Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Flere som støtt får falsk positiv med one step tester fra wish? Før har jeg fått en falsk under testing, og resten negative. Skal ha mensen til tirsdag. Fått flere positive nå, men de er super svake, så stoler ikke på de. Den er rød , men synes ikke like godt på bilde. Streken er også så tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 Blir for dårlig bilde til at det lar seg tolke dette - for langt unna og utydelig. Men for å svare på spørsmålet - nei jeg har ikke opplevd falsk strek på One Step. Ikke på g-testene. EL-testene til One Step har jeg derimot mye dårligere erfaring med, de viser ikke positiv før EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (6 minutter siden): Blir for dårlig bilde til at det lar seg tolke dette - for langt unna og utydelig. Men for å svare på spørsmålet - nei jeg har ikke opplevd falsk strek på One Step. Ikke på g-testene. EL-testene til One Step har jeg derimot mye dårligere erfaring med, de viser ikke positiv før EL. Jeg ser streken tydelig her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg ser en strek jeg. Har du noen tester i et annet merke liggende? Jeg har heller aldri fått falsk positiv på de testene Anonymkode: 5ac7a...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Del Skrevet 11. januar 2021 Hva med å investere i skikkelig tester og ikke billig dritt fra wish? Anonymkode: 2bbbc...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser en strek jeg. Har du noen tester i et annet merke liggende? Jeg har heller aldri fått falsk positiv på de testene Anonymkode: 5ac7a...954 Har tatt en baby plan sin idag og den var negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å investere i skikkelig tester og ikke billig dritt fra wish? Anonymkode: 2bbbc...2fc Nå bruker jeg de jeg har liggende. Jeg spør fordi jeg ikke har hatt så mange falske av de før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Del Skrevet 11. januar 2021 Du må vente et par dager og ta nye tester. Hvilken dpo er du? De der er supersensetive og kan slå ut på 10ul hcg og da har jeg opplevd lys positiv 9 dpo. Du kan se de blir tydeligere i morgen og dagene fremover da indikerer de mer hcg og blir ofte mørkere. Anonymkode: 5bdfd...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 #9 Del Skrevet 11. januar 2021 Anonymous 91 skrev (7 minutter siden): Jeg ser streken tydelig her også Ja her ser man streken godt Tror ikke det er en skyggestrek... Jeg har blitt gravid 7 ganger og alle gangene har One Step vært pålitelig med streken sin. Det den derimot er dårlig på er økning. Jeg bruker One Step for å teste etter strek, men når jeg først får en går jeg over til Babyplans strimler for økning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Del Skrevet 11. januar 2021 Og jo heg jeg har opplevd svak lyse positive, men kjemisk hver gang siden fargen ikke ble mørkere. Anonymkode: 5bdfd...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (9 minutter siden): Ja her ser man streken godt Tror ikke det er en skyggestrek... Jeg har blitt gravid 7 ganger og alle gangene har One Step vært pålitelig med streken sin. Det den derimot er dårlig på er økning. Jeg bruker One Step for å teste etter strek, men når jeg først får en går jeg over til Babyplans strimler for økning. Babyplan sin var negativ. Så blir jo usikker på one step sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må vente et par dager og ta nye tester. Hvilken dpo er du? De der er supersensetive og kan slå ut på 10ul hcg og da har jeg opplevd lys positiv 9 dpo. Du kan se de blir tydeligere i morgen og dagene fremover da indikerer de mer hcg og blir ofte mørkere. Anonymkode: 5bdfd...022 Skal ha mensen imorgen. Så babyplan sin burde vært positiv om jeg er gravid. Tatt 7stk one step, alle med strek, noen lysere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 #13 Del Skrevet 11. januar 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Babyplan sin var negativ. Så blir jo usikker på one step sine Min erfaring er i alle fall at One Step kommer tidligere med positiv test (Babyplan henger etter med et par dager). Men når Babyplan først får frem strek, så er de bedre på økning igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Min erfaring er i alle fall at One Step kommer tidligere med positiv test (Babyplan henger etter med et par dager). Men når Babyplan først får frem strek, så er de bedre på økning igjen. Skal ha mensen imorgen så den burde vell slått ut? Testa positivt på one step dag 20 i syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og jo heg jeg har opplevd svak lyse positive, men kjemisk hver gang siden fargen ikke ble mørkere. Anonymkode: 5bdfd...022 Æsj:( kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 13. januar 2021 Mensen kom idag. Så var nok falsk positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå