Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tabris skrev (På 15.1.2021 den 12.23):

Jeg likte Jørn Lande veldig godt. Men så er jeg en sucker for 80s puddelrock også, da.

Samme her❤️Puddelrock❤️

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enig!!! Selv om jeg ikke har hørt alle sangene enda så er jeg sikker på Keiino er vårt beste kort!! ❤️ Jeg har lest kommentarene under YouTube-filmene, og Europa har jo gått bananas allerede!! 😄 Vi måååå sende Keiino!

Anonymkode: c89d7...ad9

Keiino var bra, men jeg ble litt skuffet for å være dem. Dem kunne tatt låten et par hakk opp i kvalitet med små detaljer. Dem er tross alt 3 svært gode artister, men dette kom ikke helt fram i låten. 

Når det er sagt så har Keiino vært best til nå. Ingen tvil. 

Angående kommentarer på YouTube om vinnersjanser og låt, så er det slik hvert eneste år. Det er alltid noen i kommentarfeltene som lar låtene vinne. Vi har dog ikke vunnet på mange mange år, så ikke gå av skaftet bare fordi responsen i kommentarfeltet er godt ;) At noen skriver store ord i kommentarfeltet er ikke det samme som at Europa har gått bananas :) 

• Liker 4
Skrevet

Er jeg den eneste som er nokså optimistisk til Tix? :vetikke:

Sangen hans er fengende og unik melodimessig når det kommer til ballader (noe som jeg egentlig sjeldent er noe fan av), og jeg tror at om den får en engelsk versjon (noe den sikkert gjør i finalen) så kan den virkelig slå an i ESC. Ballade + noe ekstra + sceneshow = god ESC kandidat 

Anonymkode: 9086d...31f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er jeg den eneste som er nokså optimistisk til Tix? :vetikke:

Sangen hans er fengende og unik melodimessig når det kommer til ballader (noe som jeg egentlig sjeldent er noe fan av), og jeg tror at om den får en engelsk versjon (noe den sikkert gjør i finalen) så kan den virkelig slå an i ESC. Ballade + noe ekstra + sceneshow = god ESC kandidat 

Jeg liker den også. Men vet ikke helt hvordan jeg tenker at den blir på engelsk? Synes liksom den er fin som den er på norsk. 

Anonymkode: bb144...13f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg liker den også. Men vet ikke helt hvordan jeg tenker at den blir på engelsk? Synes liksom den er fin som den er på norsk. 

Jeg synes også at den er kjempefin på norsk, men med tanke på at den var ment til en internasjonal artist så har han nok en engelsk backup versjon av låten. Å først synge den på norsk tenker jeg kanskje kan ha noe med selvpromotering, fordi han hovedsakelig synger norske låter selv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg synes også at den er kjempefin på norsk, men med tanke på at den var ment til en internasjonal artist så har han nok en engelsk backup versjon av låten. Å først synge den på norsk tenker jeg kanskje kan ha noe med selvpromotering, fordi han hovedsakelig synger norske låter selv 

Jo, får håpe den er fin på engelsk også da. :)

Men tviler nok litt på at den vinner, selv om det ikke er umulig med tanke på at han har mange fans. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jo, får håpe den er fin på engelsk også da. :)

Men tviler nok litt på at den vinner, selv om det ikke er umulig med tanke på at han har mange fans. 

Jeg tror ikke at den kommer til å vinne den norske finalen i alle fall, men i den internasjonale finalen kunne den nok utmerket seg :) Selv om han har mange fans, så er det nok 30+ som er majoriteten av seerne til den norske finalen og jeg tror ikke at Tix generelt er så stor blant denne aldersgruppen 

Skrevet
Ctrl skrev (11 timer siden):

Keiino var bra, men jeg ble litt skuffet for å være dem. Dem kunne tatt låten et par hakk opp i kvalitet med små detaljer. Dem er tross alt 3 svært gode artister, men dette kom ikke helt fram i låten. 

Når det er sagt så har Keiino vært best til nå. Ingen tvil. 

Angående kommentarer på YouTube om vinnersjanser og låt, så er det slik hvert eneste år. Det er alltid noen i kommentarfeltene som lar låtene vinne. Vi har dog ikke vunnet på mange mange år, så ikke gå av skaftet bare fordi responsen i kommentarfeltet er godt ;) At noen skriver store ord i kommentarfeltet er ikke det samme som at Europa har gått bananas :) 

Jeg syns Monument ble bare bedre og bedre etterhvert som jeg hørte på den. Jeg har kanskje allerede gått litt av skaftet 🙈 Men så har jeg også vært Keiino fan siden 2019. Og alle disse kommentarene på YouTube, det er da fansen er det ikke? Og ESC fans. Blir de sendt til den internasjonale finalen skulle man tro de hadde en sjanse i allefall? Man får vel ikke kommentarfeltet til å koke om man ikke vil de skal vinne. 

Anonymkode: bc7d2...65c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg syns Monument ble bare bedre og bedre etterhvert som jeg hørte på den. Jeg har kanskje allerede gått litt av skaftet 🙈 Men så har jeg også vært Keiino fan siden 2019. Og alle disse kommentarene på YouTube, det er da fansen er det ikke? Og ESC fans. Blir de sendt til den internasjonale finalen skulle man tro de hadde en sjanse i allefall? Man får vel ikke kommentarfeltet til å koke om man ikke vil de skal vinne. 

Glemte å si at det er vel ikke de store ordene som betyr mest, men flertallet som mener det samme. Selvfølgelig er Europa stort med mange millioner mennesker, men det er jo et slags utgangspunkt. 

• Liker 2
Skrevet

Ingen av sangene i år fanget meg noe særlig.

• Liker 1
Skrevet

Sangen til Stavangerkameratene, som er forhåndskvalifisert, skal komme i dag. Noen som vet når? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sangen til Stavangerkameratene, som er forhåndskvalifisert, skal komme i dag. Noen som vet når? 

De spilte den på radioen tidligere i dag, så den er sluppet. Jeg vil tro du finner den på Spotify og på nrk.no.

Skrevet
Oida skrev (33 minutter siden):

De spilte den på radioen tidligere i dag, så den er sluppet. Jeg vil tro du finner den på Spotify og på nrk.no.

Du har rett, den er ute alt. Takk :)

Hva synes dere om sangen? 

Skrevet

Tror Norge har sjans til å vinne om vi sender Keiino til ESC. Har fått maaaange positive reaksjoner i fra andre land. 

Anonymkode: 9ecaa...31c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror Norge har sjans til å vinne om vi sender Keiino til ESC. Har fått maaaange positive reaksjoner i fra andre land. 

Anonymkode: 9ecaa...31c

Enig. Det har jeg også sett. Liker sangen mer og mer. De skiller seg ut og har allerede fått en fan base i Europa. 

Anonymkode: 7696d...40e

• Liker 5
Skrevet

Lurer på om det blir MGP idag? 

Anonymkode: 86a1d...300

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurer på om det blir MGP idag? 

Ja skulle det ikke det? Begynner kl.19.53

• Liker 2
Skrevet
Amatariel skrev (24 minutter siden):

Ja skulle det ikke det? Begynner kl.19.53

Jo, men siden hele Oslo er stengt og folk ikke skal møtes, så tenkte jeg det påvirket gjennomføring av en direktesending..

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo, men siden hele Oslo er stengt og folk ikke skal møtes, så tenkte jeg det påvirket gjennomføring av en direktesending..

Men det er jo ikke publikum i salen. Og NRK kan dette.  De separerer jo sikkert artistene og programlederne som best de kan. Husk Maskorama for ikke så lenge siden, de fiksa det bra ;) 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flisespikkeri kanskje, men tror det spilles inn i Bærum (Fornebu).

Anonymkode: 4902a...955

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...