Førstegangsprøvene Skrevet 15. juni 2021 #1461 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk ikke sette inn pga. positiv test i dag, så da blir innsett utsatt til over sommeren.. Anonymkode: 77228...00b Nei, huff, så ille. Fryktet det samme selv, men fikk eggløsningsprøyte og får innsett. Gikk med et nødskrik. Jeg har vært så stresset hele helga for at den skulle bli positiv mandag. Den var heldigvis negativ, og fikk eggløsningssprøyte. Veldig synd ikke St. Olavs gjør det samme 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1462 Del Skrevet 15. juni 2021 Hei! Er det noen som vet om IVF kvalifiserer til å få koronavaksinen tidligere? Jeg skal muligens ha første forsøk i august, regner også med at jeg får vaksinen en eller annen gang i august. Kunne så gjerne tenke meg å få vaksinen (i alle fall dose én) i god tid før forsøket. Anonymkode: e9aae...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. juni 2021 #1463 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei! Er det noen som vet om IVF kvalifiserer til å få koronavaksinen tidligere? Jeg skal muligens ha første forsøk i august, regner også med at jeg får vaksinen en eller annen gang i august. Kunne så gjerne tenke meg å få vaksinen (i alle fall dose én) i god tid før forsøket. Anonymkode: e9aae...173 Nei 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1464 Del Skrevet 15. juni 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): Nei 😂 Signerer denne - du over her må pent vente i køen som alle andre Anonymkode: 8b67f...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 16. juni 2021 #1465 Del Skrevet 16. juni 2021 Begynt å blø på gonal-f og fyremadel. Alt håp ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 16. juni 2021 #1466 Del Skrevet 16. juni 2021 Lerkeliten skrev (1 time siden): Begynt å blø på gonal-f og fyremadel. Alt håp ute? I stimuleringen? Er det ikke hormonelt da? Hvorfor skulle alt håp være ute? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 16. juni 2021 #1467 Del Skrevet 16. juni 2021 Patriotpaula skrev (1 time siden): I stimuleringen? Er det ikke hormonelt da? Hvorfor skulle alt håp være ute? Har ikke opplevd det under stimulering før. Tenker det er mensen? At jeg har hatt eggløsning før jeg begynte på medisinene for eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 16. juni 2021 #1468 Del Skrevet 16. juni 2021 Lerkeliten skrev (33 minutter siden): Har ikke opplevd det under stimulering før. Tenker det er mensen? At jeg har hatt eggløsning før jeg begynte på medisinene for eksempel.. Men er det mye da, som en mensen liksom? Tror det er noe vesentlig jeg ikke skjønner her - bruker du ikke disse to medisinene fra helt i starten av syklusen? De skal modne X antall egg, så du skal jo ikke allerede hatt EL når du begynte på disse, det skal jo ha vært en mens siden sist EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 17. juni 2021 #1469 Del Skrevet 17. juni 2021 Er mye ja, føles som en mens! Ble ikke brukt fra starten av syklusen nei, gikk på progynova før det, og det gikk en stund mellom mens og progynova også.. Så jeg tenkte om eggløsning kanskje hadde kommet før jeg starta på progynova. Men jeg har snakket med sykepleier nå, som sa at det var vanlig med blødning. Skal på ultralydkontroll i morgen, så da får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 20. juni 2021 #1470 Del Skrevet 20. juni 2021 Hei damer. Hvordan ligger folk an nå? Skal selv sette inn et blasto i morgen (fryseforsøk) ☺️. Litt skummelt, håper jo dette skal gå hele veien, aldri kommet så langt som dette før 🙃. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1471 Del Skrevet 20. juni 2021 Så spennende!! Skal krysse fingrene for deg og sender deg lykkeønskninger. Min test var negativ etter ferskforsøk. :,( Blir innsett av fryseforsøk i september. Føles som en evighet. Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 20. juni 2021 #1472 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så spennende!! Skal krysse fingrene for deg og sender deg lykkeønskninger. Min test var negativ etter ferskforsøk. :,( Blir innsett av fryseforsøk i september. Føles som en evighet. Anonymkode: c78a7...a7b Så kjedelig 😬. Men har du flere på frys? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1473 Del Skrevet 20. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 timer siden): Så kjedelig 😬. Men har du flere på frys? 🤷♀️ Har en. Blir innsett i september. men det er mye dårligere odds, så regner ikke med at det går. Så da blir det nesespray i oktober håper jeg. burde jeg be om noe før innsett av fryseforsøk? Letrozol f.eks.? Andre ting/tips som man burde spørre etter? Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isse95 Skrevet 20. juni 2021 #1474 Del Skrevet 20. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (6 timer siden): Hei damer. Hvordan ligger folk an nå? Skal selv sette inn et blasto i morgen (fryseforsøk) ☺️. Litt skummelt, håper jo dette skal gå hele veien, aldri kommet så langt som dette før 🙃. Så spennende! Krysser fingrene for at det går hele veien for deg🤞🏼☺️ Mitt fryseinnsett blir utsatt til over sommeren, positiv EL-test på feil dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 20. juni 2021 #1475 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en. Blir innsett i september. men det er mye dårligere odds, så regner ikke med at det går. Så da blir det nesespray i oktober håper jeg. burde jeg be om noe før innsett av fryseforsøk? Letrozol f.eks.? Andre ting/tips som man burde spørre etter? Anonymkode: c78a7...a7b Hvorfor tenker du det er dårligere med frys? Hvor mange dager er egget ditt? Jeg fikk letrozol og menopur og otrivelle (eggløsningssprøyte), så litunus fra i går og i dag og i morgen før innsett. Ikke styrt syklus, men var jo en del å styre med av hormoner likevel 🤭 Skal sette inn en blasto her 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 20. juni 2021 #1476 Del Skrevet 20. juni 2021 Isse95 skrev (3 timer siden): Så spennende! Krysser fingrene for at det går hele veien for deg🤞🏼☺️ Mitt fryseinnsett blir utsatt til over sommeren, positiv EL-test på feil dag.. Så kjedelig med feil dag av EL. Gikk såvidt her med otrivelle(eggløsningssprøyte) her. Så veldig glad vi fikk sjansen på innsett nå. Ikke fått innsett før. Et avbrutt og et totalfrys 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1477 Del Skrevet 20. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 timer siden): Hvorfor tenker du det er dårligere med frys? Hvor mange dager er egget ditt? Jeg fikk letrozol og menopur og otrivelle (eggløsningssprøyte), så litunus fra i går og i dag og i morgen før innsett. Ikke styrt syklus, men var jo en del å styre med av hormoner likevel 🤭 Skal sette inn en blasto her 🙃 Jeg sjekket ved en privatklinikk og da sto det at fryseforsøk hadde 50% dårligere suksessrate, fra 66% ved ferskforsøk til 33% ish. 😕 Masse lykke til!! 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 21. juni 2021 #1478 Del Skrevet 21. juni 2021 Hei😊 jeg henger meg på her. Vi er i pp 14 uten noe resultat, så vi blir henvist til riksen nå. Tok blodprøver på fredag, så satser på at henvisningen blir sendt til uka. Jeg er allerede utålmodig på å komme i gang 🙈 Alt er bra hos meg, men ikke hos samboer. Eller på sædprøven så de at sædcellene klumper seg sammen, noe som kanskje gjør at de ikke kommer frem dit de skal. Han skal ta ny sædprøve, men selvsagt har han som skal analysere sædprøven ferie i 7 uker. Men jeg har et par spørsmål. Vi har jo 2,5 time å kjøre til riksen ca. Er det sånn at alle undersøkelser foregår der? Alle ultralyder og sånn? Eller kan det foregå på lokalt sykehus? Også har jeg lest at egenerklæring må sendes med henvisning. Det nevnte gynekologen på volvat (er han som henviser oss) ingenting om. Men han spurte oss om vi røyker, alkoholvaner osv. Men vet ikke om vi må fylle ut et sånt skjema selv?🤔 Beklager langt innlegg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 21. juni 2021 #1479 Del Skrevet 21. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (19 timer siden): Hei damer. Hvordan ligger folk an nå? Skal selv sette inn et blasto i morgen (fryseforsøk) ☺️. Litt skummelt, håper jo dette skal gå hele veien, aldri kommet så langt som dette før 🙃. Lykke til 😍 så kjekt å høre at det endelig er din tur !! Ååå nå ble jeg glad ! Jeg har testdato i morgen. Har ikke testet noe enda og ikke fått mens. Spent oh yes 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 21. juni 2021 #1480 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sjekket ved en privatklinikk og da sto det at fryseforsøk hadde 50% dårligere suksessrate, fra 66% ved ferskforsøk til 33% ish. 😕 Masse lykke til!! 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b Jeg har fått 50% sjangse ved blasto frys har de sagt til meg 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå