Gå til innhold

Hva gjør man på visning


Spirito

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut leiligheten min for salg, og skal holde privatvisning for en som ikke kan komme på fellesvisningen som megler holder.

Hva bør jeg gjøre i tillegg til å vise ham leiligheten? Vet det finnes budlister og slikt, bør jeg spørre om han vil stå på den, eller bør det være opp til ham å be om å stå på lista? Isåfall videreformidler jeg det bare til megler, eller bør han skrive det ned på noen måte? Jeg vet at da vi kikket på hus selv, måtte vi alltid skrive på listene selv, tror ikke megler har lov til å tilføye navn uten skriftlig samtykke? Eller?

Er det mer som bør gjøres? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spørje om dei vil stå på lista. Eg hadde visning sjølv, og då gjore eg i følge megler ein feil, pris skal visst ikkje nevnes. At ein f.eks. ikkje sel for den og den prisen.

Skal du selge boligen gjennom eit meglerfirma? Då kan sikkert meglaren gje deg nokre tips.

Eller er det vel å vise det dei vil sjå, og prate rolig og tydelig. (Hadde eit utenlansk par som snakka gebrokkent, veit ikkje heilt om dei forstod alt eg sa. Har nemlig ein tendens til å snakke fort :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...