Gå til innhold

Stemor døde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du var en fugl, med de vakreste vinger, den vakreste stemme og den varmeste dun. Men du var en fugl og du måtte fly fra oss for å begynne et nytt liv et annet sted.

jeg vokste opp som raringen i familien. Den svarte sauen, lett å spotte og lett å glemme. Alt ble gjort rett, familien elsker meg, skolen ga meg samme gode tilbakemeldinger i 12 år. Smart, brilliant, kreativ, gode karakterer og venninner i massevis.  
likevel var jeg ensom, annerledes, unik, spesiell og alene.  
Barnet mitt er som jeg, og fra barnehagen drømte om en doktorgrad. Sammen var vi 2 annerledes fra alle rundt, men vi hadde hverandre.

så kom stemor en dag, og fra første stund fikk jeg en mamma til. mammas svakheter var hennes styrker, og hennes svakheter min mammas styrker. Helt perfekt!  
kombinasjonen gjorde at jeg fikk en styrke i ryggen jeg aldri før hadde kjent. Alle mine egenskaper var hennes egenskaper! Vi dyrket vår felles hobby med lidenskap sammen, hun hørte på meg, støttet meg.. hun var min venstre arm i 4 år, fra dag 1 var det som hun alltid var ment for å bli en del av vår familie. Alle elsket henne, og min egen mor gråt sårt den dagen hun døde.

jeg har så mange gode minner, så lite jeg angrer på. På et vis var det korona som tok deg fra oss, for de ville ikke undersøke deg for kreft når du fortsatt hadde en sjanse, fortsatt kunne kjempe.

Adjø stemor, min gode venn, min sjelevenn. Det beste mennesket som noen gang har kommet inn i vår familie.
De 30 årene vi skulle hatt deg ble til 3 mnd. Men dine avtrykk vil være synlige for alltid.

Anonymkode: 7b7e8...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint med en positiv stemortråd.  Bortsett fra at hun døde så klart

Anonymkode: d5b3c...01e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 17.00):

Så fint med en positiv stemortråd.  Bortsett fra at hun døde så klart

Anonymkode: d5b3c...01e

Var litt derfor jeg skrev også, for det var helt jackpot! Mest nydelige damen pappa noen gang kunne funnet. (Etter mamma da.. høhø)
Barnet mitt har stemor som stammer fra satans tånegl. Så jeg skjønner de gode kan være sjeldne og.❤️

Anonymkode: 7b7e8...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...