Gjest DNX Skrevet 12. oktober 2021 #2821 Skrevet 12. oktober 2021 Finki skrev (27 minutter siden): Så spennende med uttak! Håper på mange flotte egg 🤞 Bra du slapp uttak på lørdag, da! Formen dagen etter uttak er som regel mye bedre, men det er nok lurt å få mest mulig på plass før fredagen i tilfelle du blir litt dårlig og/eller susete 💛 Ja, virkelig glad for å slippe uttak (og innsett) på lørdag! 😊 Åh, jeg håper sånn at det klaffer på ferskforsøket, samtidig som fallhøyden føles så stor. Det føles bare så mye mer sannsynlig enn å lykkes med fryseforsøk siden 0 av 6 embryo opplevde oppringing i april - i tillegg til at jeg selvsagt ikke vil vente med å bli gravid😅 Men det kan selvsagt bli annerledes denne gang.
Rebecks Skrevet 12. oktober 2021 #2822 Skrevet 12. oktober 2021 Yaohaiburongyi skrev (5 timer siden): Jeg tok urin graviditetstest i dag, og den viser gravid !! Jeg kan nesten ikke tro det. Skal på blodprøve denne fredagen og håper den vil vise det samme! Gratulerer så mye. Det er jo fantastisk 🥰
Finki Skrevet 12. oktober 2021 #2823 Skrevet 12. oktober 2021 15 minutter siden, DNX said: Ja, virkelig glad for å slippe uttak (og innsett) på lørdag! 😊 Åh, jeg håper sånn at det klaffer på ferskforsøket, samtidig som fallhøyden føles så stor. Det føles bare så mye mer sannsynlig enn å lykkes med fryseforsøk siden 0 av 6 embryo opplevde oppringing i april - i tillegg til at jeg selvsagt ikke vil vente med å bli gravid😅 Men det kan selvsagt bli annerledes denne gang. Forrige uttak trenger ikke å ha noenting med dette uttaket å gjøre. Nå har du ny dosering og nye egg. Plutselig ordner det seg med ferskt eller frossent når du minst venter det 😊
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2824 Skrevet 12. oktober 2021 DNX skrev (3 timer siden): Da er det endelig klart for uttak fredag! 🤩 Det så bra ut i dag, heldigvis, «et drøss av» eggposer (i alle fall på den ene siden, men han sa den andre siden også så bra ut). Så da håper jeg bare det er (like bra) innhold i dem🤞 Litt spent på hvordan kroppen er etter uttak siden jeg har planer hele lørdag med en gjeng som ble bestemt lenge før dette, og vi skal være hos oss, så kan liksom ikke bare melde pass 🙈 Og jeg som hadde tenkt jeg skulle droppe å møte mange folk mellom uttak og innsett for ikke å risikere noe koronasmitte😅 Men vi må jo leve litt også under denne IVF-karusellen! Så bra, og for en lettelse 🥳🥳 hvilke CD blir uttaket? 🙉 Anonymkode: 60546...2d7
Gjest DNX Skrevet 12. oktober 2021 #2825 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så bra, og for en lettelse 🥳🥳 hvilke CD blir uttaket? 🙉 Anonymkode: 60546...2d7 Hvilken dag er CD1? 🙈 Satte første sprøyte 30/9.
Finki Skrevet 13. oktober 2021 #2826 Skrevet 13. oktober 2021 12 hours ago, DNX said: Hvilken dag er CD1? 🙈 Satte første sprøyte 30/9. Var det kort protokoll? I så fall er CD 1 første menstruasjonsdag, ofte dagen før første sprøyte. Ved lang protokoll har jeg ikke peiling.
Gjest DNX Skrevet 13. oktober 2021 #2827 Skrevet 13. oktober 2021 Finki skrev (49 minutter siden): Var det kort protokoll? I så fall er CD 1 første menstruasjonsdag, ofte dagen før første sprøyte. Ved lang protokoll har jeg ikke peiling. Lang protokoll. Startet med nesespray 16/9 (ca. 1 uke før forventet mens) og blødningen startet 24/9. Så blir vel riktig å si at 24/9 var CD1 og da blir uttaket på CD22 (ville blitt CD18/19 om ikke uttak måtte utsettes pga. behov for lengre stimulering).
prøver89 Skrevet 13. oktober 2021 #2828 Skrevet 13. oktober 2021 DNX skrev (17 timer siden): Hvilken dag er CD1? 🙈 Satte første sprøyte 30/9. Er ikke det alltid den dagen man får mens da? 🤔☺️
Gjest DNX Skrevet 13. oktober 2021 #2829 Skrevet 13. oktober 2021 prøver89 skrev (1 time siden): Er ikke det alltid den dagen man får mens da? 🤔☺️ Det er det sikkert. Var det jeg lurte på, siden jeg ikke husket hva forkortelsen stod for 🙃
frk.bie Skrevet 13. oktober 2021 #2830 Skrevet 13. oktober 2021 Noen her som har måttet fjerne eggleder pga væske?😭 Ble oppdaget i dag på ultralyd og jeg er knust
Gjest DNX Skrevet 13. oktober 2021 #2831 Skrevet 13. oktober 2021 (endret) frk.bie skrev (28 minutter siden): Noen her som har måttet fjerne eggleder pga væske?😭 Ble oppdaget i dag på ultralyd og jeg er knust 😔❤️ Endret 13. oktober 2021 av DNX
Jasse Skrevet 13. oktober 2021 #2832 Skrevet 13. oktober 2021 DNX skrev (På 12.10.2021 den 18.01): Da er det endelig klart for uttak fredag! 🤩 Det så bra ut i dag, heldigvis, «et drøss av» eggposer (i alle fall på den ene siden, men han sa den andre siden også så bra ut). Så da håper jeg bare det er (like bra) innhold i dem🤞 Litt spent på hvordan kroppen er etter uttak siden jeg har planer hele lørdag med en gjeng som ble bestemt lenge før dette, og vi skal være hos oss, så kan liksom ikke bare melde pass 🙈 Og jeg som hadde tenkt jeg skulle droppe å møte mange folk mellom uttak og innsett for ikke å risikere noe koronasmitte😅 Men vi må jo leve litt også under denne IVF-karusellen! Jeg hadde uttak på fredag 8.oktober. Gikk på sterke smertestillende så var helt ør den dagen. Lørdagen gikk jeg en kort tur og måtte ta pauser underveis hadde veldig vondt nedentil og magen. Gjorde vondt hele søndagen og. Kan være fordi jeg har slitt med magekramper og oppblåsthet av cylogest. Spørs helt hvor aktiv du skal være på lørdag. Satser du får en fin kveld og prøv å slapp av og kos deg 😊
Gjest DNX Skrevet 13. oktober 2021 #2833 Skrevet 13. oktober 2021 Jasse skrev (7 minutter siden): Jeg hadde uttak på fredag 8.oktober. Gikk på sterke smertestillende så var helt ør den dagen. Lørdagen gikk jeg en kort tur og måtte ta pauser underveis hadde veldig vondt nedentil og magen. Gjorde vondt hele søndagen og. Kan være fordi jeg har slitt med magekramper og oppblåsthet av cylogest. Spørs helt hvor aktiv du skal være på lørdag. Satser du får en fin kveld og prøv å slapp av og kos deg 😊 Jeg skal få noe sterkere smertestillende pga. en eggstokk som ligger litt vanskelig til, så forventer å være i ørska hele fredagen 😅 Vi skal for så vidt holde på hele lørdagen, men er flere med variabel helse der, så jeg vil ikke være den eneste som kan trenge en pause. Bare lurer litt på hva jeg skal «skylde på» i så fall, siden ingen vet om IVF-runden (uten å si noe som gjør folk blir stressa for om det kan være korona) 🤭 I forkant har jeg heldigvis ikke vondt, bare oppblåst «gravidmage», så krysser fingrene for å være litt heldigere enn deg etter uttak 🙈
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2834 Skrevet 13. oktober 2021 DNX skrev (44 minutter siden): Jeg skal få noe sterkere smertestillende pga. en eggstokk som ligger litt vanskelig til, så forventer å være i ørska hele fredagen 😅 Vi skal for så vidt holde på hele lørdagen, men er flere med variabel helse der, så jeg vil ikke være den eneste som kan trenge en pause. Bare lurer litt på hva jeg skal «skylde på» i så fall, siden ingen vet om IVF-runden (uten å si noe som gjør folk blir stressa for om det kan være korona) 🤭 I forkant har jeg heldigvis ikke vondt, bare oppblåst «gravidmage», så krysser fingrene for å være litt heldigere enn deg etter uttak 🙈 Bare noe så enkelt som menssmerter? Anonymkode: ee55d...7bc 1
prøver89 Skrevet 13. oktober 2021 #2835 Skrevet 13. oktober 2021 DNX skrev (56 minutter siden): Jeg skal få noe sterkere smertestillende pga. en eggstokk som ligger litt vanskelig til, så forventer å være i ørska hele fredagen 😅 Vi skal for så vidt holde på hele lørdagen, men er flere med variabel helse der, så jeg vil ikke være den eneste som kan trenge en pause. Bare lurer litt på hva jeg skal «skylde på» i så fall, siden ingen vet om IVF-runden (uten å si noe som gjør folk blir stressa for om det kan være korona) 🤭 I forkant har jeg heldigvis ikke vondt, bare oppblåst «gravidmage», så krysser fingrene for å være litt heldigere enn deg etter uttak 🙈 Du kan ikke ta en hvit en om dose nr 2 av vaksinen da?😅
prøver89 Skrevet 13. oktober 2021 #2836 Skrevet 13. oktober 2021 prøver89 skrev (Akkurat nå): Du kan ikke ta en hvit en om dose nr 2 av vaksinen da?😅 Eller UVI😇
Gjest DNX Skrevet 14. oktober 2021 #2837 Skrevet 14. oktober 2021 prøver89 skrev (8 timer siden): Du kan ikke ta en hvit en om dose nr 2 av vaksinen da?😅 Hadde jeg gjerne gjort om ikke noen der visste at jeg er fullvaksinert, men en hvit liten løgn skal bli😅
Gjest DNX Skrevet 14. oktober 2021 #2838 Skrevet 14. oktober 2021 prøver89 skrev (8 timer siden): Du kan ikke ta en hvit en om dose nr 2 av vaksinen da?😅 prøver89 skrev (8 timer siden): Eller UVI😇 Oh, en UVI kan gå fint å skylde på!! Jeg kom bare på forstoppelse, men det fristet mindre å skylde på 😅
Gjest DNX Skrevet 14. oktober 2021 #2839 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare noe så enkelt som menssmerter? Anonymkode: ee55d...7bc Det kan være en mulighet! 😊
prøver89 Skrevet 14. oktober 2021 #2840 Skrevet 14. oktober 2021 DNX skrev (3 timer siden): Oh, en UVI kan gå fint å skylde på!! Jeg kom bare på forstoppelse, men det fristet mindre å skylde på 😅 Er det ikke også slik at man ikke kan drikke alkohol når man tar medisin mot UVI ? 🤪
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå