aishaaa Skrevet 4. november 2021 #3161 Del Skrevet 4. november 2021 EXB1987 skrev (1 time siden): Til dere som har gått på Lutinus og fikk negativ g-test: Når kom mensen etter at dere sluttet med Lutinus? Ble den forsinket i forhold til forventet mens? Den kom 2 dager etter jeg sluttet på Lutinus til meg sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3162 Del Skrevet 5. november 2021 Hei 😊 Jeg ble overstimulert ved forrige egguttak, og innsettet måtte dermed avbrytes og utsettes. Dere som har opplevd overstimulering: ble dere overstimulert ved neste uttak også? Ble det gjort noen endringer i medisineringen for å unngå overstimulering? Anonymkode: e9aae...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 5. november 2021 #3163 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei 😊 Jeg ble overstimulert ved forrige egguttak, og innsettet måtte dermed avbrytes og utsettes. Dere som har opplevd overstimulering: ble dere overstimulert ved neste uttak også? Ble det gjort noen endringer i medisineringen for å unngå overstimulering? Anonymkode: e9aae...173 Hei😊 Jeg ble overstimulert på uttak nr. 2. Fikk beskjed om å ta samme dose og samme medisin til neste uttak. Jeg spurte litt spørsmål ved det, og da endret de planen min fra Menopur 300 til Bemfola 225. Ble ikke overstimulert da og uttaket gikk veldig bra med bra utfall😊 Men tror de av og til prøver det samme på nytt. Fordi hver syklus er ulik😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3164 Del Skrevet 6. november 2021 Innsett i naturlig syklus: Når man setter inn fryst blasto i naturlig syklus, er det bare en ultralyd før innsettet da? Jeg skal på UL på Onsdag, som da er første UL for å sjekke størrelse på ledende follikkel, samt slimhinne. Må jeg forvente flere ultralyder? Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 6. november 2021 #3165 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Innsett i naturlig syklus: Når man setter inn fryst blasto i naturlig syklus, er det bare en ultralyd før innsettet da? Jeg skal på UL på Onsdag, som da er første UL for å sjekke størrelse på ledende follikkel, samt slimhinne. Må jeg forvente flere ultralyder? Anonymkode: 2e7e3...01b Jeg skal det samme. Hadde ul i går. Skal på ny ul på tirsdag. Dette fordi follikelen var litt liten og slimhinnen var litt tynn enda. Han mistenkte at eggløsningen enten ikke kommer denne syklusen, eller at den er litt forsinket. Tror det ofte kan bli minimum to ul, siden de setter opp den første relativt tidlig i syklusen (dag 9, 10 eller 11). Men kanskje ser de det de trenger å se på første allerede😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 6. november 2021 #3166 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Innsett i naturlig syklus: Når man setter inn fryst blasto i naturlig syklus, er det bare en ultralyd før innsettet da? Jeg skal på UL på Onsdag, som da er første UL for å sjekke størrelse på ledende follikkel, samt slimhinne. Må jeg forvente flere ultralyder? Anonymkode: 2e7e3...01b For meg holdt det med en ultralyd, men har veldig regelmessig eggeløsning. Tipper det er litt forskjellig fra person til person hvor mange som trengs 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 6. november 2021 #3167 Del Skrevet 6. november 2021 prøver89 skrev (11 timer siden): Jeg skal det samme. Hadde ul i går. Skal på ny ul på tirsdag. Dette fordi follikelen var litt liten og slimhinnen var litt tynn enda. Han mistenkte at eggløsningen enten ikke kommer denne syklusen, eller at den er litt forsinket. Tror det ofte kan bli minimum to ul, siden de setter opp den første relativt tidlig i syklusen (dag 9, 10 eller 11). Men kanskje ser de det de trenger å se på første allerede😀 Aha, takk for svar ☺️ håper eggløsningen din ikke blir super forsinket 🤞🏼 Kjenner på kroppen at min kan bli forsinket denne mnd.. i værste fall havner den på neste mandag, og da blir det avbrutt. Håper det blir innsett på oss begge denne mnd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3168 Del Skrevet 7. november 2021 hei, jeg har startet med Bemfola 150 i går og går med synarela nå kun 2 doser om dagen. Har ikke noe særlig bivirkninger av bemfola men merker at jeg blir utrolig TRØTT rett etter bemfola. Jeg driver med flere skriveoppgaver fra universitet og det hjelper ikke når jeg rett og slett sover foran pc. Har noen opplevd dette med bemfola? Anonymkode: 83eaf...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. november 2021 #3169 Del Skrevet 7. november 2021 aishaaa skrev (23 timer siden): Aha, takk for svar ☺️ håper eggløsningen din ikke blir super forsinket 🤞🏼 Kjenner på kroppen at min kan bli forsinket denne mnd.. i værste fall havner den på neste mandag, og da blir det avbrutt. Håper det blir innsett på oss begge denne mnd🥰 Ja, det håper jeg også, for jeg er også i fare å få den mandag eller tirsdag hvis den er forsinket🥲 Krysser fingrene for at vi begge får den før det🤞🏼 Er i så fall mitt første innsett. Hva med deg?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3170 Del Skrevet 8. november 2021 Hei! Er det noen som har hatt innsett på St. Olavs veldig nylig, og vet om mannen får lov å være med inn ved innsett? De åpna jo for dette for litt siden, men med tanke på coronasituasjonen i byen nå og gult nivå på sykehuset er det vel fare for at det ikke et lov lenger. Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. november 2021 #3171 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Er det noen som har hatt innsett på St. Olavs veldig nylig, og vet om mannen får lov å være med inn ved innsett? De åpna jo for dette for litt siden, men med tanke på coronasituasjonen i byen nå og gult nivå på sykehuset er det vel fare for at det ikke et lov lenger. Anonymkode: f0ed1...65e Har ikke hørt noe om at det er endret. De har ikke skrevet noe om det på Facebook etter at de la ut at partner får bli med 🤗 Endret 8. november 2021 av prøver89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3172 Del Skrevet 8. november 2021 53 minutter siden, prøver89 said: Har ikke hørt noe om at det er endret. De har ikke skrevet noe om det på Facebook etter at de la ut at partner får bli med 🤗 Oi, visste ikke at de hadde Facebook-side! Da satser vi på at mannen fremdeles kan være med inn 🤗 Har vært litt ensomt å gjøre alt alene🤪 Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 8. november 2021 #3173 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, visste ikke at de hadde Facebook-side! Da satser vi på at mannen fremdeles kan være med inn 🤗 Har vært litt ensomt å gjøre alt alene🤪 Anonymkode: f0ed1...65e Jeg synes det var verst å ikke få ha han med på uttaket 😬 Men håper han får være med på evt. innsett i desember ja 🤞🏼Masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3174 Del Skrevet 8. november 2021 16 minutter siden, frk.bie said: Jeg synes det var verst å ikke få ha han med på uttaket 😬 Men håper han får være med på evt. innsett i desember ja 🤞🏼Masse lykke til ❤️ Enig med deg ang. uttaket..! Masse, masse lykke til til deg også, håper det er vår tur snart 🥰🤞 Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3175 Del Skrevet 8. november 2021 Noen som er litt dreven med blodprøver som kan hjelpe meg litt :)? Har vert gjennom en ivf grunnet anovulasjon, hadde håpt på å klare nr2 på egenhånd.. Progesteronverdien min er kjempelav (2) tatt 3 dager før jeg plutselig fikk mens.. Sluttet å amme ca 1 uke før dette igjen.. Noen med erfaring? Kan man få mens uten eggløsning? Det skal sies at den var etter boka ifht mengde og varighet på forhånd tusen takk!! Anonymkode: 140e9...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3176 Del Skrevet 8. november 2021 Håper noen kan svare meg, eller roe tankekjøret mitt. Spørsmålet mitt er reelt, jeg må kontakte sykehuset i morgen for å høre hva som har skjedd. Hva gjør man når man har/hadde ett befruktet egg på frys og sykehuset ved en feil tiner dette og måtte destruere det? Hvilke rettigheter har jeg? Får jeg nytt forsøk uten å bruke et nytt av de tre offentlige forsøkene? Hva med de ekstra utgiftene jeg får i forbindelse med dette? Er det flere som har opplevd dette? Hvordan kunne det skje? Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. november 2021 #3177 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Håper noen kan svare meg, eller roe tankekjøret mitt. Spørsmålet mitt er reelt, jeg må kontakte sykehuset i morgen for å høre hva som har skjedd. Hva gjør man når man har/hadde ett befruktet egg på frys og sykehuset ved en feil tiner dette og måtte destruere det? Hvilke rettigheter har jeg? Får jeg nytt forsøk uten å bruke et nytt av de tre offentlige forsøkene? Hva med de ekstra utgiftene jeg får i forbindelse med dette? Er det flere som har opplevd dette? Hvordan kunne det skje? Anonymkode: c78a7...a7b Oi! Så forferdelig💔 Aldri hørt om, men vil sende deg en god klem❤️🌸 Kan det være en idé å kontakte Pasientskadeerstatning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3178 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Håper noen kan svare meg, eller roe tankekjøret mitt. Spørsmålet mitt er reelt, jeg må kontakte sykehuset i morgen for å høre hva som har skjedd. Hva gjør man når man har/hadde ett befruktet egg på frys og sykehuset ved en feil tiner dette og måtte destruere det? Hvilke rettigheter har jeg? Får jeg nytt forsøk uten å bruke et nytt av de tre offentlige forsøkene? Hva med de ekstra utgiftene jeg får i forbindelse med dette? Er det flere som har opplevd dette? Hvordan kunne det skje? Anonymkode: c78a7...a7b Dette har jeg ikke hørt om før, men jeg tenker jeg ville krevd en gjennomgang av deres rutiner: Hvordan kan det skje ved en feil? Ville ikke bare tatt til takke med en unnskyldning. De bør fortelle til punkt og prikke hvordan rutinene er, hvor svikten er skjedd og hva de iverksetter nå for og hindre slike hendelser i fremtiden. Jeg støtter også forslaget om og kontakte Pasientskadeerstatning, men krev og få svar fra klinikken / sykehuset. Vil anta de tilbyr deg en form for erstatning / gratis forsøk, men dette er jo svært uheldig 💔 Det er slik som i alle jobber: menneskelig svikt vil skje, og det er ingenting som får det tilbake, men det kan være en trøst og vite hva som gjøres for og forhindre det fra og skje igjen. Anonymkode: ee55d...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 9. november 2021 #3179 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Håper noen kan svare meg, eller roe tankekjøret mitt. Spørsmålet mitt er reelt, jeg må kontakte sykehuset i morgen for å høre hva som har skjedd. Hva gjør man når man har/hadde ett befruktet egg på frys og sykehuset ved en feil tiner dette og måtte destruere det? Hvilke rettigheter har jeg? Får jeg nytt forsøk uten å bruke et nytt av de tre offentlige forsøkene? Hva med de ekstra utgiftene jeg får i forbindelse med dette? Er det flere som har opplevd dette? Hvordan kunne det skje? Anonymkode: c78a7...a7b Hvilken klinikk var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3180 Del Skrevet 9. november 2021 Hei! dere som ble overstimulert å måtte stå over en syklus - merket dere endringer på syklusen mnd etter? 😬 Har hatt blødning etter uttaket. Men frykter at jeg får eggløsning på mandag/tirsdag i desember og da blir innsett avbrutt 😢 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå