prøver89 Skrevet 1. september 2021 #2001 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ☺️ Husker mitt aller første forsøk, vi fikk beskjed om at det var icsi som skulle bli utført. Glemmer aldri den tlf jeg fikk der ingen av eggene ble befruktet!! Var helt i fra meg å skikkelig lei. Fant ut at di hadde utført ivf og ikke icsi som di sa pga di syns at kvaliteten på sæden var bra. Så ringte det en lege dagen etter for en liten samtale, han sa til meg at vi var nok ikke noe match 🤯🤯 husker jeg ble helt i fra meg å gråt å gråt etter samtalen. Etter det avbrutte forsøket hadde jeg 3 forsøk til det klaffet. Fikk ut først 19 egg, men kun 2 av di delte seg som det skulle. Andre fikk jeg ut 14, da var det kun 2 igjen som va bra nok, begge ble satt inn. Så på siste forsøk fikk jeg bare 6 egg ut! Igjen, kun 2 som var brukbar! Da ble jeg gravid 🙌🏻🙌🏻 Så var vi i gang med søskenforsøk, tenkte at denne sitter med en gang! Fikk ut 17 egg 🙌🏻 Meeeeen neida, ingen befruktet selv med icsi 🤯 så på neste forsøk fikk jeg bare ut 5 egg å kun 1 av dem delte seg! Ble gravid 🙌🏻🙌🏻 Er i uke 31 imorgen ❤️ Det som jeg ville frem til med min historie er at min erfaring har resultatet hvert best med få egg. Å at det er mest sannsynlig at dere ikke er en dårlig match pga ingen befruktning ☺️ Dette er berg og dalbane med opp turer og nedturer. Ender som regel bra til slutt ❤️ Masse lykke til på neste forsøk 🤞🏻☺️ Anonymkode: f37d4...d29 Åh, for en lang og tung reise dere har hatt. Det er en slik beskjed jeg frykter av alt i verden. Men da er det veldig betryggende å høre slike historier. Det viser at man aldri skal gi opp!🙏🏻 Godt å høre at det ordnet seg for dere to ganger. Takk for at du delte!! Ønsker deg lykke til med graviditeten! 🥰 Endret 1. september 2021 av prøver89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 1. september 2021 #2002 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ☺️ Husker mitt aller første forsøk, vi fikk beskjed om at det var icsi som skulle bli utført. Glemmer aldri den tlf jeg fikk der ingen av eggene ble befruktet!! Var helt i fra meg å skikkelig lei. Fant ut at di hadde utført ivf og ikke icsi som di sa pga di syns at kvaliteten på sæden var bra. Så ringte det en lege dagen etter for en liten samtale, han sa til meg at vi var nok ikke noe match 🤯🤯 husker jeg ble helt i fra meg å gråt å gråt etter samtalen. Etter det avbrutte forsøket hadde jeg 3 forsøk til det klaffet. Fikk ut først 19 egg, men kun 2 av di delte seg som det skulle. Andre fikk jeg ut 14, da var det kun 2 igjen som va bra nok, begge ble satt inn. Så på siste forsøk fikk jeg bare 6 egg ut! Igjen, kun 2 som var brukbar! Da ble jeg gravid 🙌🏻🙌🏻 Så var vi i gang med søskenforsøk, tenkte at denne sitter med en gang! Fikk ut 17 egg 🙌🏻 Meeeeen neida, ingen befruktet selv med icsi 🤯 så på neste forsøk fikk jeg bare ut 5 egg å kun 1 av dem delte seg! Ble gravid 🙌🏻🙌🏻 Er i uke 31 imorgen ❤️ Det som jeg ville frem til med min historie er at min erfaring har resultatet hvert best med få egg. Å at det er mest sannsynlig at dere ikke er en dårlig match pga ingen befruktning ☺️ Dette er berg og dalbane med opp turer og nedturer. Ender som regel bra til slutt ❤️ Masse lykke til på neste forsøk 🤞🏻☺️ Anonymkode: f37d4...d29 Brukte de forresten ivf eller icsi på de forsøkene som satt? Og hvilke sprøyter? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2003 Del Skrevet 2. september 2021 prøver89 skrev (8 timer siden): Brukte de forresten ivf eller icsi på de forsøkene som satt? Og hvilke sprøyter? ☺️ Første forsøk ble det utført ivf. Di andre jeg hadde var icsi ☺️ Jeg brukte gonal f og en som het pergoveris, ser den siste der er det ikke mangen som bruker. Men var den jeg ble gravid med første gang og gonal f med andre mann ☺️ Vet ikke om det er tilfeldighet eller noe, men etter erfaring følt at jo mer medisiner du tar etter innsett jo større sjangse for å lykkes. Aller siste forsøk vi hadde da vi ble gravid med første fikk jeg klexane i tillegg til lutinus. Å nå med andre mann på andre forsøk tok jeg klexane, lutinus og ovitrelle som jeg satte halv sprøyte 2 ganger etter uttak og innsett, den skal lure kroppen til å tro at jeg er gravid sa hun sykepleieren til meg ☺️ Så fra erfaring med 14 mnd prøving med første til bare 4 mnd med andre mann 🙌🏻 Føler til prøver ut mer medisiner når di ser at det ikke fungerer ☺️ Bare kjekt å kunne dele ☺️ Er innom å kikker å heier på dere andre her inne! Det ordner seg til slutt for di aller aller fleste 🥰 det tar bare desverre litt tid! Tusen takk, er inne i siste trimester. Begynner å bli tungt 🙈 men er verdt det ❤️ Anonymkode: f37d4...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 2. september 2021 #2004 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei Lykke til. Hadde du mange forsøk på riksen før du gikk over til Hausken? Anonymkode: 48380...1d0 Takk for det🙂 Jeg har brukt alle 3 forsøkene vi får fra det offentlige før vi gikk til private Klinikk, ja. Jeg hadde 3 fersk innsett og 5 fryseforsøk hos Riksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2005 Del Skrevet 2. september 2021 13 hours ago, prøver89 said: Samme her. Hadde uttak tirsdag. Skulle ikke få høre fra de før mandag, for det var først lørdag eller søndag(husker ikke) de fryste. De ringte imidlertid torsdag med dårlig nytt. Ingen av de 17 eggene de hentet ut hadde blitt befruktet. De så det allerede dagen etter, men ville gi det en ekstra dag. Torsdag så de at det va no chance. Krysser fingrene for deg🤞🏼🤞🏼 Tusen takk for svar! Og så utrolig leit å høre at ingen av de 17 eggene ble befruktet❤️ Ønsker det så utrolig mye lykke til i neste runde! Takk for at du krysser fingrene for meg, du er god ❤️ Håper bare de ikke ringer i dag eller i morgen med gode nyheter, da kan jeg skru opp håpet et lite hakk til mandag 🙏 Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2006 Del Skrevet 2. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk for svar! Og så utrolig leit å høre at ingen av de 17 eggene ble befruktet❤️ Ønsker det så utrolig mye lykke til i neste runde! Takk for at du krysser fingrene for meg, du er god ❤️ Håper bare de ikke ringer i dag eller i morgen med gode nyheter, da kan jeg skru opp håpet et lite hakk til mandag 🙏 Anonymkode: f0ed1...65e Med dårlige nyheter selvsagt 😂 #trøtt Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 2. september 2021 Forfatter #2007 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei ☺️ Husker mitt aller første forsøk, vi fikk beskjed om at det var icsi som skulle bli utført. Glemmer aldri den tlf jeg fikk der ingen av eggene ble befruktet!! Var helt i fra meg å skikkelig lei. Fant ut at di hadde utført ivf og ikke icsi som di sa pga di syns at kvaliteten på sæden var bra. Så ringte det en lege dagen etter for en liten samtale, han sa til meg at vi var nok ikke noe match 🤯🤯 husker jeg ble helt i fra meg å gråt å gråt etter samtalen. Etter det avbrutte forsøket hadde jeg 3 forsøk til det klaffet. Fikk ut først 19 egg, men kun 2 av di delte seg som det skulle. Andre fikk jeg ut 14, da var det kun 2 igjen som va bra nok, begge ble satt inn. Så på siste forsøk fikk jeg bare 6 egg ut! Igjen, kun 2 som var brukbar! Da ble jeg gravid 🙌🏻🙌🏻 Så var vi i gang med søskenforsøk, tenkte at denne sitter med en gang! Fikk ut 17 egg 🙌🏻 Meeeeen neida, ingen befruktet selv med icsi 🤯 så på neste forsøk fikk jeg bare ut 5 egg å kun 1 av dem delte seg! Ble gravid 🙌🏻🙌🏻 Er i uke 31 imorgen ❤️ Det som jeg ville frem til med min historie er at min erfaring har resultatet hvert best med få egg. Å at det er mest sannsynlig at dere ikke er en dårlig match pga ingen befruktning ☺️ Dette er berg og dalbane med opp turer og nedturer. Ender som regel bra til slutt ❤️ Masse lykke til på neste forsøk 🤞🏻☺️ Anonymkode: f37d4...d29 Jeg har jo bare hatt et forsøk og det ser jo ut til å ha gått bra og at jeg er gravid nå, men jeg fikk ut bare 5 egg. av disse ble alle 5 befruktet, men på dag 2 fikk jeg satt inn en og 3 ble fryst, så det var 1 det ikke ble noe av. Vil jo tro at ved færre egg så er de ikke overstimulert og hos meg i hvertfall påpekte de veldig at alle eggposene var like store, noe som var veldig positivt. Så det har nok mer å si enn at det absolutt må være så mange hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 2. september 2021 #2008 Del Skrevet 2. september 2021 Da er vi i gang med første forsøk hos Medicus. Spent, nervøs og vet liksom ikke hva vi går til. Gruer meg til sprøytene 🤒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 2. september 2021 #2009 Del Skrevet 2. september 2021 BlåSwix skrev (1 time siden): Da er vi i gang med første forsøk hos Medicus. Spent, nervøs og vet liksom ikke hva vi går til. Gruer meg til sprøytene 🤒 For meg var sprøytene det desidert enkleste med hele prosessen. Ingenting å grue seg til☺️ Masse lykke til, de er veldig dyktige hos Medicus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 2. september 2021 Forfatter #2010 Del Skrevet 2. september 2021 BlåSwix skrev (4 timer siden): Da er vi i gang med første forsøk hos Medicus. Spent, nervøs og vet liksom ikke hva vi går til. Gruer meg til sprøytene 🤒 Jeg er livredd sprøyter og brukte et kvarter på å få satt den første, de andre gikk som en lek, man kommer fort over bøygen 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 2. september 2021 #2011 Del Skrevet 2. september 2021 aishaaa skrev (3 timer siden): For meg var sprøytene det desidert enkleste med hele prosessen. Ingenting å grue seg til☺️ Masse lykke til, de er veldig dyktige hos Medicus! hjema skrev (11 minutter siden): Jeg er livredd sprøyter og brukte et kvarter på å få satt den første, de andre gikk som en lek, man kommer fort over bøygen 😁 Takk begge to. Regner med det skal gå greit, men har aldri gjort lignende - men det SKAL gå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 2. september 2021 #2012 Del Skrevet 2. september 2021 BlåSwix skrev (7 timer siden): Da er vi i gang med første forsøk hos Medicus. Spent, nervøs og vet liksom ikke hva vi går til. Gruer meg til sprøytene 🤒 I Trondheim?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 2. september 2021 #2013 Del Skrevet 2. september 2021 Dere som har hatt kort protokoll - hvor lang var stimuleringsperioden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2014 Del Skrevet 2. september 2021 Just now, ne11iker said: Dere som har hatt kort protokoll - hvor lang var stimuleringsperioden deres? Min varte i 24 dager fra første sprøytedag til egguttak. Fem ultralyder og endring av dose fire ganger. Sikkert vanligere med litt kortere stimuleringsperioder, men grunnet stor fare for overstimulering gikk det litt sakte for min del. 😊 Anonymkode: f0ed1...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. september 2021 #2015 Del Skrevet 2. september 2021 ne11iker skrev (14 minutter siden): Dere som har hatt kort protokoll - hvor lang var stimuleringsperioden deres? 12, 12 og 13 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 2. september 2021 #2016 Del Skrevet 2. september 2021 ne11iker skrev (37 minutter siden): Dere som har hatt kort protokoll - hvor lang var stimuleringsperioden deres? Korteste var 9 dager med sprøyter og egguttak på dag 11, lengste var sprøyter i 13 dager og uttak på dag 15 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 3. september 2021 #2017 Del Skrevet 3. september 2021 ne11iker skrev (6 timer siden): I Trondheim?:) Oslo 😀 Vi er forespeilet uttak på dag 13, men vi får se da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 3. september 2021 #2018 Del Skrevet 3. september 2021 BlåSwix skrev (3 timer siden): Oslo 😀 Vi er forespeilet uttak på dag 13, men vi får se da.. Vi hadde utredningen vår hos Medicus i Trondheim, med Finn som lege. Fantastisk fyr, og veldig fine sykepleiere der. De fulgte oss opp så fint etter vi fikk «diagnosen» til samboeren❤️ lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 3. september 2021 #2019 Del Skrevet 3. september 2021 aishaaa skrev (3 timer siden): Vi hadde utredningen vår hos Medicus i Trondheim, med Finn som lege. Fantastisk fyr, og veldig fine sykepleiere der. De fulgte oss opp så fint etter vi fikk «diagnosen» til samboeren❤️ lykke til! Vi har vært gjennom ett forsøk på medicus i Trondheim. Har dessverre ikke en god opplevelse og kommer ikke til å fortsette der neste gang 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 3. september 2021 #2020 Del Skrevet 3. september 2021 Leit å ikke ha en god erfaring..❤️ Håper vi får en god «reise», takk for lykkeønskninger 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå