ne11iker Skrevet 11. juni 2021 #1421 Del Skrevet 11. juni 2021 Molly_ skrev (11 minutter siden): Jeg går på cyclogest nå, veldig fornøyd med det faktisk. For meg er det veldig håndterbart kontra hvordan lutinus var for meg. Siste blastoen min og, om dette ikke går må jeg ha lapraskopi for å se etter endometriose, så jeg håper virkelig dette går hele veien, for oss begge 🤞 Satt inn i slutten av mai en gang, så jeg er vel teknisk sett kortere enn 5 uker på vei, men går bare ut fra hva appen sier frem til tidlig ultralyd er tatt 😊 Så gøy! Jeg satte også inn helt i slutten av mai🥰🥰 Håper virkelig det går for oss begge to ❤️ skal sjekke ut den progesteronen du bruker. Kanskje jeg bytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1422 Del Skrevet 12. juni 2021 Aiii, fikk skylt egglederne før vi skal begynne med IVF. Det var overraskende vondt… og jeg blør litt enda, 3 dager etter - noen som vet om det er normalt? Anonymkode: 5562e...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 12. juni 2021 #1423 Del Skrevet 12. juni 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Aiii, fikk skylt egglederne før vi skal begynne med IVF. Det var overraskende vondt… og jeg blør litt enda, 3 dager etter - noen som vet om det er normalt? Anonymkode: 5562e...8d7 Det gjorde jeg også før forsøk, sinnsykt vondt - mye vondere å skylle egglederne enn uttak😅 men husker ikke hvor mye eller lenge det kom litt blod. 🤔 det er nok forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 12. juni 2021 #1424 Del Skrevet 12. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (På 11.6.2021 den 17.20): Aner ikke. Hadde en follikel på 16 mm i dag. Litt rar eggløsningstest i dag, så må bare teste de neste dagene. Håper på positiv test i løpet av helga eller tirsdag eller senere 😬. Blir det mandag positiv test, blir det avbrutt 😔 Krysser fingre for deg og føler med deg! Denne usikkerheten er virkelig det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1425 Del Skrevet 12. juni 2021 Molly_ skrev (På 11.6.2021 den 18.41): Jeg går på cyclogest nå, veldig fornøyd med det faktisk. For meg er det veldig håndterbart kontra hvordan lutinus var for meg. Siste blastoen min og, om dette ikke går må jeg ha lapraskopi for å se etter endometriose, så jeg håper virkelig dette går hele veien, for oss begge 🤞 Satt inn i slutten av mai en gang, så jeg er vel teknisk sett kortere enn 5 uker på vei, men går bare ut fra hva appen sier frem til tidlig ultralyd er tatt 😊 Så heldig du er som står med positiv test! 🥰 Ønsker virkelig alt det beste for deg videre! 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 12. juni 2021 #1426 Del Skrevet 12. juni 2021 Marmorape skrev (59 minutter siden): Krysser fingre for deg og føler med deg! Denne usikkerheten er virkelig det verste. Tusen takk. Må bare prøve å holde håpet oppe. Det er ikke over før det er over 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 12. juni 2021 #1427 Del Skrevet 12. juni 2021 Innsett av blasto på mandag. Ovitrelle tatt for 12 dager siden. Tror jeg kanskje kan si at jeg er gravid? 😍😀 Hadde kjemisk forrige måned hvor jeg hadde positive tester i 1 uke før de ble svakere og så negativ igjen så holder litt igjen på gleden. Blodprøve på fredag, det blir spennende å se om hcg er innenfor normalen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. juni 2021 #1428 Del Skrevet 12. juni 2021 Dame1989 skrev (2 timer siden): Innsett av blasto på mandag. Ovitrelle tatt for 12 dager siden. Tror jeg kanskje kan si at jeg er gravid? 😍😀 Hadde kjemisk forrige måned hvor jeg hadde positive tester i 1 uke før de ble svakere og så negativ igjen så holder litt igjen på gleden. Blodprøve på fredag, det blir spennende å se om hcg er innenfor normalen Gratulerer 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 12. juni 2021 #1429 Del Skrevet 12. juni 2021 Patriotpaula skrev (3 minutter siden): Gratulerer 🥰 Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 12. juni 2021 #1430 Del Skrevet 12. juni 2021 Marmorape skrev (På 10.6.2021 den 9.10): Fryktelig nervepirrende uke her, går og venter på å få klarert om det kan bli fryseinnsett neste uke. Er desperat etter å få innsett, hvis ikke blir det ikke før etter sommeren. Merker at dette betyr ekstremt mye for meg og er redd for hvor tungt det vil bli hvis det ikke blir. Denne ventingen og usikkerheten er helt grusom! 😩 Hvordan går det med deg ? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 13. juni 2021 #1431 Del Skrevet 13. juni 2021 Billiegirl skrev (21 timer siden): Hvordan går det med deg ? ❤️ Takk for at du spør! Det går bedre nå 😅 Eggløsning kom når den skulle så det blir innsett. Så nå er det bare å stålsette seg for enda en nervepirrende venteperiode! Hvordan ligger du an nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 13. juni 2021 #1432 Del Skrevet 13. juni 2021 Marmorape skrev (1 time siden): Takk for at du spør! Det går bedre nå 😅 Eggløsning kom når den skulle så det blir innsett. Så nå er det bare å stålsette seg for enda en nervepirrende venteperiode! Hvordan ligger du an nå? Så utrolig bra ❤️ Har du fått dag ? Jeg hadde innsett tirsdag så er i gang med rugetiden igjen. Er vel dag 5 i dag 😇 Like spennende hver gang. Krysser fingrer for deg !! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1433 Del Skrevet 14. juni 2021 Når jeg satte inn 2-dagers for 11 dager siden og graviditetstesten er helt uten antydning til å ha mer enn en strek, er det håp? Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1434 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når jeg satte inn 2-dagers for 11 dager siden og graviditetstesten er helt uten antydning til å ha mer enn en strek, er det håp? Anonymkode: c78a7...a7b Da tviler jeg på at du er gravid, dessverre. Testet du med tidligtest? Anonymkode: 8b67f...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1435 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Da tviler jeg på at du er gravid, dessverre. Testet du med tidligtest? Anonymkode: 8b67f...723 Nei, med test-strips. Ja, er forberedt på at dette ikke gikk. Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1436 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, med test-strips. Ja, er forberedt på at dette ikke gikk. Anonymkode: c78a7...a7b Test strips, hva er det? Hvis du tenker på vanlige teststrimler som du må tyde selv, altså ikke digital, så finnes jo den i «vanlig»/25 og tidlig test/15. Tror nok dessverre du må belage deg på det… Alltid kjedelig når det ikke går! Anonymkode: 8b67f...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1437 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Test strips, hva er det? Hvis du tenker på vanlige teststrimler som du må tyde selv, altså ikke digital, så finnes jo den i «vanlig»/25 og tidlig test/15. Tror nok dessverre du må belage deg på det… Alltid kjedelig når det ikke går! Anonymkode: 8b67f...723 Denne Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 14. juni 2021 #1438 Del Skrevet 14. juni 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Denne Anonymkode: c78a7...a7b Det er en vanlig test du har der, og ikke en tidlig test. Da har du kanskje testet bittelitt tidlig hvis jeg regner riktig. Jeg ville nok tatt en til litt senere for å være sikker, men jeg tror ikke sjansen er så stor nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1439 Del Skrevet 14. juni 2021 Noen her som har måttet vente mer enn én syklus på fryseforsøk etter overstimulering? Jeg fikk ut over 30 egg for et par uker siden og innsett ble da naturligvis utsatt. Det var en nedtur for jeg var så innstilt på å komme i gang med nytt forsøk etter å ha mistet i april. Har fått litt forskjellige tilbakemeldinger på når innsett blir, men virker som de er mest innstilte på å hoppe over neste eggløsning. Da blir det i såfall å vente til august med innsett ettersom klinikken er stengt i juli. Vet at legene gjør det de mener er best for helsa mi, men har et lite håp om innsett før ferien så jeg slipper å gå flere måneder uten at noe skjer. Får vite mer på ultralyd i neste uke, men i mellomtiden hører jeg gjerne om andre sine erfaringer. Anonymkode: bd31e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1440 Del Skrevet 14. juni 2021 Finki skrev (2 timer siden): Det er en vanlig test du har der, og ikke en tidlig test. Da har du kanskje testet bittelitt tidlig hvis jeg regner riktig. Jeg ville nok tatt en til litt senere for å være sikker, men jeg tror ikke sjansen er så stor nei. Takk! Jeg satte inn dag 2 og det er 11 dager siden. Legen min ba meg faktisk vente med blodprøve til minst dag 18(?). Så det er kanskje håp, men jeg er overbevist om at dette ikke gikk. Håper jeg får begynne på nesespray i juli og innsett i august. Men hva er sjansen for det, når det er noe alle vil? 😜 Er offentlig sykehus, vet ikke om de har fri i juli slik de private har da men? Tipper jo det oga ferieavvikling? Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå