CMHuser Skrevet 21. mars 2021 #361 Del Skrevet 21. mars 2021 Ser det går to episoder i dag etter hverandre, er de sammenhengende eller er den ene reprise? Det siste jeg så var at de tre gjenværende skulle ta seg til ett sted, og Victor kom dit først. Han ene(Henrik?) hadde gått to kilometer feil. Tror ikke jeg så de andre komme frem, men litt usikker. Fortsetter det da i dag 19.30, eller er det reprise også er finalen 20.30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 21. mars 2021 #362 Del Skrevet 21. mars 2021 CMHuser skrev (1 minutt siden): Ser det går to episoder i dag etter hverandre, er de sammenhengende eller er den ene reprise? Det siste jeg så var at de tre gjenværende skulle ta seg til ett sted, og Victor kom dit først. Han ene(Henrik?) hadde gått to kilometer feil. Tror ikke jeg så de andre komme frem, men litt usikker. Fortsetter det da i dag 19.30, eller er det reprise også er finalen 20.30? Er nok som før. Det som sendes 19.30 er reprise fra torsdag. Finalen begynner 20.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #363 Del Skrevet 21. mars 2021 Noen som vet når finalen starter på Discovery+? Er det samme tid? Anonymkode: 4a1de...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 21. mars 2021 #364 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vet når finalen starter på Discovery+? Er det samme tid? Anonymkode: 4a1de...1b4 Det står 20.30 på Discovery+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #365 Del Skrevet 21. mars 2021 Spoiler Fay ♥️ Alle tre i finalen er jo superfine folk, men Fay vinner hjertet mitt. Tenk å ha så godt humør og være så glad for en tredjeplass og på andres vegne, skikkelig forbilde 🤩 Heia den som vinner av de to siste. Anonymkode: 573e7...550 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. mars 2021 #366 Del Skrevet 21. mars 2021 Synes Henrik var en fortjent vinner!👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #367 Del Skrevet 21. mars 2021 Syns ofte finalen i 71 blir et antiklimaks - den mangler liksom etter eller annet sammenlignet med resten av sesongen? Men uansett, fortjent vinner, og godt gjennomført av alle tre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. mars 2021 #368 Del Skrevet 22. mars 2021 Det er første gang jeg ser en finale der jeg hadde gledet meg like mye over vinneren. Litt interessant dette med kajakk på siste etappen: det er uten tvil den korteste strekningen og det er ikke første gang vinneren av semifinalen er den som valgte kajakkruten. Det har til og med vært slik at taperen har vært den som sykler (de straffes med lenger rute). Gratulerer til Henrik! Det var rått parti - og vel fortjent! (Første finalen jeg ser der man ikke må ut igjen i nettet for strafferunder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 22. mars 2021 #369 Del Skrevet 22. mars 2021 Stusset veldig på en ting og lurer på om det er flere som tenkte over dette. Henrik falt i vannet og vi fikk ikke se noe av at han kom seg opp igjen. Han var rimelig ustø hele veien, det var litt sjø og han er ikke akkurat proff i det med kajakkpadling. Jeg tror IKKE han bare vippet seg opp i den kajakken igjen av seg selv. Han måtte enten ha kommet seg inn til land eller fått hjelp av noen for å klare å komme oppi. Vi så jo ikke noe mer til han ute i vannet etter at han gikk rundt, men plutselig så var han fremme ved land. Jeg er helt overbevist om at han fikk hjelp og at dette rett og slett er juks. Når det er sagt så hadde jeg ingen klare favoritter av de tre som var igjen, så det var det samme hvem av de som vant til slutt, men syns ikke det er riktig dersom det viser seg at Henrik fikk hjelp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 22. mars 2021 #370 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) 1 hour ago, Angelheart2 said: Stusset veldig på en ting og lurer på om det er flere som tenkte over dette. Henrik falt i vannet og vi fikk ikke se noe av at han kom seg opp igjen. Han var rimelig ustø hele veien, det var litt sjø og han er ikke akkurat proff i det med kajakkpadling. Jeg tror IKKE han bare vippet seg opp i den kajakken igjen av seg selv. Han måtte enten ha kommet seg inn til land eller fått hjelp av noen for å klare å komme oppi. Vi så jo ikke noe mer til han ute i vannet etter at han gikk rundt, men plutselig så var han fremme ved land. Jeg er helt overbevist om at han fikk hjelp og at dette rett og slett er juks. Når det er sagt så hadde jeg ingen klare favoritter av de tre som var igjen, så det var det samme hvem av de som vant til slutt, men syns ikke det er riktig dersom det viser seg at Henrik fikk hjelp. Tenkte også på dette da det skjedde. Han har garantert fått hjelp. Hadde jo vært et perfekt spenningsmoment å få med at han feks slet med å komme opp i kajakken igjen etc. Men da måtte de kanskje også ha vist at han tilslutt ble hjulpet. Så da valgte de heller å hoppe galant over det og bare fortsette med «Henrik er oppi kajakken igjen og padler videre...». Endret 22. mars 2021 av Mperle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #371 Del Skrevet 22. mars 2021 12 minutter siden, Mperle said: Tenkte også på dette da det skjedde. Han har garantert fått hjelp. Hadde jo vært et perfekt spenningsmoment å få med at han feks slet med å komme opp i kajakken igjen etc. Men da måtte de kanskje også ha vist at han tilslutt ble hjulpet. Så da valgte de heller å hoppe galant over det og bare fortsette med «Henrik er oppi kajakken igjen og padler videre...». Jeg synes det er bedre at han får hjelp enn at han drukner Anonymkode: 566e3...bbd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #372 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er bedre at han får hjelp enn at han drukner Anonymkode: 566e3...bbd Selvfølgelig er det viktig at sikkerheten ivaretas. Det var vel mer et spørsmål her om den hjelpen var med på å gi han en fordel i konkurransen. (Har han fått hjelp som gjør at han kommer 10min tidligere i mål? For i så fall så skulle jo Fay vært i finalen og ikke han.) Anonymkode: 197a5...870 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 22. mars 2021 #373 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er bedre at han får hjelp enn at han drukner Anonymkode: 566e3...bbd Ja selvfølgelig. Det jeg stusset på var hvorfor det ikke ble delt med seerne hvordan det gikk for seg. Om han kom seg oppi selv eller om han fikk hjelp! Tror alle hadde forstått poenget med at han evt ble hjulpet tilbake i kajakken og ikke tenkt at det var en kjempestor fordel (med mindre hele poenget med konkurransen var å komme seg oppi en kajakk), han mistet jo allerede tid ved å falle uti.. Endret 22. mars 2021 av Mperle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #374 Del Skrevet 22. mars 2021 Angelheart2 skrev (4 timer siden): (...)Jeg er helt overbevist om at han fikk hjelp og at dette rett og slett er juks. Er du seriøs nå??? Er det juks at produksjonen forhindret han i å drukne? Anonymkode: 54e61...6e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 22. mars 2021 #375 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du seriøs nå??? Er det juks at produksjonen forhindret han i å drukne? Anonymkode: 54e61...6e0 Selvfølgelig skulle de hjelpe han så han ikke druknet, dersom det var en reell fare for det. Men om de hjalp han å komme opp i kajakken så mener jeg det var juks, ja. Litt av risikoen ved dette alternativet er jo at man kan velte og dermed bruke lang tid på å komme opp igjen. Siden vi aldri fikk se at han kavet med å komme opp igjen i båten så antar jeg at han fikk hjelp. Hva hadde skjedd om Victor hadde punktert, tror du han ville fått et nytt dekk, eller hadde han måtte løpe videre uten sykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå