AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg hadde virkelig troa på Tinder, og hoppet i det full av forhåpninger. Men nedturen ble jo stor. Jeg har sveipet av og på i hele dag, men finner svært få menn attraktive😅 Enten det er utseende, det de har skrevet bio (akkurat nå så jeg denne: kan jeg få veibeskrivelsen til hjertet ditt?), eller bare generelt inntrykk. Er det jeg som er ekstremt kresen her? Eller har dere samme opplevelse? Nå har vi jo kun bilder, og inntrykk av personen basert på bildene de velger å legge ut. Så det blir jo litt overfladisk, og utseende blir derfor en viktig faktor. Og regner med at noen kommer til å spørre, jeg er ikke en ekstremt vakker person selv. Helt normal. Og går heller ikke etter de objektivt sett kjekkeste mennene selv. Bare de jeg synes ser pene ut (helt sikkert over mitt nivå likevel😂). Anonymkode: 268d5...836 1
Gjest loveli Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 (endret) Du er ekstremt kresen. Det er så mange deilige menn der atte hjelp! Endret 9. januar 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Tja jeg har inntrykk av at veldig mange kvinner er som deg, at de synes ingen menn på tinder er kjekke nok. Anonymkode: 20223...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Jeg synes det er mange attraktive menn der, og jeg mener selv jeg er kresen (nok). Anonymkode: c8c71...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Har du hørt om tinder-algorytmen? Jo høyere score du har, desto bedre alternativer får du opp. De matcher flere personer med samme score. "You rose in the ranks based on how many people swiped right on (“liked”) you, but that was weighted based on who the swiper was. The more right swipes that person had, the more their right swipe on you meant for your score." https://www.vox.com/2019/2/7/18210998/tinder-algorithm-swiping-tips-dating-app-science Anonymkode: c8c71...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Enig med deg, jeg er ikke opptatt av utseende og går ikke etter kjekke men, men nå er det virkelig mye udelikat der, typer som ser ut som slurver, tar ikle vare på seg selv eller er svært spesielle. Det er noe annet enn å ikke være veldig pen, for det krever jeg ikle heller. Anonymkode: eba90...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Hvorfor skulle attraktive menn være på Tinder? Anonymkode: bf8da...208 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 Jeg finner veldig få attraktive over en skjerm. Sveiper høyre på 1 av 100 kanskje. Får lett matcher, men syns det er utrolig kjedelig å chatte. Har sveipet med venninner noen ganger, og de er helt ulike. De er veldig åpen, og sveiper høyre på mye, og synes de ser så koselig, snill, pen ut osv. Jeg lurer jo på hvilken verden de lever i. Men det er tydelig at vi bare er forskjellige 😂 Anonymkode: 6c092...521
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Jeg er sååå enig med deg!! Har vært på Tinder i 1 år nå, og hadde aldri trodd markedet var så dårlig. Man har jo ikke så mye å gå etter med kun bilder og kanskje en tekst. Men er likevel få som går til høyre 😂 Blir nok gående singel lenge Anonymkode: 04c79...909
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Sliter litt med kvinner der og. Ikke at de er direkte stygge, men mange er så utrolig basic. Horder av mellomledere, byråkrater og kommunikasjonsmedarbeidere, alle i de samme pastellkjolene og turklærne, poserende med vinglass på ferie. Omtrent ingen som har noe særpreg, og bioen er "liker å trene, familiekjær, har alt på stell, og du er minst 1.80". Anonymkode: 02d24...84d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sliter litt med kvinner der og. Ikke at de er direkte stygge, men mange er så utrolig basic. Horder av mellomledere, byråkrater og kommunikasjonsmedarbeidere, alle i de samme pastellkjolene og turklærne, poserende med vinglass på ferie. Omtrent ingen som har noe særpreg, og bioen er "liker å trene, familiekjær, har alt på stell, og du er minst 1.80". Anonymkode: 02d24...84d Vanskelig å få frem særegenhet på den plattformen... Anonymkode: c8c71...b6e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 enten er du sykt kresen ellers så har det kanskje noe med alder å gjøre... er jo sååååå mange attraktive menn på tinder, hvor gammel er du ts? Anonymkode: 07807...754
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Bor på et lite sted her og å sveipe gjennom tinder er gjort på få minutter. Dagen etterpå kommer de samme en gang til.. sånn går nu dagan. Sletta tinder 😛 Anonymkode: 357d5...86f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å få frem særegenhet på den plattformen... Anonymkode: c8c71...b6e Det er utrolig lett. Ikke kle deg som alle andre, ikke ta samme typer bilder som alle andre, ikke skriv floskler som "alt på stell". Leseren får ingenting ut av at du sier du er glad i venner og liker å smile. Fortell om andre interesser enn trening og ferie. Men hvis det er sånn du ER, da blir det selvsagt verre. Anonymkode: 02d24...84d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 Er så enig! Dagesvis siden jeg kunne høyresveipe noen... bare uattraktive menn eller menn uten tekst som kommer opp. Høyresveiper aldri noen uten tekst eller de med kun ett bilde. Og nei, jeg er ikke overfladisk. En god tekst trumfer utseende... men nå er det jaggu ikke mye å rope hurra for der inne! 🙈 Anonymkode: 293a1...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vanskelig å få frem særegenhet på den plattformen... Anonymkode: c8c71...b6e Ikke egentlig, men mitt inntrykk er at menn vil ha skikkelig basic. Anonymkode: 034e9...a74 1
Gjest TheCatLady Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 Litt merkelig om man bare finner mindre attraktive menn der, for det er det jo ikke. Men enig i at det var mange som fremstod som ganske kjedelige der. Nå er det kanskje jeg som er sær, men når veldig mange skriver akkurat det samme og har like bilder så må det jo være noe som slår an hos mange? Det virket i hvert fall som en del floskler gikk igjen og da hadde veldig mange den eller veldig lik vits. Så om man ønsker å skille seg ut så er ikke det veldig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 TheCatLady skrev (4 minutter siden): Litt merkelig om man bare finner mindre attraktive menn der, for det er det jo ikke. Men enig i at det var mange som fremstod som ganske kjedelige der. Nå er det kanskje jeg som er sær, men når veldig mange skriver akkurat det samme og har like bilder så må det jo være noe som slår an hos mange? Det virket i hvert fall som en del floskler gikk igjen og da hadde veldig mange den eller veldig lik vits. Så om man ønsker å skille seg ut så er ikke det veldig vanskelig. Ikkje merkelig om ein kjenner til algoritmen. Ein får ikkje opp alle i nærheta. Anonymkode: c8c71...b6e
Okapi Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 3 minutter siden, TheCatLady said: Litt merkelig om man bare finner mindre attraktive menn der, for det er det jo ikke. Men enig i at det var mange som fremstod som ganske kjedelige der. Nå er det kanskje jeg som er sær, men når veldig mange skriver akkurat det samme og har like bilder så må det jo være noe som slår an hos mange? Det virket i hvert fall som en del floskler gikk igjen og da hadde veldig mange den eller veldig lik vits. Så om man ønsker å skille seg ut så er ikke det veldig vanskelig. Lurer veldig på det der selv egentlig. På den ene siden antar jeg vel at hvis både menn og kvinner gjør en skikkelig innsats for å se mest mulig samlebånd ut, så må det vel være fordi det er sånn de liker det, både hos seg selv og hos partneren? Samtidig sliter jeg ærlig talt med å forstå det. Blir av og til såpass lei av å se den samme teksten ad infinitum at jeg vurderer å gjøre det diametralt motsatte. Ingenting på stell, hater å trene, glad i gode fiender og drar bare på ferie under tvang! På profilbildet står jeg nedi et hull, ikledd hawaiiskjorte, og vinglasset jeg holder er dette her. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor på et lite sted her og å sveipe gjennom tinder er gjort på få minutter. Dagen etterpå kommer de samme en gang til.. sånn går nu dagan. Sletta tinder 😛 Anonymkode: 357d5...86f Hehe den er kjip! Jeg bor sentralt på Østlandet. Har sveipet og sveipet i hele dag, og har fortsatt ikke kommet til bunns i bunken. Anonymkode: 268d5...836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå