass, selvom folk her hjemme har skreket «vinnere!!!», så hadde det vært evig flaut. Det står mellom Litauen, Bulgaria og Island iår Anonymkode: 012ae...bf8 Hvorfor hadde det vært flaut? Vi er mange som tror Keiino kan ha gode sjanser i ESC, men det er ikke flaut om de skulle ende på en 15. plass. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. februar 2021 #913 Del Skrevet 18. februar 2021 Highhopes skrev (39 minutter siden): Hvorfor hadde det vært flaut? Vi er mange som tror Keiino kan ha gode sjanser i ESC, men det er ikke flaut om de skulle ende på en 15. plass. Jepp, det som er flaut er å ikke komme seg til ESC-finalen, men å ryke ut tirsdagen/torsdagen før. Dèt håper jeg aldri skjer igjen!! Men Keiino har jeg tro kan hevde seg i toppen i år! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #914 Del Skrevet 18. februar 2021 Nrk liker Elevate! De har brukt den to dager på rad på sporten, skiskyting. Anonymkode: 6c9ab...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #915 Del Skrevet 18. februar 2021 Highhopes skrev (1 time siden): Hvorfor hadde det vært flaut? Vi er mange som tror Keiino kan ha gode sjanser i ESC, men det er ikke flaut om de skulle ende på en 15. plass. Fordi det er mange her som hevder at Keiino kan vinne esc. Eller sagt på en annen måte: «ha gode sjanser». Derfor er det flaut Anonymkode: 012ae...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #916 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er mange her som hevder at Keiino kan vinne esc. Eller sagt på en annen måte: «ha gode sjanser». Derfor er det flaut Anonymkode: 012ae...bf8 Og jeg vil tro at Keiino kan lande på topp 10, hvis det ikke er så mange sterke konkurrenter med i år Anonymkode: 012ae...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. februar 2021 #917 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi det er mange her som hevder at Keiino kan vinne esc. Eller sagt på en annen måte: «ha gode sjanser». Derfor er det flaut Anonymkode: 012ae...bf8 Hvorfor er det flaut? Du har dine meninger og andre har sine. Jeg har fulgt med på esc i alle år og mener at de har gode sjanser til å gjøre det bra. Mye skal klaffe for at man vinner, men jeg har troa. Hvem mener du har bedre vinnersjanser enn Keiino? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #918 Del Skrevet 18. februar 2021 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Hvorfor er det flaut? Du har dine meninger og andre har sine. Jeg har fulgt med på esc i alle år og mener at de har gode sjanser til å gjøre det bra. Mye skal klaffe for at man vinner, men jeg har troa. Hvem mener du har bedre vinnersjanser enn Keiino? Litauen, Island og Bulgaria Anonymkode: 012ae...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #919 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litauen, Island og Bulgaria Anonymkode: 012ae...bf8 Og flere andre. Anonymkode: 216c6...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. februar 2021 #920 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Litauen, Island og Bulgaria Anonymkode: 012ae...bf8 Nå tenkte jeg mgp siden det er det vi diskuterer i denne tråden. Hvilken sang vil du skal representere Norge i esc? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå