Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker det er irriterende at jeg ikke fikk sett det først. Har holdt meg unna nyhetene for å streame det når min mann kommer fra jobb... Jaja,ikke så viktig. Dropper sikkert å se det da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fulgt med vil jeg si, men keiino sin sang var jo nesten helt lik den vedkommende vant med tidligere. Ellers er jo hele MGP en amatør aften

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg si bare "gullfinalen" eller hva de kaller det med det to siste. Syntes det var helt greit at Tix vant. Tror det at han har på vinger og hele paktet kan slå an i Eurovisjon, håper han bare ikke begynner å grine der.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tix gjør det bedre enn alle tror i Eurovison og setter alle dere dårlige tapere på plass - faen så kult det hadde vært 😍😍😍

Anonymkode: f2781...eff

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns keino var skikkelig nedtur. Har ikke hørt noen av sangene før i dag og tenkte at dette må jo være veldig bra når jeg hørte hvordan han ene i keino beskrev sangen? Men ble skikkelig skuffa. Har aldri hørt om Tix før i dag heller men syns han var mye bedre

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper Tix gjør det bedre enn alle tror i Eurovison og setter alle dere dårlige tapere på plass - faen så kult det hadde vært 😍😍😍

Folk sa omtrent noe av det samme da Jahn Teigen vant med mil etter mil. Han fikk 0 poeng. 

Anonymkode: 406f3...e9d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sa omtrent noe av det samme da Jahn Teigen vant med mil etter mil. Han fikk 0 poeng. 

Anonymkode: 406f3...e9d

Jahn Teigen med norsk sang VS TIX med engelsk sang er vell ikke akkurat sammenlignbart 🤦🏻‍♀️🤯

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dodomodo skrev (2 minutter siden):

TIX vant jo bare fordi det er TIX, ikke fordi han hadde den beste sangen! Hvorfor dette året?! Hvor Keiino hadde en helt perfekt vinnersang!

At du ikke synes det er den beste sangen betyr ikke at andre mener det samme. Keiino hadde i hvert fall ikke en bra sang, for å si det sånn. Egentlig litt brukt opp. Heldigvis vant Tix 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heia på Keiino og trodde de skulle vinne, så jeg ble veldig overrasket nå. Men jeg synes likevel Tix er en verdig vinner og håper han får en flott opplevelse med Eurovison-sirkuset. Og at han fortsetter åpenheten om andungen-følelsen sin og dette. Den sårbarheten gjør at man bare vil trykke ham til brystet og unne ham alt godt.

Keiino trenger ikke denne seieren. Men det tror jeg Tix gjør. Heia.

Anonymkode: fa77e...bc7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (31 minutter siden):

Ja, ser det koker overalt nå. Og det er ikke til fordel TIX, for å si det mildt. Vi blir nærmest ledd av.

Kan skjønne det. Jeg har faktisk gått over til resignert latter jeg også. :Knegg: 

Helt enig med deg :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noe som ikke stemmer med resultatet her. Ja - noen har stemt Tix. Men de aller fleste her i forumet, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, er i SJOKK over resultatet. Noe lukter svidd.. 

Anonymkode: c89d7...ad9

Svidd? Tix sin låt har 3 mill streaminger på Spotify, Keiino sin hadde ca 2 mill. Ingen av de andre var i nærheten av slike tall.

Vi kan vel i hvert fall være glad for at vi sendte videre Tix og ikke noe sånt som Landeveiens Helter 😅

Anonymkode: 10a86...5fe

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skjer ikke. 

Anonymkode: 099d5...52b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde låta vært intrressant hadde jeg vært enig, men den er jo bare nok et eksempel på at folks musikksmak i dag har sunket så lavt  at de ikke hadde kjent igjen ei god låt om de fikk betalt for det. Ikke at jeg har fulgt med på de andre låtene, men jeg hørte den som vant og tenkte stakkars den oppvoksende generasjon som ikke har peiling på hvor fantastisk musikk kan være. De har ikke peiling på hva de går glipp av.

Anonymkode: aa811...8c0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klott skrev (1 minutt siden):

At du ikke synes det er den beste sangen betyr ikke at andre mener det samme. Keiino hadde i hvert fall ikke en bra sang, for å si det sånn. Egentlig litt brukt opp. Heldigvis vant Tix 😊

Jeg sier bare at Juryen kommer ALDRI til å stemme på han! Når har TIX noen gang fått en bra anmeldelse fra de profesjonelle? Les i kommentarfeltet på YouTube og se hvor mange som ler av oss. Om jeg skjønner deg rett så vinner vi Eurovision 2021, eller? La oss se hvem som får rett til slutt:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (10 minutter siden):

Av de to, Keiino og TIX, så synes jeg Keiino hadde en altfor typisk MGP sang med kjedelig opptreden, mens TIX hadde både en salgbar sang OG en mer interessant opptreden. Så jeg stemte på TIX i finalen.

Velfortjent seier. 

P.S. Latterlig hvordan MSM bommet igjen. Jeg hadde aldri hørt hans musikk før, så dette var hans første sang jeg hører.

MSM? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidd? Tix sin låt har 3 mill streaminger på Spotify, Keiino sin hadde ca 2 mill. Ingen av de andre var i nærheten av slike tall.

Vi kan vel i hvert fall være glad for at vi sendte videre Tix og ikke noe sånt som Landeveiens Helter 😅

Anonymkode: 10a86...5fe

Ja, det er jo pga alle tenåringene som spiller den på fest det, bare fordi det er TIX. Har sorten her i hus også. 

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...