AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2021 Del Skrevet 3. september 2021 Når kan man teste etter innsett egentlig? Hadde innsett i går av 3 dagers Anonymkode: c17b2...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. september 2021 #2022 Del Skrevet 3. september 2021 ne11iker skrev (2 timer siden): Vi har vært gjennom ett forsøk på medicus i Trondheim. Har dessverre ikke en god opplevelse og kommer ikke til å fortsette der neste gang 😞 Hvor skal dere ved neste forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september 2021 #2023 Del Skrevet 3. september 2021 ne11iker skrev (2 timer siden): Vi har vært gjennom ett forsøk på medicus i Trondheim. Har dessverre ikke en god opplevelse og kommer ikke til å fortsette der neste gang 😞 Har du lyst å fortelle litt mer om det? Vi må nok privat snart og synes det er veldig greit å høre andres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2024 Del Skrevet 3. september 2021 Vi er i gang nå, jeg skal snart starte på sprøytene. Jeg har veldig gode egg, mannen har nedsatt sædkvalitet. Andre her som har menn med dårlig sædkvalitet? Hvordan gikk befruktningen? Håper på svar 😇 Anonymkode: c1ab2...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 3. september 2021 Forfatter #2025 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når kan man teste etter innsett egentlig? Hadde innsett i går av 3 dagers Anonymkode: c17b2...e82 Jeg testet 10 dager etter med 2dagers, slo ut positivt da. Jeg tok Ovitrielle før egguttak, så ventet til 14 dager etter den for å unna falsk positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 3. september 2021 #2026 Del Skrevet 3. september 2021 Patriotpaula skrev (2 timer siden): Hvor skal dere ved neste forsøk? Det blir faktisk St. Olavs. Har fått fantastisk hjelp der og føler de er utrolig tilgjengelig. Får tak i de på under 1 time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 3. september 2021 #2027 Del Skrevet 3. september 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Har du lyst å fortelle litt mer om det? Vi må nok privat snart og synes det er veldig greit å høre andres erfaringer. Medicus i Trondheim ga oss absolutt ingen informasjon før etter forsøket vårt, vi fikk heller ikke tak i de rette personene når det var noe, fikk ingen beskjed om at partner ikke får være med på uttak/innsett før rett før, ba om at de skulle ringe partner da jeg var på arbeid for å få viktige beskjeder - det brydde de seg ikke om. Ble generelt ikke behandlet så bra. Er mye mer jeg kunne fortalt men har gitt alle våre tilbakemeldinger til de og mer får vi ikke gjort. Men neste gang blir det St Olavs og evt spiren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 3. september 2021 #2028 Del Skrevet 3. september 2021 Hadde egguttak i morges, 6 egg. 3 timer senere ringte de fra St.Olavs for å fortelle at alle var modne og hadde blitt injisert med hver sin sædcelle. Hadde forventet flere denne gangen, har fått ut 8 to ganger før, som resulterte i henholdsvis 1 + 2 blastoer, men da var det også 1 mer modent egg hver gang. Hadde selvfølgelig hatt eggløsning på noen av eggene, men de klarte å finne 2 i væske som lå i livmoren.. Vi sliter jo litt med fertiliseringen, og ligger akkurat over grensa for å få såkalt occyttaktivering hos st. Olavs. Skjønner at jeg ikke kan sammenligne meg med andre, men er det noen som har noen solskinnshistorier😌? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2029 Del Skrevet 3. september 2021 Neutral90 skrev (6 timer siden): Har du lyst å fortelle litt mer om det? Vi må nok privat snart og synes det er veldig greit å høre andres erfaringer. Var på Medicus Oslo. Og ved det første forsøket vi hadde så følte jeg de var veldig tilgjengelige. Tok telefonen med en gang og ringte opp igjen. Så de siste gangene tok de ikke telefonen , ringte ikke opp igjen på lenge og de var liksom ikke så ivrige lenger. Eller lurte på om det var stor pågang på grunn av korona eller om de ikke egentlig var interessert i å ha meg der lenger 🤷♀️ Kom heldigvis inn til offentlig sykehus i stedet og ble gravid. Anonymkode: c9990...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2030 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på Medicus Oslo. Og ved det første forsøket vi hadde så følte jeg de var veldig tilgjengelige. Tok telefonen med en gang og ringte opp igjen. Så de siste gangene tok de ikke telefonen , ringte ikke opp igjen på lenge og de var liksom ikke så ivrige lenger. Eller lurte på om det var stor pågang på grunn av korona eller om de ikke egentlig var interessert i å ha meg der lenger 🤷♀️ Kom heldigvis inn til offentlig sykehus i stedet og ble gravid. Anonymkode: c9990...930 Medicus Oslo samarbeider med Medicus Trondheim forresten. Anonymkode: c9990...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2031 Del Skrevet 3. september 2021 Hei Håper noen har et svar. Har plutselig oppstått et problem. Fikk i dag vite at jeg og min mann har fått en nærkontakt med positiv hurtigtest kjøpt på apotek.(COVID 19) nærkontakten har tatt en ny test på kontrollstasjon men ikke fått svar enda. jeg har nettopp tatt ut egg(torsdag). Og skal ha innsett enten søndag eller tirsdag (dag 3 eller 5 ) kommer an på hvor mange som evt faller fra. Problemet er at jeg er uvaksinert😨pga behandlingen vi har vært igjennom sa de på riksen at jeg ikke skulle ta vaksinen. Er det noen av dere som har vært borti lignende ? Evt måtte alt på frys?eller fikk dere sette inn.Karantene? Som ikke man har nok bekymringer fra før av🙈😰 Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2032 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei Håper noen har et svar. Har plutselig oppstått et problem. Fikk i dag vite at jeg og min mann har fått en nærkontakt med positiv hurtigtest kjøpt på apotek.(COVID 19) nærkontakten har tatt en ny test på kontrollstasjon men ikke fått svar enda. jeg har nettopp tatt ut egg(torsdag). Og skal ha innsett enten søndag eller tirsdag (dag 3 eller 5 ) kommer an på hvor mange som evt faller fra. Problemet er at jeg er uvaksinert😨pga behandlingen vi har vært igjennom sa de på riksen at jeg ikke skulle ta vaksinen. Er det noen av dere som har vært borti lignende ? Evt måtte alt på frys?eller fikk dere sette inn.Karantene? Som ikke man har nok bekymringer fra før av🙈😰 Anonymkode: c75b5...563 Så lenge mannen din ikke er smittet så er det ikke noe problem Anonymkode: be2d8...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2033 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge mannen din ikke er smittet så er det ikke noe problem Anonymkode: be2d8...3f6 Beklager, leste at kun din mann har nærkontakt. Har dere testet dere da? Vil tro du kan komme om du har negativ test? Men ville ringt og hørt med sykehuset Anonymkode: be2d8...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2034 Del Skrevet 4. september 2021 Vi var nærkontakt begge to. For jeg var der også i ca 2 timer 🙈tror ikke jeg rekker teste meg før jeg skal inn. Ivertfall om jeg må vente de 3 dagene før man kan teste. Anonymkode: c75b5...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2035 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei Håper noen har et svar. Har plutselig oppstått et problem. Fikk i dag vite at jeg og min mann har fått en nærkontakt med positiv hurtigtest kjøpt på apotek.(COVID 19) nærkontakten har tatt en ny test på kontrollstasjon men ikke fått svar enda. jeg har nettopp tatt ut egg(torsdag). Og skal ha innsett enten søndag eller tirsdag (dag 3 eller 5 ) kommer an på hvor mange som evt faller fra. Problemet er at jeg er uvaksinert😨pga behandlingen vi har vært igjennom sa de på riksen at jeg ikke skulle ta vaksinen. Er det noen av dere som har vært borti lignende ? Evt måtte alt på frys?eller fikk dere sette inn.Karantene? Som ikke man har nok bekymringer fra før av🙈😰 Anonymkode: c75b5...563 Som uvaksinert og nærkontakt er det ti dagers karantene på deg. Du skal ta to tester og, på teststasjon og ikke hurtigtest. Akkurat kommet ut av nærkontakt karantene selv. Men jeg hadde ringt sykehuset så fort du kan for å høre hva de sier. Anonymkode: 639d1...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 4. september 2021 #2036 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi er i gang nå, jeg skal snart starte på sprøytene. Jeg har veldig gode egg, mannen har nedsatt sædkvalitet. Andre her som har menn med dårlig sædkvalitet? Hvordan gikk befruktningen? Håper på svar 😇 Anonymkode: c1ab2...09b 🙋♀️ ICSI for noen år siden. Her var det nedsatt motilitet, litt for få av de raskeste svømmerne. Av 15 modne egg ble 12 befruktet og av de delte 7 seg som de skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 4. september 2021 #2037 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Noen som vet hvor lenge før det er vanlig å få reseptene fra Riksen? Skal starte med nesespray 16.09 og tenkte å skaffe det i god tid før, i tilfelle det må bestilles. Eller bruker alle apotek å ha den, i motsetning til sprøytene? Endret 4. september 2021 av DNX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 4. september 2021 #2038 Del Skrevet 4. september 2021 18 minutter siden, DNX said: Noen som vet hvor lenge før det er vanlig å få reseptene fra Riksen? Skal starte med nesespray 16.09 og tenkte å skaffe det i god tid før, i tilfelle det må bestilles. Eller bruker alle apotek å ha den, i motsetning til sprøytene? Jeg har fått resepter for medisinene flere uker før oppstart hver gang. Du kan sjekke på helsenorge hva du har fått resept på. Når det gjelder skjemaet med hva jeg faktisk skulle ta, så har jeg måttet ringe og mase på riksen hver gang. Sist kom det i posten dagen før jeg skulle starte med sprøyter. Da sendte de for sikkerhets skyld to brev med akkurat samme innhold 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 4. september 2021 #2039 Del Skrevet 4. september 2021 Finki skrev (5 minutter siden): Jeg har fått resepter for medisinene flere uker før oppstart hver gang. Du kan sjekke på helsenorge hva du har fått resept på. Når det gjelder skjemaet med hva jeg faktisk skulle ta, så har jeg måttet ringe og mase på riksen hver gang. Sist kom det i posten dagen før jeg skulle starte med sprøyter. Da sendte de for sikkerhets skyld to brev med akkurat samme innhold 🙈 Ja, har sjekket helsenorge, derfor jeg vet at jeg ikke har fått reseptene. Skal kun ta Synarela før første kontroll, sa de, og så får jeg beskjed om sprøytene på kontrollen. Får vel ringe på mandag og etterlyse resept da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 4. september 2021 Forfatter #2040 Del Skrevet 4. september 2021 DNX skrev (5 timer siden): Ja, har sjekket helsenorge, derfor jeg vet at jeg ikke har fått reseptene. Skal kun ta Synarela før første kontroll, sa de, og så får jeg beskjed om sprøytene på kontrollen. Får vel ringe på mandag og etterlyse resept da. Reseptene ble lagt inn på første timen hos meg hvertfall, flere mnd før oppstart. Jeg har måttet bestille Synarela fra mitt lokale apotek, det tok noen dager før den kom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå