Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
BlåSwix skrev (8 timer siden):

Nå greide jeg ikke leve i min lille «jeg-skal-ikke-teste-verden» mer 😂 tok en sånn strips-test. Den ser jo positiv ut?? Jeg er ikke så trent på de telle-greiene, men tror det er 12 DPO/rugedag 7. Måtte ta en digital en etterpå også… Blir spennende frem mot torsdag nå gitt, om dette virkelig er sant og om det holder seg der…

4812F1CF-1E36-4348-933A-22015EBAFA74.jpeg

3B105980-2CDF-4677-B3BA-767782EC9FBC.jpeg 

Fantastisk! Gratulerer såå mye! Er det ikke deilig med positiv test?!? 😀🥳

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig spennende!  
Høres jo egentlig veldig greit ut at det først skjer noe ja 🙈 Er så redd de skal oppdage noe som ikke har blitt oppdaget tidligere 😬 

Anonymkode: 60546...2d7

Huff ja, jeg ser den. Men på den annen side så er det gjerne et eller annet som ikke er som det skal siden du trenger prøverør, og da er det kanskje bedre å få vite om det og få gjort noe med det enn å ikke finne ut av det 🤗

Skrevet
DNX skrev (4 timer siden):

Jeg responderte godt på Progynova, men det blir liksom ikke naturlig å rope ut at man var fornøyd med Progynova når folk spør om tips til annet fordi det ikke fungerte for dem😅 Poenget: Vi er nok mange (et flertall) som har hatt ønsket effekt uten at det har vært skrevet om det her 😊

Lykke til!

Så godt å høre ☺️ veldig sant det du sier. 

Gikk du på progynova når du ble gravid nå?veldig spent på å prøve. Håper det vil ha en positiv effekt for meg også:)

Skrevet

Da har jeg hatt uttak. Det ble 14 egg denne gangen, så det er jeg fornøyd med. Håper minst ett av dem lar seg befrukte denne gangen 🤞

Mannen fikk forresten være med inn nå, så det var en fin bonus. 

• Liker 7
Skrevet
Rebecks skrev (1 minutt siden):

Så godt å høre ☺️ veldig sant det du sier. 

Gikk du på progynova når du ble gravid nå?veldig spent på å prøve. Håper det vil ha en positiv effekt for meg også:)

Er ikke gravid, men før fryseforsøket ble avbrutt (fordi eggene ikke overlevde opptining) var jeg på kontroll og fikk bekreftet at slimhinnen var veldig fin og at jeg dermed hadde ønsket effekt av Progynova😊

Skrevet
Finki skrev (6 minutter siden):

Da har jeg hatt uttak. Det ble 14 egg denne gangen, så det er jeg fornøyd med. Håper minst ett av dem lar seg befrukte denne gangen 🤞

Mannen fikk forresten være med inn nå, så det var en fin bonus. 

🤞🤞

Du er på Riksen? Blir glad om mannen min får være med inn 😄

Skrevet
1 minutt siden, DNX said:

🤞🤞

Du er på Riksen? Blir glad om mannen min får være med inn 😄

Ja, stemmer. Jeg tror de nye reglene gjelder for alle fra forrige uke av, så da har han nok gode sjanser for å få lov han også 😊 

• Liker 1
Skrevet
Viktoria85 skrev (1 time siden):

Fantastisk! Gratulerer såå mye! Er det ikke deilig med positiv test?!? 😀🥳

Jo det var absolutt veldig deilig 🤩 får håpe den gode viben holder seg så..

Skrevet
BlåSwix skrev (1 time siden):

Jo det var absolutt veldig deilig 🤩 får håpe den gode viben holder seg så..

Det gjør den nok! 🙏😀

Skrevet

Jeg er så ekstremt oppblåst.. Mistenker kombinasjonen av stress, medisiner og forhåpentligvis at det er en spire inni der. Men ser virkelig gravid ut, i uke 4😂 håper det går litt ned snart, hvis ikke må jeg kjøpe meg noen nye bukser 

Skrevet
BlåSwix skrev (2 minutter siden):

Jeg er så ekstremt oppblåst.. Mistenker kombinasjonen av stress, medisiner og forhåpentligvis at det er en spire inni der. Men ser virkelig gravid ut, i uke 4😂 håper det går litt ned snart, hvis ikke må jeg kjøpe meg noen nye bukser 

Signerer denne 🙄😶 heldigvis har jeg gravidbukser liggende, så gidder ikke å presse meg inn i vanlige bukser hvis det faktisk ikke er plass, det blir bare ubehagelig 🤭

• Liker 1
Skrevet
prøver89 skrev (3 timer siden):

Det kan ikke jeg svare på, men lurer på det samme selv. Jeg hadde også avbrutt forsøk etter uttak. Har veldig stabil syklus. Avbruddsblødningen kom til vanlig tid ut i fra syklus. Venter nå på neste mens for oppstart av ny runde. Har vanligvis syklus på 29-30 dager, er nå på syklusdag 37 og mens er ikke kommet. Det blir helt umulig å vite når eggløsning/mens er. Frustrerende!!:/

Da kan det se ut som det er normalt at det blir noe kluss med syklus etter avbrutt forsøk. Kjedelige greier altså. Vet du om du har hatt eggløsning da? Jeg begynte å teste etter EL på CD11, og har egentlig holdt på å gi opp. Men plutselig begynte den å bli sterkere på CD20, og i går kveld var den så å si positiv, på CD21. Så jeg må nok regne med laaang syklus den gangen her. Bare håper det retter seg til nesten syklus igjen! 🤞

Skrevet
DNX skrev (23 timer siden):

Ja, det er akkurat det det er, mer enn nok usikkerhet. Må være ekstra vondt å få positiv og så negativ igjen! 😞

Det var det. Følte meg litt dum som ikke tenkte på kjemisk graviditet, men nå har jeg lært det. Krysser fingre for deg🤞🏻🌸

Skrevet
Rita90 skrev (2 minutter siden):

Det var det. Følte meg litt dum som ikke tenkte på kjemisk graviditet, men nå har jeg lært det. Krysser fingre for deg🤞🏻🌸

Hadde aldri hørt om kjemisk graviditet før jeg ble med i forumet her, så du er ikke den eneste 🙈 Og takk 😊🤞 

Skrevet
DNX skrev (17 timer siden):

Er ikke gravid, men før fryseforsøket ble avbrutt (fordi eggene ikke overlevde opptining) var jeg på kontroll og fikk bekreftet at slimhinnen var veldig fin og at jeg dermed hadde ønsket effekt av Progynova😊

Å beklager ,blandet brukernavn😬så kjipt de ikke opplevde opptiningen.håper det lykkes neste gang 🥰

Skrevet (endret)
Rebecks skrev (1 time siden):

Å beklager ,blandet brukernavn😬så kjipt de ikke opplevde opptiningen.håper det lykkes neste gang 🥰

Det går bra 😅😊

Har tro på bedre lykke neste gang. Eggene som ikke overlevde var fra 2018, og da hadde Riksen en dårligere nedfrysningsmetode enn de har i dag (nå har de samme som de private klinikkene) 🤞

Endret av DNX
Skrevet
M.F skrev (På 26.9.2021 den 18.23):

Er det fryseforsøk?

Hvis det er fryseforsøk så hadde jeg et ganske nytt opplegg fra Haukeland. Slet med tynn slimhinne på mine 3 tidligere fryseforsøk (da med progynova). Dette forsøket fikk jeg Letrozol, Gonal-f og eggløsningssprøyten Ovitrelle. Jeg fikk altså en egen eggløsning for å så sette inn et opptint egg noen dager etterpå.
Jeg responderte veldig godt på denne behandlingen, slimhinnen ble mye tykkere.

Hei igjen! Jeg har spurt deg tidligere og vil nødig mase, men kan du si litt om hvordan du brukte disse medisinene? Ser det også var en annen som lurte. :) Var det som om du gjennomgikk en kort protokoll ca? 

Anonymkode: c78a7...a7b

Skrevet

6 befruktede egg! Det betyr at jeg har gått fra 3-4 % befruktet i de forrige forsøkene mine til 43 % denne gangen 🥳 Jeg er helt skjelven, hadde ikke en gang turt å håpe på at det skulle gå så bra 😭 

Jeg skjønner at det er noen steg igjen fremover før jeg kanskje har en baby, men dette var liksom den store kneika som jeg visste om. Det hjelper visst å ikke gi seg 💛

• Liker 9
Skrevet
Finki skrev (13 minutter siden):

6 befruktede egg! Det betyr at jeg har gått fra 3-4 % befruktet i de forrige forsøkene mine til 43 % denne gangen 🥳 Jeg er helt skjelven, hadde ikke en gang turt å håpe på at det skulle gå så bra 😭 

Jeg skjønner at det er noen steg igjen fremover før jeg kanskje har en baby, men dette var liksom den store kneika som jeg visste om. Det hjelper visst å ikke gi seg 💛

Fantastisk! Gratulerer! Blir det innsett nå snart?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Viktoria85 said:

Fantastisk! Gratulerer! Blir det innsett nå snart?

Takk 🥰 Ja, i morgen hvis de holder seg 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...