aishaaa Skrevet 12. september 2021 #2181 Del Skrevet 12. september 2021 Billiegirl skrev (1 time siden): Heisann ! Jeg har hatt en lang sommerferie fra ivf, men i dag fikk jeg satt inn en fin blasto 😍 Håper det sitter denne gangen 😍 Så spennende @Billiegirl❤️ Da er vi rugere begge to! Krysser fingrene for oss 🤞🏼 Tror du at du klarer å holde deg til testdato? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 12. september 2021 #2182 Del Skrevet 12. september 2021 aishaaa skrev (1 time siden): Så spennende @Billiegirl❤️ Da er vi rugere begge to! Krysser fingrene for oss 🤞🏼 Tror du at du klarer å holde deg til testdato? Spennende ! Unner deg sånn denne rugetiden. Det har vært en lang vei for deg å komme hit ! ❤️ ja, har jo vært igjennom en del negative tester så tror jeg skal prøve å vente. Men det kan jo hende det snur 😂 Klarer du å vente ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 12. september 2021 #2183 Del Skrevet 12. september 2021 Billiegirl skrev (4 minutter siden): Spennende ! Unner deg sånn denne rugetiden. Det har vært en lang vei for deg å komme hit ! ❤️ ja, har jo vært igjennom en del negative tester så tror jeg skal prøve å vente. Men det kan jo hende det snur 😂 Klarer du å vente ? Jaa, det har tatt sin tid🙈 Dagene går sååå seint, er allerede utålmodig - og det kun på rugedag 4. Vi har vel egentlig bestemt oss for å ta en test om en uke, altså neste Søndag. Har egentlig testdag 22.09 (onsdag). Men, er jeg gravid så skal jeg få positiv test på Søndag, så krysser fingre 🤞🏼 Håper så inderlig du får en positiv test neste gang nå❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2184 Del Skrevet 12. september 2021 BlåSwix skrev (På 11.9.2021 den 17.33): Føler oss godt ivaretatt hos Medicus så langt. Hyggelige folk som tar seg god tid og alltid er «fremoverlente». Noen her i tråden som har hatt planlagt totalfrys? Ligger ann til det hos oss fordi jeg har mange egg og er på grensa til overstimulert.. Satte dere inn i neste syklus da? Hei:) Mine ble totalfrys. Men det var pga både meg og mannen fikk påvist korona dagen før jeg skulle sette inn😰 har heldigvis gått fint foreløpig mtp korona da. Jeg tror jeg først må få en blødning (begynte blø i dag )etter uttaket. Så mensen igjen og den eggløsningen som kommer da håååper jeg å kunne sette inn på. Kjenner jeg blir veldig skuffet hvis ikke 🙈 Men det er jo positivt hvis du kan få ut mange egg og mange blir befruktet da 😊 💕 Anonymkode: c75b5...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 12. september 2021 #2185 Del Skrevet 12. september 2021 Nå tok jeg en clearblue test bare for å være sikker og slutte på cyclogest. Til min store! Overraskelse var den positiv. Tok en til og dne var også positiv. Nå blir jeg så usikker. Testdag er på tirsdag. Testen tok jeg nå i kveld. Har tatt en fra metode fra apotek 1 og den var negativ. Hva skal jeg stole på? Erfaringer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2186 Del Skrevet 12. september 2021 BlåSwix skrev (På 11.9.2021 den 17.33): Føler oss godt ivaretatt hos Medicus så langt. Hyggelige folk som tar seg god tid og alltid er «fremoverlente». Noen her i tråden som har hatt planlagt totalfrys? Ligger ann til det hos oss fordi jeg har mange egg og er på grensa til overstimulert.. Satte dere inn i neste syklus da? Jeg var forberedt på totalfrys. Fikk ut 19 egg, og var mild overstimulert. Legene valgte allikevel å sette inn egg (siden det bare var mild overstimulering). sjansen er noe større når man er mild overstimulert sa de. Det stemte i mitt tilfelle😊 Krysser fingrene for at du har en mild overstimulering, og også får satt inn egg😊 Anonymkode: 1d561...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2187 Del Skrevet 12. september 2021 anni83 skrev (17 minutter siden): Nå tok jeg en clearblue test bare for å være sikker og slutte på cyclogest. Til min store! Overraskelse var den positiv. Tok en til og dne var også positiv. Nå blir jeg så usikker. Testdag er på tirsdag. Testen tok jeg nå i kveld. Har tatt en fra metode fra apotek 1 og den var negativ. Hva skal jeg stole på? Erfaringer? Har du sett om begge testene detekterer like mye HCG nivå? Anonymkode: 1d561...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 12. september 2021 #2188 Del Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du sett om begge testene detekterer like mye HCG nivå? Anonymkode: 1d561...503 Hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2189 Del Skrevet 12. september 2021 anni83 skrev (10 minutter siden): Hvordan ser jeg det? Burde kanskje stå i bruksanvisningen?🤔 Anonymkode: 09404...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 12. september 2021 #2190 Del Skrevet 12. september 2021 Rita90 skrev (14 timer siden): Så leit at du har mistet troen😔 hvis klinikken anbefaler å fortsette med medisiner til testdato er det kanskje et lite håp🤞🏻 Man kan jo ha blødning tidlig i svangerskapet av flere grunner. Men forstår at du får lyst til å gi opp💔 Selv testet jeg positivt på fredag og var så glad. Måtte til og med fortelle det til noen på jobben da jeg jobber på dyreklinikk og ikke kunne bli med på røntgen. Nå har jeg blødd siden fredag ettermiddag og testen i morges var negativ, kanskje en skyggestrek, men det er vel det samme som negativ test. Må vel innse at dette var en kjemisk graviditet. Føler meg dum og litt lurt, at jeg ikke tenkte at det kunne være kjemisk. Gleden var så kortvarig🥺 Hvilken dag etter innsett var det du testet deg da? Så leit💔 Jeg fikk 2 positive og en negativ test i dag 10, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 12. september 2021 #2191 Del Skrevet 12. september 2021 anni83 skrev (2 timer siden): Nå tok jeg en clearblue test bare for å være sikker og slutte på cyclogest. Til min store! Overraskelse var den positiv. Tok en til og dne var også positiv. Nå blir jeg så usikker. Testdag er på tirsdag. Testen tok jeg nå i kveld. Har tatt en fra metode fra apotek 1 og den var negativ. Hva skal jeg stole på? Erfaringer? Jeg ville ikke sluttet på cyclogest ivertfall. Det kan jo være du blør av hormonene eller en svangerskapsblødning. Er jo flere som tenker den blødningen de har er mensen. Men så har det ikke vært det. Det kan også være en kjemisk🙄 når embryoet fester seg for så å slippe vil det rekke gi ut hCG. Og da vil en test vise positiv. Men har du først tatt en negativ test? ,så positiv ? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 12. september 2021 #2192 Del Skrevet 12. september 2021 Rebecks skrev (2 minutter siden): Jeg ville ikke sluttet på cyclogest ivertfall. Det kan jo være du blør av hormonene eller en svangerskapsblødning. Er jo flere som tenker den blødningen de har er mensen. Men så har det ikke vært det. Det kan også være en kjemisk🙄 når embryoet fester seg for så å slippe vil det rekke gi ut hCG. Og da vil en test vise positiv. Men har du først tatt en negativ test? ,så positiv ? 💕 Jeg tok først en clearblue som var positiv, så tok jeg en til fordi jeg trodde det var feil. Den var også positiv. Så tok jeg en strimmeltest som var negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 12. september 2021 #2193 Del Skrevet 12. september 2021 M.F skrev (7 timer siden): Ny på forumet 😊 Min historie: Prøverør pga kreft hos min mann. Jeg har høy AMH og problem med litt tynn slimhinne, men er pga mannlig infertilitet vi har brukt prøverør. Første IVF: 2017 Kort protokoll. 5 egg ut, ingen på frys. Gravid men endte i MA og utskraping i uke 9 (etter 2 omganger med tabletter som ikke fikk ut alt.) Første egguttak var veldig vondt så ventet et helt år før vi prøvde igjen. Andre IVF/ICSI: 2018 23 egg ut, alle ble befruktet (IVF og ICSI). Andre uttak var absolutt ikke like vondt som første. Totalfrys pga fare for overstimulering. 10 egg på frys. FET mai(?), negativ. FET juli , negativ. FET aug, positiv. Baby E født i mai 2019😍 Slitt med tynn slimhinne ved alle FET forsøk i 2018. Søskenforsøk: 2021 FET aug/sept: Letrozol, Gonal F, Ovitrelle, Lutinus. Normal slimhinnendenne gangen, pga annen type behandling. Innsett av 3 dagers, 6 september. 3 egg klarte ikke opptining dessverre. 3 egg igjen på frys. Test om ca 1 uke. Til dere som opplever brunt utflod etter positiv test. Jeg hadde brunt utflod fra uke 4/5 til uke 10 når jeg var gravid. Var veldig bekymret pga tidligere MA, men det var en bivirkning av Lutinus. Hva betyr FET?😅 lykke til! Gleder meg til å høre:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. september 2021 #2194 Del Skrevet 13. september 2021 ne11iker skrev (6 timer siden): Hva betyr FET?😅 lykke til! Gleder meg til å høre:) Frozen embryo transfer. Visste ikke at det var en forkortelse man bruker, så måtte google det 🙊 Har kun hørt FER ( Frozen embryo replacement). Så da heter det samme to ting da? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 13. september 2021 #2195 Del Skrevet 13. september 2021 anni83 skrev (9 timer siden): Jeg tok først en clearblue som var positiv, så tok jeg en til fordi jeg trodde det var feil. Den var også positiv. Så tok jeg en strimmeltest som var negativ.. Da høres det litt ut som en kjemisk desverre. Men du kan jo fortsette og teste 😌 Har dere flere på frys ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 13. september 2021 #2196 Del Skrevet 13. september 2021 anni83 skrev (10 timer siden): Hvordan ser jeg det? Noen er på 25 og noen er på 10.står på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. september 2021 #2197 Del Skrevet 13. september 2021 Innsett andre fryseforsøk på «jakt» etter barn nr 2 ✔️ Satt inn en blastocyst, testdag om 14 dager 🤞🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 13. september 2021 #2198 Del Skrevet 13. september 2021 anni83 skrev (16 timer siden): Hvilken dag etter innsett var det du testet deg da? Så leit💔 Jeg fikk 2 positive og en negativ test i dag 10, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Testet på testdato jeg fikk fra klinikken som var ti dager etter innsett av blastocyst. Har tatt hcg blodprøve i dag som er på <5. Døds kjipt! Skjønner at du blir i tvil. Kanskje du kan ta hcg blodprøve i morgen og onsdag så du får et klart svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 13. september 2021 #2199 Del Skrevet 13. september 2021 Rita90 skrev (Akkurat nå): Testet på testdato jeg fikk fra klinikken som var ti dager etter innsett av blastocyst. Har tatt hcg blodprøve i dag som er på <5. Døds kjipt! Skjønner at du blir i tvil. Kanskje du kan ta hcg blodprøve i morgen og onsdag så du får et klart svar? Mente i morgen og torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 13. september 2021 #2200 Del Skrevet 13. september 2021 Rita90 skrev (1 time siden): Mente i morgen og torsdag. Tatt 2 prøver til i dag som var positive. Hvis det er kjemisk, hvor lenge vil det få positivt utslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå