AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1541 Del Skrevet 25. juni 2021 DNX skrev (8 timer siden): Rikshospitalet. Sikkert pga. Unio-streiken, for de publiserte i juni at flere av deres ansatte er tatt ut i streik. Jeg har fått booket tid i august så skal avtale nærnere neste uke når jeg ringer inn mens. De kan faktisk bare drite i å utsette min da jeg egentlig skulle vært inne i mai men jeg har ikke fått hverken gjort eller vite en dritt enda.... 😭😭 Anonymkode: be2d8...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 25. juni 2021 #1542 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det var det. ☺️ Anonymkode: 067e1...e74 Så kjedelig. Har rugedag 4 i dag av en fryst blasto, og frykter jo det samme. At jeg skal begynne å blø 🙄. Har ikke testet ut eggløsningssprøyte... Men er vel 11 dager siden jeg tok den i dag, så burde være ute av kroppen. Merker jeg er litt redd for å teste 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 26. juni 2021 #1543 Del Skrevet 26. juni 2021 Ruger på to flotte 2-dagers nå ❤️ Men lurer på om det finnes et alternativ til Klexane? Om jeg blir gravid, må jeg gå på det i mange uker.. hater de sprøytene 😣 Finnes det ikke et tablett-alternativ eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. juni 2021 #1544 Del Skrevet 26. juni 2021 Lerkeliten skrev (1 time siden): Ruger på to flotte 2-dagers nå ❤️ Men lurer på om det finnes et alternativ til Klexane? Om jeg blir gravid, må jeg gå på det i mange uker.. hater de sprøytene 😣 Finnes det ikke et tablett-alternativ eller noe? Herlig! Dessverre, klexane er et heparin og de finnes bare som injeksonsvæske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 26. juni 2021 #1545 Del Skrevet 26. juni 2021 13 hours ago, Førstegangsprøvene said: Så kjedelig. Har rugedag 4 i dag av en fryst blasto, og frykter jo det samme. At jeg skal begynne å blø 🙄. Har ikke testet ut eggløsningssprøyte... Men er vel 11 dager siden jeg tok den i dag, så burde være ute av kroppen. Merker jeg er litt redd for å teste 🤨 Når tenker du å teste? Jeg tenker å kanskje teste på tirsdag, da skal ovitrelle være ute av kroppen her!🤗 vi hadde vel innsett begge to på mandag? har en svært dårlig følelse og tror dette forsøket blir negativt, ikke noe grunn, bare føler det🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. juni 2021 #1546 Del Skrevet 26. juni 2021 Kristina00 skrev (20 minutter siden): Når tenker du å teste? Jeg tenker å kanskje teste på tirsdag, da skal ovitrelle være ute av kroppen her!🤗 vi hadde vel innsett begge to på mandag? har en svært dårlig følelse og tror dette forsøket blir negativt, ikke noe grunn, bare føler det🤷🏼♀️ Ikke bestemt meg helt. Ovitrelle satt jeg mandag for 12 dager siden. Så har lurt litt på å teste i morgen eller mandag. Veldig redd for resultatet 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 26. juni 2021 #1547 Del Skrevet 26. juni 2021 6 hours ago, Førstegangsprøvene said: Ikke bestemt meg helt. Ovitrelle satt jeg mandag for 12 dager siden. Så har lurt litt på å teste i morgen eller mandag. Veldig redd for resultatet 😥 Skjønner deg godt, redd for negativ jeg også. Og enda mer redd nå som jeg har glemt å ta med meg cyglogest, er på overnatting og ikke hjemme før imorgen på dagen….😩🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. juni 2021 #1548 Del Skrevet 26. juni 2021 Kristina00 skrev (3 timer siden): Skjønner deg godt, redd for negativ jeg også. Og enda mer redd nå som jeg har glemt å ta med meg cyglogest, er på overnatting og ikke hjemme før imorgen på dagen….😩🙃 Ånei. Så misser du en pille da eller? Hvordan er den mtp. Bivirkninger? 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 27. juni 2021 #1549 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) 21 hours ago, Førstegangsprøvene said: Ånei. Så misser du en pille da eller? Hvordan er den mtp. Bivirkninger? 😬 Ja, ble ikke igårkveld og heller ikke idag tidlig, men tok når jeg kom hjem i 17 tiden😬 blir veldig trøtt av den og mer sensitiv mage, ellers lite🤗 har du testet ennå @Førstegangsprøvene?🤗 Endret 27. juni 2021 av Kristina00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 27. juni 2021 #1550 Del Skrevet 27. juni 2021 Kristina00 skrev (3 timer siden): Ja, ble ikke igårkveld og heller ikke idag tidlig, men tok når jeg kom hjem i 17 tiden😬 blir veldig trøtt av den og mer sensitiv mage, ellers lite🤗 har du testet ennå @Førstegangsprøvene?🤗 Jeg har mer sensitiv mage og trøtt på Lutinus også, og sykt mye gris 😬. Vært litt kvalm også og en del stikking i nederste del av magen, kan også være Lutinus 🤨. Lurer på å teste i morgen. Ikke testet til nå. Og selv? 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 27. juni 2021 #1551 Del Skrevet 27. juni 2021 1 minutt siden, Førstegangsprøvene said: Jeg har mer sensitiv mage og trøtt på Lutinus også, og sykt mye gris 😬. Vært litt kvalm også og en del stikking i nederste del av magen, kan også være Lutinus 🤨. Lurer på å teste i morgen. Ikke testet til nå. Og selv? 🙃 Hørt lutinus er mye mer gris enn cyclogest ja🙊 testet ikveld fordi jeg ble akutt nysgjerrig og vil sove godt inatt, blendahvitt🤪 blir nok å teste hver morgen framover nå, fikk positiv på dag 7 med morgenurin sist (2019) og kjempe sterk strek på RD 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1552 Del Skrevet 28. juni 2021 Kristina00 skrev (8 timer siden): Hørt lutinus er mye mer gris enn cyclogest ja🙊 testet ikveld fordi jeg ble akutt nysgjerrig og vil sove godt inatt, blendahvitt🤪 blir nok å teste hver morgen framover nå, fikk positiv på dag 7 med morgenurin sist (2019) og kjempe sterk strek på RD 9. Tok en test, tenkte nå ble det negativt. 7 dager etter innsett 🤔 men jeg ser en strek, dog svak. Er det meg som er blitt gal? 😱 Er 12 DPO i dag, 14 dager siden eggløsningsprøyte ble satt 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 28. juni 2021 #1553 Del Skrevet 28. juni 2021 58 minutter siden, Førstegangsprøvene said: Tok en test, tenkte nå ble det negativt. 7 dager etter innsett 🤔 men jeg ser en strek, dog svak. Er det meg som er blitt gal? 😱 Er 12 DPO i dag, 14 dager siden eggløsningsprøyte ble satt 🙃 Jeg ser en strek🥳 fikk også noe det samme, håper ikke det er skyggestrek🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1554 Del Skrevet 28. juni 2021 Kristina00 skrev (18 minutter siden): Jeg ser en strek🥳 fikk også noe det samme, håper ikke det er skyggestrek🤞🏻 Ser strek hos deg også 🤭🙌 min er den fra apoteket A1 eller hva den heter 🙃. Trodde kanskje ikke de viste mye skygge. Jeg har alltid fått blenda på de før i allefall, og da har jeg jo ikke vært gravid 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1555 Del Skrevet 28. juni 2021 Oi - så spennende tester på dere begge! Det ser lovende ut 😍 Jeg testet positivt 6 dager etter innsett, 11 dpo. En veldig nervepirrende tid!! Anonymkode: 11886...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1556 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oi - så spennende tester på dere begge! Det ser lovende ut 😍 Jeg testet positivt 6 dager etter innsett, 11 dpo. En veldig nervepirrende tid!! Anonymkode: 11886...b9a Huff ja. Er du gravid nå? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1557 Del Skrevet 28. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (42 minutter siden): Huff ja. Er du gravid nå? 🤩 Ja! Fortsatt gravid! 😄 Skal på TUL neste uke og grugleder meg ❤️ Anonymkode: 11886...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1558 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja! Fortsatt gravid! 😄 Skal på TUL neste uke og grugleder meg ❤️ Anonymkode: 11886...b9a Så koselig ❤️ blir spennende å få vært på TUL 🤩 hvordan var testen din da du testet 11 DPO? Svak eller ganske sterk? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1559 Del Skrevet 28. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (5 minutter siden): Så koselig ❤️ blir spennende å få vært på TUL 🤩 hvordan var testen din da du testet 11 DPO? Svak eller ganske sterk? 🤔 Ja - krysser fingrene for at dere også får oppleve det snart ❤️ Den var ganske sterk, ikke sånn knallsterk som teststreken, men det var ikke tvil om at det var en strek. Den slo også ut på digital.. Men der er vi jo så forskjellige. Noen produserer hcg fort og andre trenger mer tid, og man vet jo aldri nøyaktig når egget fester seg. Anonymkode: 11886...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1560 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja - krysser fingrene for at dere også får oppleve det snart ❤️ Den var ganske sterk, ikke sånn knallsterk som teststreken, men det var ikke tvil om at det var en strek. Den slo også ut på digital.. Men der er vi jo så forskjellige. Noen produserer hcg fort og andre trenger mer tid, og man vet jo aldri nøyaktig når egget fester seg. Anonymkode: 11886...b9a Ja, det er sant 🙂. Får bare håpe og tro på at dette går veien 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå