Billiegirl Skrevet 24. august 2021 #1881 Del Skrevet 24. august 2021 Patriotpaula skrev (26 minutter siden): Negativt fryseforsøk her 😕 ❤️ Klem til deg. Skikkelig trist. Har du flere i frys ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. august 2021 #1882 Del Skrevet 25. august 2021 Billiegirl skrev (3 timer siden): ❤️ Klem til deg. Skikkelig trist. Har du flere i frys ? ❤️ Ja, har to igjen. Så håper virkelig på de 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 25. august 2021 #1883 Del Skrevet 25. august 2021 Tok en test imårrest, greit å bare få svar å slippe å tenke sånn, super blank….😢 fikk positiv RD7 sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. august 2021 #1884 Del Skrevet 25. august 2021 Kristina00 skrev (28 minutter siden): Tok en test imårrest, greit å bare få svar å slippe å tenke sånn, super blank….😢 fikk positiv RD7 sist. Fortsatt tidlig 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 25. august 2021 #1885 Del Skrevet 25. august 2021 Patriotpaula skrev (7 timer siden): ❤️ Ja, har to igjen. Så håper virkelig på de 🤞🏻 Ja krysser alt jeg har for det går på neste ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 25. august 2021 #1886 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg var på UL i dag.. Hadde 16 egg. Var visst veldig bra ift alderen min sa legen, så det er jo bra☺️ har uttak på mandag, kjenner jeg gruer meg litt til det. Noen her som har blitt gravide på første forsøk? Var det vondt med uttak/innsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. august 2021 #1887 Del Skrevet 25. august 2021 anni83 skrev (1 minutt siden): Jeg var på UL i dag.. Hadde 16 egg. Var visst veldig bra ift alderen min sa legen, så det er jo bra☺️ har uttak på mandag, kjenner jeg gruer meg litt til det. Noen her som har blitt gravide på første forsøk? Var det vondt med uttak/innsett? Ble gravid på første innsett (dog fryseforsøk pga ohss). Svært individuelt med innsett, noen kjenner knapt noe, mens andre synes det er svært smertefullt. Jeg selv synes det er helt greit. Innsett er ikke vondt, innrykk av at mange synes det verste er å ligge der med en nokså full blære 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 25. august 2021 #1888 Del Skrevet 25. august 2021 Patriotpaula skrev (På 24.8.2021 den 22.36): Negativt fryseforsøk her 😕 😔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. august 2021 #1889 Del Skrevet 25. august 2021 DNX skrev (Akkurat nå): 😔❤️ ❤️ Kjipt, men det går fint! Begynner med medisinering til nytt forsøk i morgen 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 25. august 2021 #1890 Del Skrevet 25. august 2021 Patriotpaula skrev (1 minutt siden): ❤️ Kjipt, men det går fint! Begynner med medisinering til nytt forsøk i morgen 🤞🏻 Så fint at du får begynne rett på nytt forsøk! Bedre lykke neste gang 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. august 2021 #1891 Del Skrevet 25. august 2021 DNX skrev (Akkurat nå): Så fint at du får begynne rett på nytt forsøk! Bedre lykke neste gang 😊🤞 Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 25. august 2021 #1892 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) anni83 skrev (16 minutter siden): Jeg var på UL i dag.. Hadde 16 egg. Var visst veldig bra ift alderen min sa legen, så det er jo bra☺️ har uttak på mandag, kjenner jeg gruer meg litt til det. Noen her som har blitt gravide på første forsøk? Var det vondt med uttak/innsett? Så bra med et fint antall egg 😊 🙋♀️ Jeg var så heldig i 2018! Uttaket var smertefritt på høyre side og smertefullt på venstre side, så jeg forstår godt at det kan variere mye fra person til person når det kunne varierer så mye inni samme kropp 😂 De mente vel at den ene eggstokken hadde vridd seg og derfor var vanskelig å komme til. Endret 25. august 2021 av DNX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1893 Del Skrevet 25. august 2021 Kristina00 skrev (På 23.8.2021 den 19.15): På siste fryseforsøk i juni hadde jeg EL CD12 og tok da ovitrelle samme kveld for å booste eggløsningen litt, det ble dermed innsett 6 dager eller EL istedenfor 5 pga ovitrelle.☺️Lykke til❤️ Hei! Er det vanlig med ovitrelle inj ved fryseforsøk? Tilhører st olavs, skal ha fryseforsøk nå. Fått brev om at jeg kun skal ha vagitorier som jeg skal begynne på før innsett? 😳 skal til privat gyn cd9 for å sjekke størrelse på slimhinne O.l. Vanskelig med kommunikasjon synes jeg, da jeg lurer på så mye og føler jeg er en byrde ovenfor personalet på Crypho 😞 bor også 6 timer unna, så må jo bestille alle legemidler som tar et par dager her på bygda 😬 Anonymkode: 85758...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1894 Del Skrevet 25. august 2021 Noen som vet om man får satt inn to blastocyster ved fryseforsøk? Gjelder St. Olavs Har to blasto på frys, skal ha forsøk nå i september! Er det vanlig praksis å sette inn ett eller to? Er dette kanskje veldig individuelt? Anonymkode: 85758...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1895 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei! Er det vanlig med ovitrelle inj ved fryseforsøk? Tilhører st olavs, skal ha fryseforsøk nå. Fått brev om at jeg kun skal ha vagitorier som jeg skal begynne på før innsett? 😳 skal til privat gyn cd9 for å sjekke størrelse på slimhinne O.l. Vanskelig med kommunikasjon synes jeg, da jeg lurer på så mye og føler jeg er en byrde ovenfor personalet på Crypho 😞 bor også 6 timer unna, så må jo bestille alle legemidler som tar et par dager her på bygda 😬 Anonymkode: 85758...409 Ikke det vanligste med Ovitrelle ved fryseforsøk men det skjer. Helt normalt med bare vagitorier du begynner på noen dager før innsett ved naturlig frys AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen som vet om man får satt inn to blastocyster ved fryseforsøk? Gjelder St. Olavs Har to blasto på frys, skal ha forsøk nå i september! Er det vanlig praksis å sette inn ett eller to? Er dette kanskje veldig individuelt? Anonymkode: 85758...409 Vanlig praksis er å sette inn én. Men alder eller om man har hatt flere negative forsøk bak seg kan veie litt opp for at man kan få satt inn to. Svært individuelt, er absolutt ikke sånn at «den gruppen kan sette inn to» og «den gruppen får bare satt inn én», alltid en individuell vurdering Anonymkode: 8b67f...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 26. august 2021 #1896 Del Skrevet 26. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Er det vanlig med ovitrelle inj ved fryseforsøk? Tilhører st olavs, skal ha fryseforsøk nå. Fått brev om at jeg kun skal ha vagitorier som jeg skal begynne på før innsett? 😳 skal til privat gyn cd9 for å sjekke størrelse på slimhinne O.l. Vanskelig med kommunikasjon synes jeg, da jeg lurer på så mye og føler jeg er en byrde ovenfor personalet på Crypho 😞 bor også 6 timer unna, så må jo bestille alle legemidler som tar et par dager her på bygda 😬 Anonymkode: 85758...409 Jeg tok ovitrelle i juni fordi EL kom tidligere enn klinikken hadde forutsett mtp størrelsene på eggposene. Derfor ville de sette ovitrelle og booste eggløsningen litt. Dette var på forsøket i juni, fryse forsøket nå i august går jeg kun på cyclogest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 26. august 2021 Forfatter #1897 Del Skrevet 26. august 2021 anni83 skrev (10 timer siden): Jeg var på UL i dag.. Hadde 16 egg. Var visst veldig bra ift alderen min sa legen, så det er jo bra☺️ har uttak på mandag, kjenner jeg gruer meg litt til det. Noen her som har blitt gravide på første forsøk? Var det vondt med uttak/innsett? Er vel kun eggposene de ser på UL? Jeg hadde vel 13 eggposer, men de fikk ut 5 egg da mange eggposer kan være tomme. Men 16 er uansett bra 😄 Jeg hadde nettopp både uttak og innsett, og synes ingen av de var vonde i hele tatt. Kjente litt på den ene eggstokken da de tok ut fordi den var litt vanskelig å komme til, men det er absolutt ikke vondt. De går inn med UL og så gå "redskapene" gjennom den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 26. august 2021 #1898 Del Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Er det vanlig med ovitrelle inj ved fryseforsøk? Tilhører st olavs, skal ha fryseforsøk nå. Fått brev om at jeg kun skal ha vagitorier som jeg skal begynne på før innsett? 😳 skal til privat gyn cd9 for å sjekke størrelse på slimhinne O.l. Vanskelig med kommunikasjon synes jeg, da jeg lurer på så mye og føler jeg er en byrde ovenfor personalet på Crypho 😞 bor også 6 timer unna, så må jo bestille alle legemidler som tar et par dager her på bygda 😬 Anonymkode: 85758...409 Du får ikke sette ovitrelle i forbindelse med fryseforsøk hos St.Olavs dessverre.. antar det er snakk om innsett i naturlig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. august 2021 #1899 Del Skrevet 26. august 2021 aishaaa skrev (9 minutter siden): Du får ikke sette ovitrelle i forbindelse med fryseforsøk hos St.Olavs dessverre.. antar det er snakk om innsett i naturlig syklus? De er heldigvis i endring, jeg har nå fått godkjent ovitrelle dersom eggposen er stor nok og eggløsning ser ut til å falle på feil dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 26. august 2021 #1900 Del Skrevet 26. august 2021 Neutral90 skrev (31 minutter siden): De er heldigvis i endring, jeg har nå fått godkjent ovitrelle dersom eggposen er stor nok og eggløsning ser ut til å falle på feil dag. Serisøst? Fantastisk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå