AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2121 Del Skrevet 8. september 2021 aishaaa skrev (3 timer siden): Da har jeg vært på St.Olavs å satt inn en blastocyst❤️ Av de 3 befrukta egga klarte 2 seg til innsett, så vi fikk enda en fin blasto på frys❤️ Fikk ikke høre noe om kvalitet på disse, annet enn den standard frasen deres om at det er gode blastoer når de velger å sette inn - og fryse. Håper den lille spira klistrer seg fast, og at det lyser to streker mot meg om 14 dager❤️ Masse lykke til 💕 helt fantastisk å kunne se 2 steker på den testen. Håper virkelig det går veien for dere. 💕 Anonymkode: c75b5...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. september 2021 #2122 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg tror nok også jeg må hoppe over en. Men skal prøve tenke positivt og utnytte disse 2 mnd så godt jeg kan 😅 kanskje jeg endelig klarer gå ned noen kg i vekt. 💕 Anonymkode: c75b5...563 Kan jo være du slipper å hoppe over. Hør med de☺️ Sikkert lurt å bruke ventetiden på å gjøre gøye ting og prøve å legge det fra seg. Jeg klarte å gå ned 2-3 kg i pausen og kom ned på normalvekt. Så noen fordeler er det med pause!🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2123 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg vil bare si takk til alle som deler ❤️ Det er så fint og sitte alene, og lese gjennom alle opplevelser, og føle seg mindre alene. Alle gleder, alle skuffelser, alle forventninger, alt håp. De fleste går alle gjennom dem, og man kan være sammen om det. Krysser fingrene for alle og enhver 🤞🏻 Anonymkode: ee55d...7bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2124 Del Skrevet 8. september 2021 Kort spørsmål: hvor ille syns dere sette sprøytene var første gang? Jeg er så redd for og sette feil eller at det skal gjøre vondt 🙏🏻 Anonymkode: ee55d...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2125 Del Skrevet 8. september 2021 Førstegangsprøvene skrev (På 1.9.2021 den 13.29): Hurra! Vi ble også gravid første innsett med ICSI. 12 uker nå ❤️. Er det mannlig faktor hos dere også? 🙃 Tenk å være så heldig! ❤ Er bare litt misunnelig. 🙂 Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. september 2021 #2126 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kort spørsmål: hvor ille syns dere sette sprøytene var første gang? Jeg er så redd for og sette feil eller at det skal gjøre vondt 🙏🏻 Anonymkode: ee55d...7bc Jeg var litt stressa, men det gikk helt fint! Ikke vondt! Den første var litt stressende, men så gikk det som smurt derfra. Ta deg god tid og gjør det rolig, så går det fint🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 8. september 2021 #2127 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 8.50): Takk🥰 ja det var utrolig kjipt. Var litt vanskelig å innstille hodet i første omgang. Samboer testet positivt i går. Og er ganske sikker på at jeg begynner og kjenne noe selv. Blir overrasket over hvor fort det smitter🙈 hun på laboratoriet sa innsett om noen måneder. Så usikker på hvor lenge det blir. Tror det er for at kroppen skal komme i litt naturlig syklus og at eggstokkene skal få roet seg. Har tidligere hatt runder der jeg ble oversmimulert. (Var da innlagt på sykehus i 10 dager ) så det hadde vell også vært en dårlig kombinasjon om jeg skulle blitt det ,evt kan en graviditet blusse det opp litt.(selvom denne syklusen ikke har antydet til noe overstimulering) hadde vært en kjip start med Corona og gravid sammen 😬 Så nå håper jeg alt jeg kan for at jeg ikke blir syk. Ivertfall får det mildt. Så håper jeg også ikke det går for lang tid før jeg kan sette inn igjen ☺️ Hvordan ligger du an i løypa ?har du eggutakk snart ?eller gravid ?💕 Anonymkode: c75b5...563 Vært gravid, mistet… venter på å komme i gang igjen om et par dager. En slitsom prosess med mye følelser 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 8. september 2021 #2128 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kort spørsmål: hvor ille syns dere sette sprøytene var første gang? Jeg er så redd for og sette feil eller at det skal gjøre vondt 🙏🏻 Anonymkode: ee55d...7bc Det gikk helt supert - og det sier jeg som i mange år besvimte av diverse vaksiner og blodprøver 😅 (Med utredning og IVF har jeg fått øvd meg nok med blodprøver++ til å tåle det uten å besvime 🙊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2129 Del Skrevet 8. september 2021 DNX skrev (1 time siden): Det gikk helt supert - og det sier jeg som i mange år besvimte av diverse vaksiner og blodprøver 😅 (Med utredning og IVF har jeg fått øvd meg nok med blodprøver++ til å tåle det uten å besvime 🙊) prøver89 skrev (1 time siden): Jeg var litt stressa, men det gikk helt fint! Ikke vondt! Den første var litt stressende, men så gikk det som smurt derfra. Ta deg god tid og gjør det rolig, så går det fint🤞🏼 Ah! Så bra. Takk 🙏🏻 Jeg har vært på opplæring, og da fikk jeg litt sjokk når jeg innså på slutten av opplæringen at sprøyten skal inn i meg (som om det var nytt, men det gikk opp for meg der og da 😂). Det var jo så enkelt og øve, og da skal jeg begynne og tenke det blir like enkelt og gjøre! 👏🏻 Anonymkode: ee55d...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2130 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kort spørsmål: hvor ille syns dere sette sprøytene var første gang? Jeg er så redd for og sette feil eller at det skal gjøre vondt 🙏🏻 Anonymkode: ee55d...7bc Det er ikke ille i det hele tatt! Kommer til å gå kjempefint. Du kan nesten ikke klare å sette feil. Ta tak i en valk på magen og sett prøyta der☺️ Anonymkode: c17b2...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2131 Del Skrevet 9. september 2021 ne11iker skrev (10 timer siden): Vært gravid, mistet… venter på å komme i gang igjen om et par dager. En slitsom prosess med mye følelser 😭 Det var veldig trist å høre 😰 vet det er en helt forferdelig følelse.(nesten som å leve i et mareritt) Spesielt nÅr man vet hvor mye som ligger bak for å bli gravid. Alle opp og nedturer,medisiner,hormoner,følelser og ikke minst tid.Har opplevd det flere ganger selv. Men det lengste når jeg mistet var 9+4 . To av mine beste venninner var gravide da (skilte bare noen uker) måtte bruke over 1 år på å bli gravid igjen. Heldigvis satt det den gangen💕 håper det vil gå for deg også nå! 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2132 Del Skrevet 9. september 2021 prøver89 skrev (21 timer siden): Jeg fikk vite at det ble innsett den første eggløsningen etter første blødning, hvis overstimuleringen roet seg til da. Var bare lett overstimulert. Det ble ikke innsett, siden ingen av eggene ble befruktet. Jeg tror man må vente litt lenger dersom man er overstimulert. Så kjipt ingen ble befruktet 😬 har dere prøvd flere ganger ? Men om ingen ble befruktet ble det heller ikke regnet som et forsøk ? 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 9. september 2021 #2133 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så kjipt ingen ble befruktet 😬 har dere prøvd flere ganger ? Men om ingen ble befruktet ble det heller ikke regnet som et forsøk ? 💕 Anonymkode: c75b5...563 Vi har hatt to uttak. Det første fikk vi et blasto på frys(ingen innsett), og det andre ble avbrutt siden ingen ble befruktet. Avbrutt forsøk teller ikke med nei, heldigvis ☺️ Kun forsøk som leder til innsett teller med. Så det forste forsøket er ikke avsluttet enda heller☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 9. september 2021 #2134 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenk å være så heldig! ❤ Er bare litt misunnelig. 🙂 Anonymkode: c78a7...a7b Ja, føler oss heldig. Men har leddgikt i bunn, så vi fikk ufrivillig 9 måneder fra vi ville prøve, til vi kunne begynne pga medisiner 😏. Men 15 måneder som aktivt prøvere. Vi føler det har tatt oss 2 år å lage dette lille menneske +de ni månedene jeg skal gå gravid da 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni83 Skrevet 9. september 2021 #2135 Del Skrevet 9. september 2021 Hei jenter Hadde innsett for 7 dager siden.. I dag begynte jeg å blø litt.. Ikke masse, men litt spotting og ja.. Jeg kjenner jeg blir så drittlei meg, hadde så god tro på at dette skulle gå. Noen som har opplevd å blø litt for så at det gikk fint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. september 2021 #2136 Del Skrevet 9. september 2021 anni83 skrev (3 timer siden): Hei jenter Hadde innsett for 7 dager siden.. I dag begynte jeg å blø litt.. Ikke masse, men litt spotting og ja.. Jeg kjenner jeg blir så drittlei meg, hadde så god tro på at dette skulle gå. Noen som har opplevd å blø litt for så at det gikk fint? Har spottet rundt dag 4-5 etter samtlige innsett, én gang gravid, én gang gravid (men mistet), en kjemisk og en negativ. Så tenker det kan gå litt alle veier Husk at du kan ha skjøre slimhinner pga progesteron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 9. september 2021 Forfatter #2137 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) DNX skrev (På 8.9.2021 den 16.33): Dere som nylig har hatt IVF på Riksen: Er det fortsatt 2/3-dagers som er vanlig der? Dyrker sjelden til blasto? Bare lurer mtp hvor mange dager etter uttak man får innsett😊 Jeg fikk satt inn 2dagers, Riksen. De sa det samme til meg i forkant at det var 2, 3 eller 5 dager. Vet ikke hva som avgjør men jeg har nå 3 stk 2dagers på frys, samt en satt inn som ser ut til å holde. Gravid i uke 4+6 i dag 🥰 (om jeg har skjønt greia riktig. Hvertfall 3 uker siden innsett på lørdag) Endret 9. september 2021 av hjema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 9. september 2021 #2138 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var veldig trist å høre 😰 vet det er en helt forferdelig følelse.(nesten som å leve i et mareritt) Spesielt nÅr man vet hvor mye som ligger bak for å bli gravid. Alle opp og nedturer,medisiner,hormoner,følelser og ikke minst tid.Har opplevd det flere ganger selv. Men det lengste når jeg mistet var 9+4 . To av mine beste venninner var gravide da (skilte bare noen uker) måtte bruke over 1 år på å bli gravid igjen. Heldigvis satt det den gangen💕 håper det vil gå for deg også nå! 💕 Anonymkode: c75b5...563 Åh stakkars deg 😫 hvor mange ganger mistet du? Og fant de noen gang ut av hva grunnen til at du mistet var? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 9. september 2021 #2139 Del Skrevet 9. september 2021 Var på UL hos spiren idag, fikk også positiv EL-test idag, så da blir det innsett av en eskimo i naturlig syklus på tirsdag! Håååper så inderlig at denne vill sitte❤️🤞🏻 Dette er vårt tredje fryseforsøk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia:) Skrevet 9. september 2021 #2140 Del Skrevet 9. september 2021 DNX skrev (På 8.9.2021 den 16.33): Dere som nylig har hatt IVF på Riksen: Er det fortsatt 2/3-dagers som er vanlig der? Dyrker sjelden til blasto? Bare lurer mtp hvor mange dager etter uttak man får innsett😊 Hei nå dyrker de til blastocyst avhengig av hvor mange egg du får ut. Får du ut mer enn 7-8 ( husker ikke eksakt antall, sorry) og det er godt med befruktning så forsøker de å dyrke til dag 5. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå