Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å leve uten deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære pappa, rett før jul fikk vi vite at du har en uhelbredelig blodkreft. Dette ordet.. Kreft... Det kjennes som fremmed på leppene mine... Det kjennes som brann i øyne mine.. Det kjennes som hundre skarpe kniver i hjertet og i magen. Kjære pappaen min, hvordan skal jeg klare meg uten deg? Kommer vi til å møtes igjen? Du sier "det kan jo hende at legene tok feil, de gjør det ofte"..pappa, sier du det for din skyld eller for min skyld? Det knuser hjertet mitt å tenke på at kanskje du virkelig tror det. Selv om jeg skjønner at mest sannsynlig vil du lette smerten min, du vil venne meg til tanken litt etter litt.. 

Jeg snakket med stemoren min på telefon i dag. Andre ganger har vi gråt sammen i skjul for at ikke du skulle høre oss, i dag var hun for første gang slik hun pleide å være-litt optimistisk, litt som vanlig. Og det gjorde så godt og så vondt. For bare en måned siden, for flere uker siden hun pleide å høres på den måten. Men nå er alt kun et skuespill. Livet aldri blir som før. 

Det kjennes ut som at hjertet mitt synker i blod og kveles. Pappa, jeg vil aldri glemme deg. Jeg er redd at med årene noe kan bli borte-måten håret ditt luktet da jeg satt på skuldrene dine og hvilte hakka på bakhodet ditt. Dine store, arbeidsomme hender og røyken som evig hvilte mellom fingrene dine. Lyden av latteren din. Hvordan du myser med øynene når du snakker. Du har aldri sagt at du var glad i meg (du er ikke den myke typen) men kjærligheten din er så sterk at jeg tvilte aldri. Du har alltid vært til å stole på. Du er så klok. Du er så snill. Og det er 3000km mellom oss. Den j.. Corona. Det gjør så vondt å ikke være der med deg. Å ikke kunne å forsøke å fylle hver eneste celle i min kropp med minnene av deg. 

Pappa, kjære pappa, ikke forlat meg, vær så snill. Lov meg at vi kommer til å møtes igjen. 

Sender klem og hilsen til alle som måtte oppleve det samme ❤️

 

Anonymkode: 7ca96...36c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatert 16.01:

Min gode og snille pappa døde i dag😪

 

Sender deg en tanke. Min pappa ble i dag innlagt på lindrende avdeling. Han har kreft i alle indre organer,  og har vært hjemme frem til nå. Vi har grått, vi gråter , vi ler og vi gråter igjen. Min pappa til hører den eldrengenerasjonene i samfunnet,men at han skal måtte avslutte livet på denne  måten er trist. Han har blitt en skygge av seg  selv,trenger mye pleie,  og mye smertelindring. Jeg har tenkt,-og tenker som deg. 

Endret av Mozart73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙏💕Hold ut. Jeg har begynt å se på Netflix Livet etter døden. Den var så beroligende.. Jeg håper på at vi kommer til å treffe våre kjære igjen

Anonymkode: 7ca96...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er Corona så anbefaler jeg deg å reise hjem om du kan, gå i karantene, ta test -og så får du møte faren din. Så nær pårørende som du erfår du også komme inn på sykehuset. Jeg var med som pårørende da det hele var nytt og til og med da fikk vi komme inn selv om alt ble nedstengt. Det kan gå så fort med kreft, gjør det før det blir forsent!

Anonymkode: ba034...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg ts?

Sender deg mange klemmer ❤

Anonymkode: fa0a5...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan går det med deg ts?

Sender deg mange klemmer ❤

Anonymkode: fa0a5...1a0

Hei 💕på en helt merkelig måte, etter å ha gråt både dag og natt i flere dager, har jeg klart å sette tankene inn i "et fengsel".

Pappas helsetilstanden er foreløpig grei og jeg skjønner at ikke jeg kan begrave meg levende i påvente at det skal skje det uunngåelige. 

Takk for at du spurte ❤️

Ts. 

Anonymkode: 7ca96...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mistet min pappa helt i starten av året etter kort tidssykdom, han var min bestevenn og jeg sitter med en smerte og sorg som ikke kan beskrives. Sender deg en god klem.

Anonymkode: 848b8...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...