Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #1 Del Skrevet 12. august 2005 har kommet til et stadie hvor jeg ønsker meg barn. Men det er noe som holder igjen litt av gleden...Er så utrolig redd for at, for det første: alt ikke skal være som det skal med babyen. Og så det som skremmer meg mest er hva hvis jeg/vi ikke gjør en god jobb som foreldre..alt dette her med grensesetting osv.... Og i tillegg føde et barn til værden med så mye elendighet...Puh...er det noe flere som meg? eller skal man bare være "egoistisk" og bli gravid for sin egen del...(mener ikke egoisisk som noe negativt altså!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #2 Del Skrevet 12. august 2005 INGEN? er redd for at denne tankegangen vil hindre meg i å få barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg velger å ikke tenke på det jeg. Hvis jeg skulle tatt inn over meg hele det ansvaret det er å få barn, tror jeg aldri jeg hadde turt å prøve. Regner med at jeg kommer til å vokse inn i morsrollen. Og som med så mye annet, så kommer man langt med sunn fornuft. Jeg er nok mye mer redd for å ikke bli gravid. Etter over ett års prøving ser det ikke så himla lyst ut. Vil ønske deg lykke til! Helt sikker på at du blir en kjempe flink mor! Er også sikker på at mange har det som deg, for det å prøve å bli gravid er jo den største avgjørelsen man tar i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #4 Del Skrevet 12. august 2005 takk!!!!!!!!!! kan vel tenkte meg at det vokser opp mange barn som har dårligere forutsetninger enn det vi kan gi vårt barn....Og ni måneder er en god stund å forberede seg, samt at mye kommer naturlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #5 Del Skrevet 13. august 2005 Det fødes rundt 57 000 barn i Norge årlig. Jeg garanterer deg at det er mange fler av disse drøye 50 000 kvinnene som har de samme tankene som deg. Samtidig er de aller fleste av disse babyene 100 % velfungerende. Det går som regel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå