Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frøyamor skrev (22 minutter siden):

Blir dere ikke lei av å se samme programmene om og om og om og om igjen hvert år? 

Det er jo nye "talent" hver gang...

Nei folk sluker dette søppelet år etter år. 

Anonymkode: 59207...51c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 1/9/2021 at 10:10 AM, AnonymBruker said:

Takk! Fant ingenting av henne, så jeg fikk dessverre ikke stilt nysgjerrigheten min.. Må nok på tiktok, og det skjer ikke. 😋

Anonymkode: 2a786...81e

Du trenger ikke Tik Tok for å følge henne. Tror du får samme innhold via Instagram :Nikke:

Anonymkode: 224bf...13e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det var ingen som valgte han i dag?

Anonymkode: 8a82f...b40

Jo.

Anonymkode: 89b3e...e60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jo.

Anonymkode: 89b3e...e60

På slutten ja. Programmet var jo ikke ferdig da dette ble diskutert.

Anonymkode: 653cd...a73

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Frøyamor skrev (12 timer siden):

Blir dere ikke lei av å se samme programmene om og om og om og om igjen hvert år? 

Nei...er jo ikke de samme folka.

Skrevet

Jeg liker The voice veldig godt, men synes det er HELT uinteressant at vi skal få en lang intro av hver deltaker før de kommer på scenen. Flere av de har fått over 5-7 min i beste sendetid, og ikke synger noe bra en gang. Synes heller vi kunne fått denne introen når det er duell.

Ville heller sett enda flere synge, om de var god eller ei. Istedenfor all den snakkingen🙄

Anonymkode: 7e95d...d44

• Liker 24
Skrevet

Matoma altså - får så vondt av at ingen velger han 😅 og sånn som han selger inn andre. Kvalifiserer til verdens fineste fyr iallfall 😁

• Liker 32
Skrevet

Lite talenter i år? Savner wow-faktor som med Agnes. 

Anonymkode: 1c6ab...957

• Liker 2
Skrevet
Snurrepurre skrev (På 16.1.2021 den 16.14):

Matoma altså - får så vondt av at ingen velger han 😅 og sånn som han selger inn andre. Kvalifiserer til verdens fineste fyr iallfall 😁

Han er helt nydelig!😍 Han er jo så snill og snakker jo opp de andre mentorene i skyene. Jeg får SÅ vondt av han, han er jo en kjempestor artist/dj, så synes det er rart at unge folk ikke velger Matoma de burde jo virkelig vite hvem han er. 

Anonymkode: cbd68...d66

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er helt nydelig!😍 Han er jo så snill og snakker jo opp de andre mentorene i skyene. Jeg får SÅ vondt av han, han er jo en kjempestor artist/dj, så synes det er rart at unge folk ikke velger Matoma de burde jo virkelig vite hvem han er. 

Anonymkode: cbd68...d66

Helt enig!

Jeg skjønner ikke at så mange velger han bort!?

Jeg tror han hadde vært interessant å jobbe med. Med de andre mentorene så vet man hva man får. Ok. Jeg skjønner de likevel, man gambler kanskje ikke vekk den ene sjansen man får. 😛

Men synes Matoma virker som verdens beste fyr. Så jordnær og så fin. Og han vet jo hvordan man lager en hit!!

Skrevet

Ante ikke hvem han var, jeg. For en mann da!!!! Så sympatisk!

Skrevet

Så nettopp et intervju med Matoma, og ble rørt faktisk.

For en jordnær fyr med sunne verdier.

Han har jobbet som postmann på Flisa/Finnskogen, og elsket jobben sin særlig fordi det var så mange eldre folk han var hjemme hos.

Har jobbet på Sykehjem, og som personlig assistent for en handikappet i rullestol.

Den siste jobben er den som har lært han mest i livet, sa han.

Selv om han har vært i 80 land og kjenner mange superstjerner, er han jordet og er opptatt av å gi tilbake til samfunnet.

😇 

Anonymkode: a7084...a44

• Liker 26
Skrevet

Ingen tvil om at Amerikaneren kan synge, men han har f*** meg vært med i The Drifters og har hatt sin karriere. Synes faktisk det er litt drøyt at en 60 årig artist skal "utkonkurrere" unge med fremtiden foran seg. Han klarer seg fint uten The Voice. Sorry!!

Anonymkode: 58552...225

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen tvil om at Amerikaneren kan synge, men han har f*** meg vært med i The Drifters og har hatt sin karriere. Synes faktisk det er litt drøyt at en 60 årig artist skal "utkonkurrere" unge med fremtiden foran seg. Han klarer seg fint uten The Voice. Sorry!!

The Drifters er fra 1958 tallet, så tror ikke han var født engang da..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

The Drifters er fra 1958 tallet, så tror ikke han var født engang da..

Du så tydeligvis ikke programmet i går. Han sa selv i presentasjonene at han hadde vært en del av gruppen i 3 år.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du så tydeligvis ikke programmet i går. Han sa selv i presentasjonene at han hadde vært en del av gruppen i 3 år.

Ok, det fikk jeg ikke med meg...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 17.14):

Ok, det fikk jeg ikke med meg...

Han var nok ikke med i den orginale gruppen, de ble startet i 1953 og er fremdeles aktive, så... 

Anonymkode: bbef1...a76

• Liker 1
Skrevet

Da han sa på introen sin at han var glad i musikaler så håpet jeg at han skulle synge Anthem fra Chess. For en sang🤩

Anonymkode: 889ce...08b

• Liker 1
Skrevet

For en fantastisk stemme på han som sang nå! 😻🤩

• Liker 1
Skrevet

Syntes de to mennene til nå i dag var fantastiske!!! Virkelig begge to på sin måte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...