Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet
Catalina Culès skrev (6 minutter siden):

WOW, Sofie 😍

Ja fy søren. Sier som yosef jeg. Den så jeg ikke komme!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catalina Culès skrev (5 minutter siden):

WOW, Sofie 😍

Hun var jammen meg god i kveld!! Har to favoritter. Sofie og Sarah. Men holder en knapp på Sarah😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inas team ser beinsterkt ut.

Anonymkode: e3953...ec0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det slår meg at alle de stjal i forrige runde, har de sendt ut i denne runden. Til tross for at de ofte har prestert bedre enn deres originale sangere. Cynthia var bare vond å høre på i dag. Det skar i ørene rett og slett. 

Anonymkode: 88e6d...c01

Sondre ble stjålet og overlevde. I forrige sesong var det en som ble stjålet som vant.

Anonymkode: 1c0af...7ff

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Hun var jammen meg god i kveld!! Har to favoritter. Sofie og Sarah. Men holder en knapp på Sarah😄

Sarah, er jo helt unik, veldig særpreg i stemmen. :)

Skrevet
Hannah80 skrev (3 timer siden):

Tror Cynthia vinner hele greia. Hun er jo helt fantastisk. 

Er enig. Hun er noe spesielt. Føler sjela hennes når hun synger liksom. Men er så mange dyktige i år at jeg sliter med å finne en favoritt.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan kunne han ikke velge Gjøran :sjokkbla:

Anonymkode: fc8d7...3dd

Fordi Cynthia er i en egen klasse.

Ja, Gjøran er flink til å synge, men ikke noe mer. Hadde seriøst vært en skam om Cynthia hadde ryket for Gjøran ifølge mine ører.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Famous blue raincoat, min favorittlåt av Leonard Cohen. Jeg er ikke imponert.

Anonymkode: 1c0af...7ff

Så det du sier er at du enten er sjalu eller mangler gehør?

Hvis du ikke blir imponert av Cynthia, nei da tror jeg det ikke er mulig for deg å bli imponert.

Goggen18 skrev (1 time siden):

Han var heldig som gikk videre.

Skjønner ikke greia, med folk som skal hakke på talentet til alle. Alle som er med i konkurransen er åpenbart talentfulle, så hva er vitsen å skrive nedlatende og stygt som om de ikke har noe talent. Blir for dumt, både du og ab 7ff over.

Hva får dere ut av å være så nedlatende? Tipper dere ikke engang er musikalske selv. 

Dere ser tydeligvis ikke lengre enn nesetippen iværtfall.

Anonymkode: df7ad...22e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle på Ina sitt lag kjempegodt, men har også Maria Petra som en av favorittene. Egentlig er alle som er igjen kjempeflinke, så da vil det nok for meg handle mest om låtvalg og hvem som har sterkest formidlingsevne😊 Har ingen soleklar favoritt ihvertfall. 

Anonymkode: 4c2c3...c17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag var det et par valg jeg ikke var helt enig i, men likevel ikke skuffet over. Noen av dommerene hadde noen tøffe valg. Når jeg så lagsammensetningen på slutten er min personlige mening at Inas lag er sterkest totalt, men de andre har noen skatter de og 😊

Anonymkode: 9d74d...ea6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke at Ingebjørg kunne ryke. 

Anonymkode: 5bd0e...209

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så skuffa over at Frode ikke gikk videre med chandelier. Hun som vant var skikkelig flink, men for en stemme på han. Skikkelig kjipt valg. 

Maria Petra er min favoritt, natan på andreplass. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 18.26):

Jeg ble egentlig litt skuffet i går jeg, men det skyldtes kanskje bare at det var så mange sykt bra prestasjoner forrige helg 😄 Digger hun Cynthia da 😊

Anonymkode: 29314...34a

Jeg ble litt skuffa over henne i går jeg. Følte henne ikke liksom, noe jeg har gjort alle de andre gangene hun har sunget. Hadde det vært mitt valg i går så hadde jeg valgt ham fremfor henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kaleidoskop skrev (4 minutter siden):

Jeg er så skuffa over at Frode ikke gikk videre med chandelier. Hun som vant var skikkelig flink, men for en stemme på han. Skikkelig kjipt valg. 

Maria Petra er min favoritt, natan på andreplass. 

Enig. Vanvittig fascinerende å høre ham synge, så det er trist at han ikke er med videre.

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 2
Skrevet

Frode røk ut 😵😵😵

Jeg skjønner ingenting, fyren burde vunnet hele greia! Håper noen plukker ham opp så det kommer noe mer fra ham, for en sinnsyk stemme!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy at Natan’s blind audition har gått viralt - over 1,2 mill visninger på YouTube🙌🏻 🙌🏻
Og opptreden hans i går blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den. Han har en fantastisk formidlingsevne og sårbarhet i stemmen sin. Jeg blir rørt når han synger rett og slett🥰

Jeg kan ikke huske at det i tidligere sesonger har vært så høyt nivå som det er i år? Alle som er med til live rundene nå er jo fantastisk flinke. Mine favoritter er kanskje Natan, Maria Petra og Sarah...og føler at Sverre er en skikkelig underdog... Blir gøy framover dette🤘🏻

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Ginny skrev (4 timer siden):

Frode røk ut 😵😵😵

Jeg skjønner ingenting, fyren burde vunnet hele greia! Håper noen plukker ham opp så det kommer noe mer fra ham, for en sinnsyk stemme!

Første gangen jeg hørte ham var her, da jeg så det på NRK. Ble litt forelsket i stemmen allerede da. 🤩 (dårlig lyd her da men)

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så gøy at Natan’s blind audition har gått viralt - over 1,2 mill visninger på YouTube🙌🏻 🙌🏻
Og opptreden hans i går blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den. Han har en fantastisk formidlingsevne og sårbarhet i stemmen sin. Jeg blir rørt når han synger rett og slett🥰

Jeg kan ikke huske at det i tidligere sesonger har vært så høyt nivå som det er i år? Alle som er med til live rundene nå er jo fantastisk flinke. Mine favoritter er kanskje Natan, Maria Petra og Sarah...og føler at Sverre er en skikkelig underdog... Blir gøy framover dette🤘🏻

Folk fra hele verden har kommentert årets The Voice. Mange som syns nivået i Norge er skyhøyt.  Så utrolig mange gode i år ja. Spesielt jentene skiller seg ut. Av gutta heier jeg på James. For en stemme! Og for en herlig fyr😍

• Liker 8
Skrevet

Helt vanvittig nivå på deltakerne dette året..tidligere har det vært litt sånn 😬 når enkelte har sunget, og man krysser fingrene, og holder pusten og håper at de klarer seg gjennom sangen.
Dette året er det :hakeslepp: over hvor vanvittig flinke de er.

Årets høydepunkt til nå må ha vært «Balkong»..jeg tror det er den beste tolkningen jeg noensinne har hørt i et talentshow. 

Mine favoritter må være Natan, Maria Petra, og kanskje Sofia..eller Thea Sofie 🤔 Men ALLE deltakerne er utrolig talentfulle! Og mange ekstremt flinke er sendt ut.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det slår meg at alle de stjal i forrige runde, har de sendt ut i denne runden. Til tross for at de ofte har prestert bedre enn deres originale sangere. Cynthia var bare vond å høre på i dag. Det skar i ørene rett og slett. 

Anonymkode: 88e6d...c01

Amalie ble stjålet (fra Espen til Yosef), og er fortsatt med.

og Sondre, men ser han er nevnt allerede :)

Anonymkode: 6a240...132

Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Forstår ikke at Ingebjørg kunne ryke. 

Anonymkode: 5bd0e...209

Det ble litt mye gauling og hyling for meg i den sangen sist. Too much. Men hun er flink og ville gitt.henne.en ny sjanse. Han som gikk videre er bare en flink 'syngemann'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...