Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun siste var 3/6, ellers var alle 1/6 i dag.. Gjeesp

Anonymkode: 3bd9c...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leanfear skrev (2 timer siden):

Noen som har oversikt over hvor mange deltagere de ulike dommerne har? De skal jo ha 8 stk hver, så nå begynner det å snøre seg til og dommerne holder mye igjen, særlig Espen og Ina.

Er det ikke noe greier med at de kan stjele deltagere fra hverandre? Kanskje det jevner seg litt ut da?

Anonymkode: 889ce...08b

• Liker 1
Skrevet
Lawyam skrev (På 29.1.2021 den 23.03):

Skulle ønske Mina kom tilbake. Hun bar fantastisk og skulle ha vunnet i fjor.

Idag likte jeg veldig hun fra Karmøy/Bømlo. Hun og ektemannen så så søte ut.

Mina var med i 2019. Tiden går fort:) Mina var helt rå, syns jeg. Heavenly father har jeg sikkert sett 100 ganger på Youtube, hehe. For en tolkning og fremførelse av den sangen!! Griner hver gang:) 

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som  et merke/modell på buksene som Thea Sofie (første deltager) hadde på seg i går? De var bare helt rå.

Anonymkode: e4b49...84c

Skrevet

Matom har samme genser i hvert program. Er alle auditioner spilt inn på samme dag?

Anonymkode: 58552...225

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Matom har samme genser i hvert program. Er alle auditioner spilt inn på samme dag?

*Matoma

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Regner med det. Alle dommerne har samme klær tror jeg 

Anonymkode: 42684...3ed

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Regner med det. Alle dommerne har samme klær tror jeg 

Anonymkode: 42684...3ed

De har nok bare hatt på samme klær for hver innspilling, sånn at produksjonen kan klippe programmet slik de vil uten at det ser ut som at dommerne «hopper» mellom antrekk hele tiden.

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 15
Skrevet

Han som sang "Everybody's changing" av Keane, hadde en stemme som jeg mener å ha hørt før. Hvilken kjent mann ligner sangstemmen hans på?

Anonymkode: 71364...c1b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De har nok bare hatt på samme klær for hver innspilling, sånn at produksjonen kan klippe programmet slik de vil uten at det ser ut som at dommerne «hopper» mellom antrekk hele tiden.

Anonymkode: f01c0...229

Det er helt åpenbart klippet og rekkefølgen stokket. Første og siste deltager kommer alltid videre. 

Anonymkode: 1c0af...7ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han som sang "Everybody's changing" av Keane, hadde en stemme som jeg mener å ha hørt før. Hvilken kjent mann ligner sangstemmen hans på?

Han som synger i Keane. 

• Liker 5
Skrevet
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Han som synger i Keane. 

Morsom du 😅 Nei, jeg tenker på noen andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han minnet meg om Morten Harket.

• Liker 1
Skrevet

Maria Petra var helt magisk. Jeg tror aldri jeg har hørt noe lignende. Noe så intenst vakkert, alikevel så nedtonet, lyrisk og sart.Hun er fremtiden innen musikk. Dommerne beskrev det så godt og så enkelt. Verden stoppet opp et øyeblikk da hun sang ❤️❤️❤️ Det var en helt vidunderlig stund.

Anonymkode: 653cd...a73

• Liker 22
Skrevet

Kanskje Ina hadde hørt mer av sangen dersom hun ikke hadde sunget med Maren (countrydama) 🤔

Liker Ina, men på en dårlig kveld kan jeg synes hun er for full av seg selv.

• Liker 8
Skrevet

Maria Petra var helt fantastisk! ❤️ Ikke bare Matoma som grein, jeg også. 

• Liker 6
Skrevet

Hvor kan man finne en mann som Matoma. Han er helt unik, er få slike menn 😔

Anonymkode: 89b3e...e60

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja😍 For en fin fyr!

Anonymkode: 889ce...08b

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tenk å være så gjennomført et pent menneske både inni og utenpå. Så utrolig vakker sjel.

Jeg synes sjeldent mennesker er tiltrekkende bare pga utseende, men han er virkelig kjekk. Og så snakker han og jeg blir slått i bakken. Måten han skinner på, måten han er i kontakt med følelsene sine, at han har et varmt blikk, at han ikke er redd for å fremsnakke andre, osv osv...

Haff, det får bli med drømmen... 🤣

Jeg hadde valgt han som mentor. Ikke for å prøve meg på han, for jeg har ikke sjans om vi så var de to siste menneskene på denne jord, men for å bare være i nærheten av et slikt unikt menneske over tid.

Han har sikkert mange dårlige sider også, men men... De gidder jeg ikke tenke på, spiller ingen rolle om jeg tror han er bedre enn han er, som sagt blir det uansett med drømmene... 🤣

Skrevet
loveli skrev (18 minutter siden):

Tenk å være så gjennomført et pent menneske både inni og utenpå. Så utrolig vakker sjel.

Jeg synes sjeldent mennesker er tiltrekkende bare pga utseende, men han er virkelig kjekk. Og så snakker han og jeg blir slått i bakken. Måten han skinner på, måten han er i kontakt med følelsene sine, at han har et varmt blikk, at han ikke er redd for å fremsnakke andre, osv osv...

Haff, det får bli med drømmen... 🤣

Jeg hadde valgt han som mentor. Ikke for å prøve meg på han, for jeg har ikke sjans om vi så var de to siste menneskene på denne jord, men for å bare være i nærheten av et slikt unikt menneske over tid.

Han har sikkert mange dårlige sider også, men men... De gidder jeg ikke tenke på, spiller ingen rolle om jeg tror han er bedre enn han er, som sagt blir det uansett med drømmene... 🤣

Ja, han er en som en engel sendt fra himmelen. Skjønner ikke at det er mulig å være så bra som han. Jeg tror hvem som helst hadde blitt vakkre på utsiden med hans sjel. Selvfølgelig har han dårlige sider, men de overgår neppe de gode sidene hans. De har nok ingen betydning i sammenheng. Verdens nydeligste mann!! Terningkast 6! 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...