Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skikkelige blowfish lips... 

Anonymkode: a7084...a44

Kan vi holde tråden for god til å kommentere deltakernes utseende? Vær så snill. Fin jente. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positivt overrakset over Matoma, for en fin mann.

Synes Bjørnar var best av de som gikk videre i dag.0

Anonymkode: 7e45e...fc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matoma er en knakende snill og hyggelig fyr. Ikkeno høy på pæra den fyren. 

Anonymkode: a7084...a44

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy søren Matoma er fantastisk 😍😍

Anonymkode: 8a82f...b40

100% enig, aaaner ikke hvem det er, men for en fantastisk kjekk og jordnær og tilstedeværende person! 😍😍😍

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg hadde valgt Matoma og håpet at Natan skulle gå til han. Men at det var best å gå til Ina kan være. 😅

Matoma er så fin som menneske og jeg tror han kan mye mer enn å lage musikk i den sjangeren han har valgt som sin karrierevei.

Som en annen her sa så synger han ikke selv og folka på audition er kanskje usikre på hva han kan hjelpe de med. Men jeg tror det er mye, håper en av hans folk vinner hele konkurransen!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde valgt Matoma og håpet at Natan skulle gå til han. Men at det var best å gå til Ina kan være. 😅

Matoma er så fin som menneske og jeg tror han kan mye mer enn å lage musikk i den sjangeren han har valgt som sin karrierevei.

Som en annen her sa så synger han ikke selv og folka på audition er kanskje usikre på hva han kan hjelpe de med. Men jeg tror det er mye, håper en av hans folk vinner hele konkurransen!

Han lager jo musikken, så det er vel han som forteller dem hvordan de skal synge også? Mulig han har mye å bidra med faktisk.

Anonymkode: 10675...d12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anna-Safia Moholdt :Nikke:

 

Hang meg opp i d'en i etternavnet :Knegg:

Anonymkode: 224bf...13e

Takk! Fant ingenting av henne, så jeg fikk dessverre ikke stilt nysgjerrigheten min.. Må nok på tiktok, og det skjer ikke. 😋

Anonymkode: 2a786...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i stua med tårer i øynene på grunn av Matoma 🙈 herregud for en fin fyr, med følelsene utenpå kroppen. Hvor mye han elsker musikk er så tydelig! Har Natan som favoritt enn så lenge, for en stemme 🤩

Anonymkode: 92f77...7fb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første programmet var veldig bra. Det er noe med konseptet som får tårene til å sprette rett som det er.
Jeg kommer liksom under huden på dem i sin nervøsitet og de kryper under min og jeg er med dem intenst.
Det er tøft gjort å våge å stå på en slik scene og nakent gi alt i visshet om at det kan gå rett vest.
Liker godt alle dommerne! :tommelopp: 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Syns det kun var én som var flink i det første programmet her, det syns jeg var hun blondina som jeg tror var lærer? Hun med det skulder-korte håret som hadde med seg søstera si? Hun var veldig flink, og hadde substans i stemmen. Også var det artig at personligheten, når sangen hennes tok slutt, var helt annerledes enn styrken i sangstemmen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Natan var best, men han hørtes jo akkurat ut som originalen. Blir bra å høre han synge noe anna! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (På 10.1.2021 den 14.34):

Synes Natan var best, men han hørtes jo akkurat ut som originalen. Blir bra å høre han synge noe anna! 

Dem skal vel ikke høres ut som originalen vel 😂

Anonymkode: 93ef8...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 20.44):

Hva het hun tiktok-dama? Fikk lyst til å sjekke om hun har sangstemme når hun ikke er nervøs. 

Anonymkode: 2a786...81e

Du finner instprofilen til alle som sang på fredag på instagrammen til tv2norge i allefall.

Hun heter @annasafiaa på insta. Og @annasafia på tiltok står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han som synger nå er en råtass!! Liker! Håper han velger Matoma som mentor, for Matoma fortjener å velges!! 

Anonymkode: bb3c8...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...