Gå til innhold

Håp om nr 2 - sortering av tankene mens vi prøver

Rhea87

Anbefalte innlegg

Jeg er også veldig spent på våres vegne!😊 jeg er på nattevakt, så usikker på om jeg får testa før utpå dagen, men gleder meg til å se oppdatering fra dere i morgen tidlig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en strek! 😱 Sjekker igjen, dobbeltsjekker med lommelykt. Jo det er strek! 😍 

Men like mye som jeg kjenner glede, melder også bekymringene seg denne gangen. De gangene jeg har sett strek før har det utelukkende betydd glede. Men etter 2 SA siden i sommer vet jeg at det er langt igjen til mål. Nå må bare spiren holde seg fast ❤️

Kommer uansett til å teste igjen i morgen, kanskje til og med med digital - siden jeg er så tidlig så er det jo fortsatt en sjanse for kjemisk også..😊

0183D2D5-763C-41DC-8791-82402BE5C6DB.jpeg

Endret av Rhea87
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa du er gravid!!! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif Klar og fin strek! Hurra hurra hurra!! Så bra at en av oss klarte det!

Du får nok garantert en positiv digital i morgen med den klare testen der. Skjønner at du ikke slipper jubelen løs med høstens erfaringer bak deg, men nå er i alle fall det første hinderet overstått :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (9 timer siden):

Gratulerer så masse! Ble det en digital idag? 😊

Ja 😊 Digital viste 1-2 uker 🤗 

Men synes det er så skummelt å starte å glede meg, så holder meg veldig rolig enn så lenge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea87 skrev (1 minutt siden):

Ja 😊 Digital viste 1-2 uker 🤗 

Men synes det er så skummelt å starte å glede meg, så holder meg veldig rolig enn så lenge 😅

Deilig at digital slo ut! 😄 Mine kjemiske har hvertfall vært så svakt utslag på at en digital aldri ville slått ut. Men krysser fingrene for at denne holder, for jeg forstår at du er tilbakeholden på jubelen med tanke på historien din 😣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+5 

Shit, det var rart å skrive.. Igår tok jeg en digital test som bekreftet at jeg var GRAVID 1-2 UKER! 🥳 Hjelpes, for en deilig, rar følelse å fortelle mannen det. Verdens beste valentinespresang mente han 🥰 

Men fortsatt altfor tidlig til at vi gleder oss.. i sommer hadde jeg en SA kort tid etter jeg fant ut jeg var gravid og rett før jul en SA i uke 8. Og per nå så har jeg ifølge Flo ikke nådd IKM dato enda.. Det skal være på fredag.. Så jeg forholder meg rolig, prøver å ikke overanalysere at jeg ikke har noen tegn. Håper av hele mitt hjertet at jeg skal få avsmak på kaffi snart, for det har vært det ene klare symptomet alle de andre gangene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt til den følelsen der... vanskelig å glede seg når man har opplevd at det går dårlig. Vanskelig å tro at det skal bli baby ut av det :hug: Men som oftest går det bra, så vi får være optimistiske ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+2 - og IKM 🥰

Idag er IKM, og jeg har ingen tegn til at den kommer 🤞 Så da blir neste steg å ta en ny digial test på søndag for å se at det har vært en økning og at det står 2-3! 

Har tenkt på å teste flere ganger denne uken, men har droppet det hver gang jeg våkner. Tror det er fordi jeg er så redd for at det plutselig ikke skal være strek 😅  Så var liksom milepælen IKM, og at jeg kommer meg igjennom denne dagen uten at mensen kommer - så kan jeg vertfall være litt tryggere. Klarer liksom ikke helt tro på at jeg faktisk er gravid - ekstremt merkelig følelse. Alle de andre gangene har jeg bare gledet meg fra første test, men denne gangen er det liksom konstant klump i magen når jeg tenker på det. Æsj, håper jeg klarer å slappe av etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte over og du ligger faktisk bare 5 dager foran meg. 

Jeg krysser fingrene for at det går for oss begge denne gangen! At den holder helt i mål 🥰

Neste mål får evt være 5+0 som er grensen for kjemisk graviditet. Og etter det så skal jeg prøve å være positiv nok for oss begge siden det er min aller første graviditet ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for IKM-dag og ingen mensen!! :klemmer: Du er graviiiid! Krysser fingrene for resultatet du ønsker på søndagens test, og at du slapper mer av da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Niny skrev (20 timer siden):

Telte over og du ligger faktisk bare 5 dager foran meg. 

Jeg krysser fingrene for at det går for oss begge denne gangen! At den holder helt i mål 🥰

Neste mål får evt være 5+0 som er grensen for kjemisk graviditet. Og etter det så skal jeg prøve å være positiv nok for oss begge siden det er min aller første graviditet ❤️ 

Så gøy at vi er så nærme🥰 Og ja, krysser fingrene for oss 🤞🏼

Er 5+0 grensen for kjemisk? Det visste jeg ikke! 😊 da blir det nedtelling til det for meg også! Veldig gøy at du fikk 1-2 på digital test idag! Jeg håper på 2-3 på digital test i morgen 🤞🏼🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 

Da viste testen 2-3 og GRAVID! For en deilig følelse 🥰 Men den klumpen i magen forsvinner nok ikke med det første, og det er blitt vane å sjekke etter blod på papiret hver gang jeg er på do. I tillegg fikk jeg høre at eg venninne som var 10 uker på vei fant ut hun har hatt en MA. Det er så trist, og jeg får så vondt av henne. Jeg unner INGEN den følelsen, og tar meg ofte i å føle urettferdighet over hvorfor det skal skje med gode, snille, omtenksomme kvinner som ikke vil annet enn å bli en god mor❤️

Men ble ivertfall igjen påminnet om realiteten i ukene jeg har foran meg, spesielt med min historikk. Så nå lurer jeg på når jeg skal bestille første TUL for å kanskje få litt ro i kroppen. Er det for tidlig i uke 7? Jeg mistet i uke 8 sist så det blir en stor milepæl for meg å komme over. Men usikker på om eg vil vente helt til det.. 

Men, denne testen gjorde vertfall godt❤️

96069496-0376-4FA0-9F05-C16632DBA73E.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin digital test, gratulerer masse!

Håper spiren klamrer seg fast ❤️ 

Jeg veit ei annen på forumet her fikk beskjed om at hun kunne få TUL i uke 7, så tror det bør gå med det i uke 7 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...