AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1021 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Keiino har uansett flere mulige stemmer fra utlandet, så får håpe de fansa stemmer på de 👍 Anonymkode: 3178d...a5b Men hvorfor er dette greit? Anonymkode: 216c6...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. februar 2021 #1022 Del Skrevet 20. februar 2021 Nå er det vorspiel på Nrk1! 🙂💕🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1023 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har ikke keiino 'reklamert' for at utenlandske fans kan stemme på de? Å samtidig så hadde Jorn tenkt å dele ut premie for at utenlandske stemmer på han? Burde jo være likt? Keiino kan jo garantert fått mamge stemmer fra utlandet om de bare vet at det går an å stemme? Anonymkode: 3178d...a5b De får sikkert mange stemmer fra utlandet og det er IKKE greit. Jeg trodde at bare det norske folket skulle stemme.... Anonymkode: 216c6...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1024 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor er dette greit? Anonymkode: 216c6...089 Det er aldri greit at utlendinger stemmer i norsk MGP synes jeg. Forskjellen er at Keiino aldri har oppfordret utenlandske fans til å opprette konto på NRK for å stemme og friste med premier for det - det har Jorn gjort. Keiino er sånn sett helt uskyldige hvis de får slike stemmer. De har aldri bedt om, eller oppfordret til det. Anonymkode: c89d7...ad9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1025 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De får sikkert mange stemmer fra utlandet og det er IKKE greit. Jeg trodde at bare det norske folket skulle stemme.... Anonymkode: 216c6...089 Det er ikke Keiino sin feil. Heier uansett på dem. Det er mange som elsker Keiino og for en Norges reklame de kommer med.❤️ Musikkvideoen er utrolig vakker. Fikk frysninger Anonymkode: 7696d...40e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. februar 2021 #1026 Del Skrevet 20. februar 2021 Stavengelsk...nei, nei, nei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 20. februar 2021 #1027 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg syns Jorn burde bli diskvalifisert etter dette "stuntet".. Det er jo ikke utenlandske metalheads som skal bestemme hvilket bidrag som skal representere Norge i ESC.. Han "kjøper" jo egentlig stemmer ved å lage en slags konkurranse hvor de som stemmer kan vinne Jorn-merch. At han i det hele tatt har lyst til vinne på et slikt grunnlag sier mye om han, egentlig. Mulig det ikke er direkte juks iflg reglene (noe det burde ha vært), men det er hvertfall etisk forkastelig i mine øyne overfor de andre artistene. Nei, jeg håper virkelig IKKE at Jorn vinner i kveld! 😡 Jeg håper at Keiino stikker av med seieren i kveld! De har en bra, fengende låt med fantastisk vokal! Jeg tror at Norge kan ha en fair sjanse til å vinne ESC dersom Keiino får representere Norge 🇳🇴 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 20. februar 2021 #1028 Del Skrevet 20. februar 2021 Nocturne😍🤩 Får chills hver gang, den er rett og slett fantastisk👏 Ellers skulle jeg gjerne hatt en litt mer engasjert programleder på dette vorspielet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1029 Del Skrevet 20. februar 2021 Jorn burde legge seg padde flat, ikke slå tilbake og kritisere NRK 😡 Anonymkode: c89d7...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1030 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De får sikkert mange stemmer fra utlandet og det er IKKE greit. Jeg trodde at bare det norske folket skulle stemme.... Anonymkode: 216c6...089 Det bor mange tusen nordmenn i utlandet, bare sånn til opplysning. Anonymkode: 3442a...801 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1031 Del Skrevet 20. februar 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det bor mange tusen nordmenn i utlandet, bare sånn til opplysning. Anonymkode: 3442a...801 Mange tusen nordmenn i utlandet, ja. Men bare en brøkdel av de hadde stemt på Jorn (og andre deltagere i MGP forøvrig). I dette tilfellet får jo Jorn masse ekstrastemmer. Anonymkode: 4af62...7d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1032 Del Skrevet 20. februar 2021 Etter at Jorn og andre artister har brukt sine plattformer til å promotere låtene sine, og gi premier for å stemme, er det viktig at folk stemmer i dag! Jeg personlig synes at det er helt klart at Keiino bør vinne! Vi har nok best sjanse med dem! Stem uansett hvem du heier på! Dumt om en av de dårlige låtene vinner kunne fordi de har samlet en gjeng som får premier om de stemmer på dem! Anonymkode: 610c9...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1033 Del Skrevet 20. februar 2021 Vi her i stua skal stemme! Er det noen flere enn Jorn som har oppfordret utenlandske fans til å stemme? Og gi premier? Anonymkode: da017...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1034 Del Skrevet 20. februar 2021 Er det lov å gi premier for å stemme? Minner jo mistenkelig om å kjøpe stemmer. Anonymkode: 0321e...33b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2021 #1035 Del Skrevet 20. februar 2021 Så utrolig urettferdig for de artistene som debuterer på MGP og for de som ikke har noen fanbase i utlandet da, om plutselig hele Europa kan stemme på sine idoler. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1036 Del Skrevet 20. februar 2021 Dumt spørsmål, men hvor stemmer man? #littforlattilågoogle Anonymkode: df8e2...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1037 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dumt spørsmål, men hvor stemmer man? #littforlattilågoogle Anonymkode: df8e2...37e Di må registrere deg på nrk.no, og så står det stem her eller noe på nrk-siden når sendingen har begynt. Ellers har jeg hørt rykter om en app. jeg har ikke den. Anonymkode: da017...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 20. februar 2021 #1038 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dumt spørsmål, men hvor stemmer man? #littforlattilågoogle Anonymkode: df8e2...37e Du må inn på nrk.no og logge inn med bruker. Lett å lage. Det har også vore mogleg å sende sms, men veit ikkje korleis det vert i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1039 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dumt spørsmål, men hvor stemmer man? #littforlattilågoogle Anonymkode: df8e2...37e Og du får 3 stemmer (gratis) å dele ut. Anonymkode: da017...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1040 Del Skrevet 20. februar 2021 Nei, det må vi ikke. Orker ikke se på sånne programmer slik de har blitt de siste tiårene, med skrikende og overbegeistrede programledere. "Nå har vi det moro, dere!". Orker bare ikke. Mulig jeg titter innom nettsidene på NRK og hører på låtene. Men uten alt styret rundt. Anonymkode: 162d9...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå