Gå til innhold

Er dette normalt?

Gjest *Gurimuri*

Anbefalte innlegg

Gjest *Gurimuri*

Jeg har vært med samboeren min i to år nå. Og han er den eneste ordetlige kjæresten jeg har hatt.

Jeg har aldri vært typen til å rote med flest mulig på byen. Eller forelske seg i tide og utide. Jeg har bare ikke funnet den type levesett til å være noe som er meg.

Nå i det siste har jeg begynt å tenke på andre gutter, at det hadde vært spennende å prøve seg litt frem på en måte. Se hva som er der ute før jeg helt og holden binder meg.

Jeg er veldig glad i samboren min, og jeg føler at jeg elsker ham. Derfor blir jeg litt uroet av disse tankene jeg har nå. Er det kanskje normalt å gå gjennom en slik fase? Jeg ønsker å være med ham. Vi har det flott på alle måter.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor disse tankene nå har fyllt hodet mitt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er ganske normalt i alle forhold jeg.. "bare se men ikke røre" syns jeg er en fin regel.. =)

Når jeg er sint på typen min tenker jeg på min x'elsker.. føler at jeg er utro mot han, men at han har godt av det (typen min altså), men allikevel gjør jeg ikke noe galt :) Genialt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er ganske normalt i alle forhold jeg.. "bare se men ikke røre" syns jeg er en fin regel.. =)

Når jeg er sint på typen min tenker jeg på min x'elsker.. føler at jeg er utro mot han, men at han har godt av det (typen min altså), men allikevel gjør jeg ikke noe galt :) Genialt? :D

Samme gjør jeg og - hvis jeg er sint på ham kan jeg fantasere om andre - føler meg litt slem, men ville jo aldri gjort det i virkeligheten likevel.. Helt normalt vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel egentlig at det er normalt at man tenker på andre selvom man har det veldig bra i det forholdet man er i.

Det hender jeg gjør det også - og jeg har tenkt som deg at det umulig kan være et godt tegn - men så vet jeg jo innerst inne hva jeg vil og hvem jeg vil ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er tre milliarder menn i verden, sånn cirka da, klart man i blant funderer på hvordan det ville være å prøve ut en av dem? Men jeg ville aldri ha byttet ut min mann, lompa, for han er glad i meg når jeg går i gule joggebukser og uten bh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...