Gå til innhold

Ingen attraktive på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

enten er du sykt kresen ellers så har det kanskje noe med alder å gjøre... er jo sååååå mange attraktive menn på tinder, hvor gammel er du ts?

Anonymkode: 07807...754

Jeg er 33🤷‍♀️ Satte aldersspennet fra 32-37. 

Nå har jeg sveipet én til høyre. 

Anonymkode: 268d5...836

Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet
Okapi skrev (2 timer siden):

Lurer veldig på det der selv egentlig. På den ene siden antar jeg vel at hvis både menn og kvinner gjør en skikkelig innsats for å se mest mulig samlebånd ut, så må det vel være fordi det er sånn de liker det, både hos seg selv og hos partneren? Samtidig sliter jeg ærlig talt med å forstå det. :P

Blir av og til såpass lei av å se den samme teksten ad infinitum at jeg vurderer å gjøre det diametralt motsatte. Ingenting på stell, hater å trene, glad i gode fiender og drar bare på ferie under tvang! På profilbildet står jeg nedi et hull, ikledd hawaiiskjorte, og vinglasset jeg holder er dette her.

Jeg tror de gjør det for å slå an hos flest mulig. Chattet for eksempel med en fyr som ikke turte å si at han gamet før jeg skrev at jeg spilte. Han skrev at han ikke skrev det siden jenter ikke likte at han gjorde det. Så noen gjør det nok fordi de ikke vil virke mindre attraktive, men for min del er det egentlig ikke særlig positivt å fremstille seg på en veldig A4 måte. 

Tja, det kan slå an hos de som ser humoren i det. 

Skrevet

De fleste menn sminker seg ikke. 

Anonymkode: c2cdb...149

Skrevet

Tinder har stengt meg ute. Vet ikke hvorfor, jeg, utenom at jeg hadde et par tullete samtaler med menn. Ser for meg at en mann med typisk 'DITT TAP'-holdning har gått bananas og klaget til tinder. 

'buhu jeg bestilte sex men hun ville aldri gi meg det jeg ville ha. Jeg er den eneste personen i verden som opplever daglige free lunches, ingen andre, bare jeg, he he, sterkt filosofisk spørsmål; offer er jeg så bra??😭😭😭😭😭'

🤢🤢🤢🤢

Anonymkode: 8d5d7...cd3

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på Tinder da jeg var over 35 år, hadde en grense på 33-45 og jeg satte høydekravet høyere enn min høyde. Alt fra 173-181. Det blir for høyt over det igjen. Jeg er over 165, men under 170. Det ser for dumt ut med 20-30 cm forskjell. 
Jeg satt med en kaffekopp og smilte og følte det gjorde alt. Alle de jeg likte fikk jeg match på. Jeg er kresen nok: det må være mer enn ett bilde, vedkommende må føles som han har ønske om å finne noen, og en som ser ut som han kan velge og vrake er jeg ikke interessert i. 
Jeg møtte noen, men de hadde lagt ut tidligere bilder så det ble ingenting ut av. Det hjelper ikke om han har blitt så feit at han knapt kan gå og bildet han la ut er 10 år gammelt. 🤦🏼‍♀️ Det hjelper heller ikke om han snakker om de andre damene han har møtt som han kan falle tilbake på om det skjærer seg. 🤦🏼‍♀️ 
Møtte noen utseendemessig ok folk og, men personligheten – som jeg ser mest på – jeg skjønner hvorfor de var single. Jeg var single fordi jeg er sjenert og noe introvert og da er det vanskelig å komme i kontakt med folk ute. 

Anonymkode: 7d130...429

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg hadde virkelig troa på Tinder, og hoppet i det full av forhåpninger. 

Men nedturen ble jo stor. Jeg har sveipet av og på i hele dag, men finner svært få menn attraktive😅 Enten det er utseende, det de har skrevet bio (akkurat nå så jeg denne: kan jeg få veibeskrivelsen til hjertet ditt?), eller bare generelt inntrykk. 

Er det jeg som er ekstremt kresen her? Eller har dere samme opplevelse? 

Nå har vi jo kun bilder, og inntrykk av personen basert på bildene de velger å legge ut. Så det blir jo litt overfladisk, og utseende blir derfor en viktig faktor. Og regner med at noen kommer til å spørre, jeg er ikke en ekstremt vakker person selv. Helt normal. Og går heller ikke etter de objektivt sett kjekkeste mennene selv. Bare de jeg synes ser pene ut (helt sikkert over mitt nivå likevel😂). 

Anonymkode: 268d5...836

Problemet er jo bare at du ikke har kommet over profilen min enda. Bare vær tålmodig, så dukker jeg nok opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var på Tinder da jeg var over 35 år, hadde en grense på 33-45 og jeg satte høydekravet høyere enn min høyde. Alt fra 173-181. Det blir for høyt over det igjen. Jeg er over 165, men under 170. Det ser for dumt ut med 20-30 cm forskjell. 
Jeg satt med en kaffekopp og smilte og følte det gjorde alt. Alle de jeg likte fikk jeg match på. Jeg er kresen nok: det må være mer enn ett bilde, vedkommende må føles som han har ønske om å finne noen, og en som ser ut som han kan velge og vrake er jeg ikke interessert i. 
Jeg møtte noen, men de hadde lagt ut tidligere bilder så det ble ingenting ut av. Det hjelper ikke om han har blitt så feit at han knapt kan gå og bildet han la ut er 10 år gammelt. 🤦🏼‍♀️ Det hjelper heller ikke om han snakker om de andre damene han har møtt som han kan falle tilbake på om det skjærer seg. 🤦🏼‍♀️ 
Møtte noen utseendemessig ok folk og, men personligheten – som jeg ser mest på – jeg skjønner hvorfor de var single. Jeg var single fordi jeg er sjenert og noe introvert og da er det vanskelig å komme i kontakt med folk ute. 

Anonymkode: 7d130...429

En kamerat av meg er på Tinder og bildet som han bruker der er fra 2008 🤣 

Anonymkode: bf8da...208

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 hours ago, TheCatLady said:

Jeg tror de gjør det for å slå an hos flest mulig. Chattet for eksempel med en fyr som ikke turte å si at han gamet før jeg skrev at jeg spilte. Han skrev at han ikke skrev det siden jenter ikke likte at han gjorde det. Så noen gjør det nok fordi de ikke vil virke mindre attraktive, men for min del er det egentlig ikke særlig positivt å fremstille seg på en veldig A4 måte. 

Akkurat det med gaming kan jeg forstå. På dette forumet ser jeg ekstremt mye fordommer knyttet til det; virker som mange tenker at det er ensbetydende med å være en svett slask som lever på grandis og Red Bull og sitter og skriker inn i headsettet åtte timer om dagen. Kjedelig å bli automagisk sendt til venstre på grunn av det, når det bildet der overhodet ikke stemmer.

Kanskje det er representativt på et vis. Mulig folk strigler av seg alt særpreg fordi de er redde for urimelige fordommer og antakelser. Samtidig, hvis det er tilfelle er det ikke rart folk synes Tinder-profiler er så kjedelige.

Endret av Okapi
Skrevet
TheCatLady skrev (9 timer siden):

Har aldri skjult at jeg spiller, men kaller meg ikke gamer. Det begrepet føler jeg er for de som er over gjennomsnittet interressert i spilling. Hvis dama ikke liker at jeg spiller, vel da er det ikke noe poeng å kaste bort min og hennes tid tenker jeg! :)

Mine hovedinterresser er: styrketrening, kampsport og spilling.

M40

Anonymkode: d420b...6af

Gjest TheCatLady
Skrevet
Okapi skrev (1 time siden):

Akkurat det med gaming kan jeg forstå. På dette forumet ser jeg ekstremt mye fordommer knyttet til det; virker som mange tenker at det er ensbetydende med å være en svett slask som lever på grandis og Red Bull og sitter og skriker inn i headsettet åtte timer om dagen. Kjedelig å bli automagisk sendt til venstre på grunn av det, når det bildet der overhodet ikke stemmer.

Kanskje det er representativt på et vis. Mulig folk strigler av seg alt særpreg fordi de er rette for urimelige fordommer og antakelser. Samtidig, hvis det er tilfelle er det ikke rart folk synes Tinder-profiler er så kjedelige.

Ok, greit nok. Kanskje et dårlig eksempel, men når jeg skriver at jeg spiller i min profil så burde det være trygt å nevne det til meg. 

Ja, folk er flinke til å dømme, men ja, det blir forferdelig kjedelig. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har aldri skjult at jeg spiller, men kaller meg ikke gamer. Det begrepet føler jeg er for de som er over gjennomsnittet interressert i spilling. Hvis dama ikke liker at jeg spiller, vel da er det ikke noe poeng å kaste bort min og hennes tid tenker jeg! :)

Mine hovedinterresser er: styrketrening, kampsport og spilling.

M40

Anonymkode: d420b...6af

Tja, det kan sikkert diskuteres hva en gamer er. Det jeg tenker på er en som bruker mye tid på det og som er veldig interessert i det. Jeg kaller meg ikke gamer siden jeg har perioder hvor jeg ikke spiller i det hele tatt. Det er en hobby, men samtidig så er det ikke positivt for meg å bruke mye tid på det. 

Så for å være ærlig så er jeg egentlig litt skeptisk til de som bruker veldig mye tid på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...