Patriotpaula Skrevet 7. august 2021 #1721 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde jeg spurte @Patriotpaula For du skal vel i gang med søskenforsøk? Anonymkode: c9990...930 Du siterte meg på en kommentar som var til @aishaaa. Hun jobber med første, vi jobber med andre 👍🏼 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til 😊👍 Anonymkode: c9990...930 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 8. august 2021 #1722 Del Skrevet 8. august 2021 Skal også på UL imorgen, blir spennende å se hvordan ting ligger ann, håper på innsett iløpet av uka(muligens rett over neste helg!)☺️🤞🏻 #2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 9. august 2021 Forfatter #1723 Del Skrevet 9. august 2021 Kristina00 skrev (15 timer siden): Skal også på UL imorgen, blir spennende å se hvordan ting ligger ann, håper på innsett iløpet av uka(muligens rett over neste helg!)☺️🤞🏻 #2 Her blir det UL på fredag etter ei uke med Gonal-F, så spent på hvordan det ligger an. Har vært så mange skjær i sjøen frem til nå, så klarer ikke tro at det skal gå bra 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. august 2021 #1724 Del Skrevet 9. august 2021 Nå er vi på dag 3 etter uttak, og det er planlagt innsett av fersk blasto på Onsdag. Av de 6 eggene vi fikk ut bare 4 modne, og 1 befruktet. Så langt har vi ikke hørt noe om det ene egget, så det har klart seg helt til dag 3. i morgen skal egget ha nådd morula-stadiet (dag 4), og da antar jeg at vi ikke får høre noe uansett? livredd for å få en telefon tidlig på Onsdag (har time kl 12:00) om at det ikke er noe å sette inn😢 Har noen av dere fått den telefonen tidlig på dag 5? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brigid Skrevet 9. august 2021 #1725 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) . Endret 29. september 2021 av Brigid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. august 2021 #1726 Del Skrevet 9. august 2021 Brigid skrev (1 time siden): Jeg fikk tlf tidlig dag 5. Fikk beskjed om treg utvikling, og at jeg kunne velge å sette inn eller ikke. Valgte å sette inn og ble for første gang gravid, er nå 26 uker. Så for min del var det ikke helt mørkt, men fått den tlf 2 ganger før med negativt resultat=ikke noe å sette inn ( dag 2 og dag 3), så vet alt om den kjipe tlf. Håper det blir innsett på deg! Det er så innmari nedtur med avbrutt innsett.. Jeg fikk avbrutt rett etter uttak en gang, da alle eggposene var tomme.. Så fantastisk! Gratulerer så mye med en liten gullklump på veg ❤️ Har tatt meg et glass rødvin på kveldene nå, bare for å roe nervene (og jeg drikker aldri😂). Jaja, må bare klare å holde hodet kaldt, så håper jeg at vi slipper en kjip telefon på Onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. august 2021 #1727 Del Skrevet 9. august 2021 Alt var bra på UL på CD10 i dag, så det blir innsett av en blastocyst på fredag her 🤞🏻👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brigid Skrevet 9. august 2021 #1728 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) . Endret 29. september 2021 av Brigid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 9. august 2021 #1729 Del Skrevet 9. august 2021 3 hours ago, Brigid said: Jeg fikk tlf tidlig dag 5. Fikk beskjed om treg utvikling, og at jeg kunne velge å sette inn eller ikke. Valgte å sette inn og ble for første gang gravid, er nå 26 uker. Så for min del var det ikke helt mørkt, men fått den tlf 2 ganger før med negativt resultat=ikke noe å sette inn ( dag 2 og dag 3), så vet alt om den kjipe tlf. Håper det blir innsett på deg! Ååå, det er så hyggelig med sånne historier. De trengs ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 10. august 2021 #1730 Del Skrevet 10. august 2021 Ser at det er spennende tider for mange her, så fint å følge med på😊 Jeg har tredje kontroll i denne runden av stimulering i morgen, forhåpentligvis er det klart for uttak mot slutten av uka. Gruer meg litt, var vondt forrige gang, og denne gangen får jeg bare ikke sjans til sykemelding.😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. august 2021 #1731 Del Skrevet 10. august 2021 Ellepelle skrev (44 minutter siden): Ser at det er spennende tider for mange her, så fint å følge med på😊 Jeg har tredje kontroll i denne runden av stimulering i morgen, forhåpentligvis er det klart for uttak mot slutten av uka. Gruer meg litt, var vondt forrige gang, og denne gangen får jeg bare ikke sjans til sykemelding.😢 Lykke til med uttak når den tid kommer ❤️ Håper det blir mindre vondt denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1732 Del Skrevet 10. august 2021 aishaaa skrev (På 2021-8-9 den 14.03): Nå er vi på dag 3 etter uttak, og det er planlagt innsett av fersk blasto på Onsdag. Av de 6 eggene vi fikk ut bare 4 modne, og 1 befruktet. Så langt har vi ikke hørt noe om det ene egget, så det har klart seg helt til dag 3. i morgen skal egget ha nådd morula-stadiet (dag 4), og da antar jeg at vi ikke får høre noe uansett? livredd for å få en telefon tidlig på Onsdag (har time kl 12:00) om at det ikke er noe å sette inn😢 Har noen av dere fått den telefonen tidlig på dag 5? Lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg! 🤗 Hvilket sykehus får du behandling ved? Jeg får ved Riksen. Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1733 Del Skrevet 10. august 2021 Patriotpaula skrev (På 2021-8-9 den 18.00): Alt var bra på UL på CD10 i dag, så det blir innsett av en blastocyst på fredag her 🤞🏻👏 Weeeee! Masse lykke til! 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. august 2021 #1734 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg! 🤗 Hvilket sykehus får du behandling ved? Jeg får ved Riksen. Anonymkode: c78a7...a7b Det gikk til h******. De ringte i morges med beskjed om at det ene egget stoppet opp i utvikling på dag 2. Så, bare å se frem til nok en runde med hormoner og uttak😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. august 2021 #1735 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg! 🤗 Hvilket sykehus får du behandling ved? Jeg får ved Riksen. Anonymkode: c78a7...a7b St. Olavs forresten ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1736 Del Skrevet 10. august 2021 aishaaa skrev (25 minutter siden): Det gikk til h******. De ringte i morges med beskjed om at det ene egget stoppet opp i utvikling på dag 2. Så, bare å se frem til nok en runde med hormoner og uttak😫 😭 Så utrolig trist! Vet ikke hva jeg skal si. *trøsteklem* Ah, ok. Jeg snakket med en veldig hyggelig kvinne på venterommet da jeg skulle hente ut egg sist. Hun kunne lett ha hett Aisha hvis det er lov å dømme etter utseendet (akkurat som at hun nok ikke hadde gjettet et slikt navn på meg som er helt lys). Tenkte at jeg kanskje hadde møtt deg. 🤗 Hun var på sitt andre uttak. Stakkars, hadde skikkelig vondt. Men hun prøvde likevel å roe meg ved å si at det var vondt men går fort over. Men jeg så jo at dama holdt på å besvime og ble kjemperedd. 😅 Og det var jo helt sinnsykt vondt med uttak!! Håper jeg slipper det igjen og at innsettet i slutten av september sitter. Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. august 2021 #1737 Del Skrevet 11. august 2021 aishaaa skrev (7 timer siden): Det gikk til h******. De ringte i morges med beskjed om at det ene egget stoppet opp i utvikling på dag 2. Så, bare å se frem til nok en runde med hormoner og uttak😫 Uff så leit herlighet dette er en hard prosess! Du er tøff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. august 2021 #1738 Del Skrevet 11. august 2021 aishaaa skrev (7 timer siden): Det gikk til h******. De ringte i morges med beskjed om at det ene egget stoppet opp i utvikling på dag 2. Så, bare å se frem til nok en runde med hormoner og uttak😫 Uff, så utrolig kjedelig 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 11. august 2021 #1739 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 😭 Så utrolig trist! Vet ikke hva jeg skal si. *trøsteklem* Ah, ok. Jeg snakket med en veldig hyggelig kvinne på venterommet da jeg skulle hente ut egg sist. Hun kunne lett ha hett Aisha hvis det er lov å dømme etter utseendet (akkurat som at hun nok ikke hadde gjettet et slikt navn på meg som er helt lys). Tenkte at jeg kanskje hadde møtt deg. 🤗 Hun var på sitt andre uttak. Stakkars, hadde skikkelig vondt. Men hun prøvde likevel å roe meg ved å si at det var vondt men går fort over. Men jeg så jo at dama holdt på å besvime og ble kjemperedd. 😅 Og det var jo helt sinnsykt vondt med uttak!! Håper jeg slipper det igjen og at innsettet i slutten av september sitter. Anonymkode: c78a7...a7b Jaja, får satse på litt bedre flaks neste runde 🤷🏼♀️ Hehe, jeg opprettet brukeren min på kvinneguiden når jeg var typ 14 år gammel, å da var kallenavnet mitt «aisha» (av en eller annen snodig grunn😂). Men, jeg er etnisk norsk og kav trønder, så det var nok ikke meg du møtte da 🥰 Jeg har til nå hatt 5 uttak, og kunne lett tatt 10 til. Synes egentlig det har vært totalt smertefritt, det enste ubehagelige for min del har vel egentlig vært selve «vaskinga» i forkant av uttaket (med saltvann og det bomullaktige de går inn med). Så fælt at du har hatt så vondt under uttak😫 Kan du ikke be om mer smertestillende under uttaket dersom du må igjennom det igjen? Men, vi satser på at innsettet du skal ha i september sitter som limt❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solo2020 Skrevet 11. august 2021 #1740 Del Skrevet 11. august 2021 aishaaa skrev (14 timer siden): Det gikk til h******. De ringte i morges med beskjed om at det ene egget stoppet opp i utvikling på dag 2. Så, bare å se frem til nok en runde med hormoner og uttak😫 Så utrolig synd! Det er så utrolig kjipt når det ikke går! Jeg har fått satt inn en blastocyst og går og venter på å teste. Følelsene går veldig opp og ned, i dag kjenner jeg meg helt sikker på jeg ikke har blitt gravid. Men det kan jeg jo ikke vite før jeg tar en test... Samtidig er jeg redd for å teste for å få bekreftet det jeg frykter. Uff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå