AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2101 Del Skrevet 7. september 2021 Hvor lenge har dere ventet etter eggutakk ,der embryoene må fryses, til å kunne sette inn igjen ? Eggløsning etter første blødning eller lenger ? 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2102 Del Skrevet 7. september 2021 Solo2020 skrev (3 timer siden): Masse lykke til! Sender alle gode tanker til deg og blastoen! Lykke til 💕 har dere evt flere som havner på frys eller er det snakk om et ? Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 7. september 2021 #2103 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lykke til 💕 har dere evt flere som havner på frys eller er det snakk om et ? Anonymkode: c75b5...563 Takk til alle❤️ Vi vet ingenting enda, vet bare at det ble 3 befruktede denne runden. Tørr absolutt ikke å tro eller håpe på at mer enn 1 (🤞🏼) har nådd blasto til i morgen. Tenker å ringe labratoriet kl 0830-0900 i morgen om vi ikke har hørt noe innen da. vi har 3 blasto i frysa fra før 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 8. september 2021 Forfatter #2104 Del Skrevet 8. september 2021 aishaaa skrev (8 timer siden): Takk til alle❤️ Vi vet ingenting enda, vet bare at det ble 3 befruktede denne runden. Tørr absolutt ikke å tro eller håpe på at mer enn 1 (🤞🏼) har nådd blasto til i morgen. Tenker å ringe labratoriet kl 0830-0900 i morgen om vi ikke har hørt noe innen da. vi har 3 blasto i frysa fra før 😌 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. september 2021 #2105 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor lenge har dere ventet etter eggutakk ,der embryoene må fryses, til å kunne sette inn igjen ? Eggløsning etter første blødning eller lenger ? 💕 Anonymkode: c75b5...563 Jeg fikk vite at det ble innsett den første eggløsningen etter første blødning, hvis overstimuleringen roet seg til da. Var bare lett overstimulert. Det ble ikke innsett, siden ingen av eggene ble befruktet. Jeg tror man må vente litt lenger dersom man er overstimulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2106 Del Skrevet 8. september 2021 Hei, Dere som har hatt innsett.. Hvor mange dager etter innsett har dere testet dere og når fikk dere positiv test? Anonymkode: c17b2...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2107 Del Skrevet 8. september 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, Dere som har hatt innsett.. Hvor mange dager etter innsett har dere testet dere og når fikk dere positiv test? Anonymkode: c17b2...e82 Burde vente til dag 10 for å få et «sikkert» svar, men jeg har testet dag 7 etter alle innsettene mine og det har vært riktig svar uansett om det har blitt positiv eller negativ. Anonymkode: df8ac...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2108 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Burde vente til dag 10 for å få et «sikkert» svar, men jeg har testet dag 7 etter alle innsettene mine og det har vært riktig svar uansett om det har blitt positiv eller negativ. Anonymkode: df8ac...cf2 Jeg skjønner.. Testet i dag, dag 6 og det var negativt.. Kjenner jeg blir litt pessimistisk... Anonymkode: c17b2...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 8. september 2021 #2109 Del Skrevet 8. september 2021 Billiegirl skrev (15 timer siden): Heisann! Jeg er på vei hjem i kveld fra mitt andre uttak i dag uten samboeren min inne på selve uttaket, men han må være med meg og kjøre (vi har fem timer med bil) fordi jeg ikke kan kjøre hjem selv pga medisinene vi får før /under uttaket. Mannen må uansett levere sin prøve den dagen det er uttak. ønsker deg masse lykke til ! 😍 Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 8. september 2021 Forfatter #2110 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Dere som har hatt innsett.. Hvor mange dager etter innsett har dere testet dere og når fikk dere positiv test? Anonymkode: c17b2...e82 Jeg testet på dag 10 etter innsett med tidligtest, den ble svak positiv og så tok jeg en Clearblue digital som viste Gravid!. Ventet såpass lenge siden jeg hadde satt Ovitrelle 14 dager før dette. Så testet jeg igjen 2 og 4 dager etter dette med vanlig test sterkere streker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 8. september 2021 #2111 Del Skrevet 8. september 2021 Da har jeg vært på St.Olavs å satt inn en blastocyst❤️ Av de 3 befrukta egga klarte 2 seg til innsett, så vi fikk enda en fin blasto på frys❤️ Fikk ikke høre noe om kvalitet på disse, annet enn den standard frasen deres om at det er gode blastoer når de velger å sette inn - og fryse. Håper den lille spira klistrer seg fast, og at det lyser to streker mot meg om 14 dager❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 8. september 2021 #2112 Del Skrevet 8. september 2021 Hvordan har det gått i dag @aishaaa? Ble det innsett av blasto?🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 8. september 2021 #2113 Del Skrevet 8. september 2021 DNX skrev (Akkurat nå): Hvordan har det gått i dag @aishaaa? Ble det innsett av blasto?🤞 Haha, jeg skrev visst mens du postet, så da fikk jeg svaret før jeg rakk å spørre/se det 😅 Gratulerer med endelig å være ruger❤️🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 8. september 2021 #2114 Del Skrevet 8. september 2021 aishaaa skrev (33 minutter siden): Da har jeg vært på St.Olavs å satt inn en blastocyst❤️ Av de 3 befrukta egga klarte 2 seg til innsett, så vi fikk enda en fin blasto på frys❤️ Fikk ikke høre noe om kvalitet på disse, annet enn den standard frasen deres om at det er gode blastoer når de velger å sette inn - og fryse. Håper den lille spira klistrer seg fast, og at det lyser to streker mot meg om 14 dager❤️ Hurra, så fortjent 🙌❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2115 Del Skrevet 8. september 2021 prøver89 skrev (3 timer siden): Jeg fikk vite at det ble innsett den første eggløsningen etter første blødning, hvis overstimuleringen roet seg til da. Var bare lett overstimulert. Det ble ikke innsett, siden ingen av eggene ble befruktet. Jeg tror man må vente litt lenger dersom man er overstimulert. Takk for svar . Kan jeg spørre hvilket sykehus du hører til ? Jeg tror ikke jeg får på eggløsningen som kommer etter blødningen som kommer etter egguttaket . Men må ha en mens til. Men fikk beskjed i dag at vi har fått 3 blastoer på frys. Så det er bra ☺️ Skulle egentlig hatt innsett i går. I stedet ligger hele familien hjemme med korona 😰 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 8. september 2021 #2116 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar . Kan jeg spørre hvilket sykehus du hører til ? Jeg tror ikke jeg får på eggløsningen som kommer etter blødningen som kommer etter egguttaket . Men må ha en mens til. Men fikk beskjed i dag at vi har fått 3 blastoer på frys. Så det er bra ☺️ Skulle egentlig hatt innsett i går. I stedet ligger hele familien hjemme med korona 😰 💕 Anonymkode: c75b5...563 St. Olavs ☺️ Aah. Tror det er normalt å måtte stå over en eggløsning. De vil jo at kroppen skal være helt klar for innsett☺️ Så de gjør det nok fordi det er det beste. 3 blasto på frys er jo kjenpebra! Ufattelig kjedelig at koronaen satt stopper. Du får trøste deg med at de sier at sjansen er like god med fryseforsøk🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 8. september 2021 #2117 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Dere som nylig har hatt IVF på Riksen: Er det fortsatt 2/3-dagers som er vanlig der? Dyrker sjelden til blasto? Bare lurer mtp hvor mange dager etter uttak man får innsett😊 Endret 8. september 2021 av DNX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 8. september 2021 #2118 Del Skrevet 8. september 2021 aishaaa skrev (3 timer siden): Da har jeg vært på St.Olavs å satt inn en blastocyst❤️ Av de 3 befrukta egga klarte 2 seg til innsett, så vi fikk enda en fin blasto på frys❤️ Fikk ikke høre noe om kvalitet på disse, annet enn den standard frasen deres om at det er gode blastoer når de velger å sette inn - og fryse. Håper den lille spira klistrer seg fast, og at det lyser to streker mot meg om 14 dager❤️ Så bra ! Veldig glad på dine vegne 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2119 Del Skrevet 8. september 2021 DNX skrev (50 minutter siden): Dere som nylig har hatt IVF på Riksen: Er det fortsatt 2/3-dagers som er vanlig der? Dyrker sjelden til blasto? Bare lurer mtp hvor mange dager etter uttak man får innsett😊 Jeg hadde uttak på torsdag. Fikk ut 13 egg 12 modne. 9 befruktet. De sa til meg at de satt inn på dag 2,3 eller 5 avhengig av hvor mange embryoer som utviklet seg bra. Om det var mange som begynte og falle fra skulle de sette inn på dag 2 eller 3. Jeg hadde 8 igjen på dag 3 så de ventet til dag 5. Endte til slutt opp med 3 blastoer på frys. Nå har min Mann en genfeil. Robertsonsk translokasjon 13/14. Så vi skulle egentlig hatt pgd. Så det er nok derfor det faller en del fra. Da vi ikke vet om de er syke eller friske. Men håper de 3 som ble igjen er de sterkeste og friske 🤞 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2120 Del Skrevet 8. september 2021 prøver89 skrev (57 minutter siden): St. Olavs ☺️ Aah. Tror det er normalt å måtte stå over en eggløsning. De vil jo at kroppen skal være helt klar for innsett☺️ Så de gjør det nok fordi det er det beste. 3 blasto på frys er jo kjenpebra! Ufattelig kjedelig at koronaen satt stopper. Du får trøste deg med at de sier at sjansen er like god med fryseforsøk🤩 Ja jeg tror nok også jeg må hoppe over en. Men skal prøve tenke positivt og utnytte disse 2 mnd så godt jeg kan 😅 kanskje jeg endelig klarer gå ned noen kg i vekt. 💕 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå