Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV

Turkis Sau

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Victor er herlig. Henrik også. Men jeg heier mest på Fay, hun er bare helt fantastisk!

Anonymkode: 9c4ec...2d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes Victor virker som en herlig gutt, heier på han. Men synes også Henrik og Fay er veldig verdige vinnere. Fay virker som en veldig omtenksom og snill person, kunne tenkt meg henne som venninne. 

Anonymkode: c8d38...d4f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg må bare ta hatten av for Fay. At det går an å være så tålmodig og positiv.

Jeg ser jo at Adrian faktisk forstår selv hva slags prøvelse han er - i ettertid. Det som provoserer mest er at han ikke en gang gidder å bry seg litt om å lære kart og kompass. Da blir det verst for han selv når de kommer til neste tur der det er de alene som skal finne frem.

Finnes det noe herligere enn Victor og Henrik i kombinasjon?

Jeg har også notert meg at VG spoiler over en lav sko. Dette er virkelig ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg skrev tidlig i sesongen at Victor er et snøflak. Jeg tok feil, og beklager det. Han er positiv og har skikkelig stå-på-vilje!

Adrian derimot... Hvordan har han kommet seg til semifinale? Stakkar, stakkars Fay...

Anonymkode: b9410...cd1

Når tre stykker har trukket seg frivillig, Steffen måtte trekke seg på grunn av skade og Astrid røk i en dum flakseoppgave, er det nesten vanskelig og ikke komme så langt.  Men det er nok nå, og jeg unner Fay seieren på grunn av hvordan hun taklet ham på.

Anonymkode: 18367...1ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oida skrev (18 timer siden):

Det står "spoileradvarsel" på artikkelen. Hvorfor klikker du deg inn på den da?

Altså, en skjønner jo det uten å klikke seg inn på artikkelen da... 

Anonymkode: adff4...fbe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (19 timer siden):

Det var bilde av de to, med overskriften "ga fra seg plassen"ish på forsiden, så man trengte virkelig ikke å klikke seg inn på noen sak for å skjønne hva og hvem det gjaldt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Oida skrev (23 timer siden):

Sto ikke spoileradvarsel først, det la de inn senere.

Men jeg skjønte ihvertfall med en gang hvem det gjaldt, spesielt med bilde av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (1 time siden):

Det var flott at Fay kom til finalen. Og det var stort av Adrian å gi fra seg plassen til Fay.

Det skulle bare mangle synes jeg. 
Og han ga ikke fra seg plassen, det kunne like gjerne vært hun som hadde vunnet den konkurransen. 

Han trakk seg, og det var på høy tid. Han spolerte jo hele siste dagen med å ikke ha lyst til å stå opp bla a. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Adrian er med så lenge viser jo lit av svakhetene med konseptet at det er vanskelig å lage konkurranser som gjør at de sprekeste/beste går videre - nå er det jo de med mest logisk sans / de som holder hodet kaldt o.l. som vinner . De er bra egenskaper å ha men kanskje ikke det viktigste når det gjelder norges tøffeste kjendis. 

Man får lite igjen for å være støttende underveis - og tilsvarende får ingen konsekvenser med å være svak/sytete underveis 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
punkyB skrev (21 minutter siden):

At Adrian er med så lenge viser jo lit av svakhetene med konseptet at det er vanskelig å lage konkurranser som gjør at de sprekeste/beste går videre - nå er det jo de med mest logisk sans / de som holder hodet kaldt o.l. som vinner . De er bra egenskaper å ha men kanskje ikke det viktigste når det gjelder norges tøffeste kjendis. 

Man får lite igjen for å være støttende underveis - og tilsvarende får ingen konsekvenser med å være svak/sytete underveis 

Tidligere hadde de merking - dvs at det var deltakerne som avgjorde hvem som skulle ut i utslagskonkurranser.  Det betydde klikkdannelser og utfrysing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Blålilla skrev (1 time siden):

Det skulle bare mangle synes jeg. 
Og han ga ikke fra seg plassen, det kunne like gjerne vært hun som hadde vunnet den konkurransen. 

Han trakk seg, og det var på høy tid. Han spolerte jo hele siste dagen med å ikke ha lyst til å stå opp bla a. 

Jeg er enig i at det skulle bare mangle. Men det finnes jo de som ikke hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blondie65 skrev (6 timer siden):

Tidligere hadde de merking - dvs at det var deltakerne som avgjorde hvem som skulle ut i utslagskonkurranser.  Det betydde klikkdannelser og utfrysing.

ja det var vel heller ikke optimalt, I de vanlige / ikke kjendis var det jo spes. noen som kjørte taktikk og fikk ut de beste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sånn at første del av finalen vises på tv i morgen, og resten på søndag? Trodde siste del av finalen kommer på d+ i morgen, men nå står det søndag.. tenkte hvis de vil unngå spoilere.. men kjedelig å vente da!

syns forresten at det er unødivendig at d+ er en episode foran.. de kunne jo bare ventet til den begynte å vises på tv  når finalen blir holdt igjen😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Likte ikke at Henrik rotet det til.😬 Jeg har egentlig heiet på han fra start, men jeg liker Victor og Fay også, (kjente best til Henrik fra før) så det er greit om én av dem vinner også. Jeg syns alle tre er verdige vinnere. Jeg tror nok ikke det blir Fay, for hun skynder seg rett og slett litt for langsomt. Så gjenstår det jo å se om Henrik klarer å ta igjen forspranget til Fay etter tabben sin. Victor er jeg sikker på at går til finalen. 

Anonymkode: 54e61...6e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Likte ikke at Henrik rotet det til.😬 Jeg har egentlig heiet på han fra start, men jeg liker Victor og Fay også, (kjente best til Henrik fra før) så det er greit om én av dem vinner også. Jeg syns alle tre er verdige vinnere. Jeg tror nok ikke det blir Fay, for hun skynder seg rett og slett litt for langsomt. Så gjenstår det jo å se om Henrik klarer å ta igjen forspranget til Fay etter tabben sin. Victor er jeg sikker på at går til finalen. 

Anonymkode: 54e61...6e0

Det å skynde seg langsomt vil jeg tro er en god taktikk med tanke på at etappen går over to dager. Henrik Elvestad og Victor Sotberg har nok brukt mye mer energi enn Fay Wildhagen dag en. Noe som kan slå ut til hennes fordel dag to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...