Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV

Turkis Sau

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 7.35):

Og ja takk til mer Tom Stiansen i baris!😍

Anonymkode: 155e8...2fb

Signerer den! 👌

Anonymkode: db6bc...c13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker dere om semifinalen da?

Savner litt mer variasjon. MYE tråkking i myr og våte klær  nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Vår gikk ut - hun har jo vært en av de sterkeste etter min mening - og har vært en støtte for de andre deltagerne. 

Hun har jo vist godt humør og er en fin person i tillegg til å være sprek - utfra det jeg har lest/hørt fra gmn så kan hun være en bitch - det inntrykket fikk man ikke. 

Hipp som happ for meg hvem som vinner semifinalen. 

Fay er nok fysisk sterk og kan vel kart og kompass - men usikker på om hun har drive nok til å ville vinne. Hun er vel med for turen sin del. 

Henrik er vel ganske sterk og kan k&k - tror vel han kan bli litt stresset. Usikker på hvordan han er i nettet hvis dte er finaleøvelse. 

Viktor er vel også ganske sterk - kam k&k og siden han er slank og smidig vil han gjøre det bra i nettet. Han kan vel også stresse litt men mulig han virker mer surrete enn han egentlig er.  Kanskje favoritt ? 

Adrian er ikke sterk nok og han har ikke brukt så mye k&k til nå selv om han sikkert kan overaske der . Siden han jo har slitt en del synes ikke jeg han fortjener å vinne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper og tror på Victor som vinner! Evt Henrik. Disse to har trukket de andre med seg og stått på for laget hele tiden. Siden disse er på lag sammen nå, vil de være det sterkeste laget, så jeg tror disse to blir i finalen.

Anonymkode: d1054...228

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har tro på Victor og Henrik som finaledeltakere. Jeg ser på Fay som en god motivator. Det blir spennende å se hvordan hun og Adrian klarer seg med kart og kompass. Henrik og Victor har jo vist at de kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet Victor er en som liker å ta på folk han snakker med, men jeg la merke til hvor hands on han var med Tom under pizzalaginga. Nesten litt kleint 😅

Heier på Henrik. Har ikke tro på Adrian med kart og kompass, tror også han sliter med å pushe seg selv. Han er med enda pga de andre, de som har dytta han fremover.

Anonymkode: fc217...099

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig synd at Vår gikk ut. Heiet på henne!!
Nå heier jeg på Henrik. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fay er en vakker sjel som prøver så godt hun kan å motivere lillegutten Adrian. Hun bør nesten få fredsprisen for sin innsats med Adrian.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (12 minutter siden):

Veldig synd at Vår gikk ut. Heiet på henne!!
Nå heier jeg på Henrik. 

Vår skulle egentlig røket ut av konkurransen Guttormsen tapte med vilje. Så jeg synes det var veldig greit hun røk nå og ikke en av de andre.

Endret av Oida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fotosyntesen skrev (14 timer siden):

Fay er en vakker sjel som prøver så godt hun kan å motivere lillegutten Adrian. Hun bør nesten få fredsprisen for sin innsats med Adrian.

Enig.

Hvis de taper semi, håper jeg virkelig at Adrian går ut frivillig. Han har jo ikke sjangs i finale uten kartkunnskaper, og NULL vilje til å lære..

Anonymkode: b9410...cd1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Enig.

Hvis de taper semi, håper jeg virkelig at Adrian går ut frivillig. Han har jo ikke sjangs i finale uten kartkunnskaper, og NULL vilje til å lære..

Helt enig. Han hadde ikke kommet seg _noe sted_ uten de andre, i denne omgang Fay. Jeg hadde KLIKKA, hadde jeg vært på tur med ham. 

Anonymkode: eb2d9...8c8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men altså, som Vår banner! 😂😂😂 Gøy hvordan man får et annet inntrykk av folk når man får se mer av dem. 

#Fay-fanclub

Anonymkode: e10db...d69

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fay er så god. Bare for hennes godhet og evige motiverende evne synes jeg hun er en verdig vinner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan en seriøst være så god og omtenksom, varm og snill som det Fay er? Jeg hadde sittet overskrevs på Adrian med mine to hender rundt halsen hans, sorry men det hadde jeg.. er det mulig å være så tålmodig. 

Anonymkode: e10f6...9e6

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skrev tidlig i sesongen at Victor er et snøflak. Jeg tok feil, og beklager det. Han er positiv og har skikkelig stå-på-vilje!

Adrian derimot... Hvordan har han kommet seg til semifinale?? Stakkar, stakkars Fay...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skrev tidlig i sesongen at Victor er et snøflak. Jeg tok feil, og beklager det. Han er positiv og har skikkelig stå-på-vilje!

Adrian derimot... Hvordan har han kommet seg til semifinale?? Stakkar, stakkars Fay...

Tror Victor har imponert mange der ute, fine gutten💗😌 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk til VG for spoiling🙄

Det står "spoileradvarsel" på artikkelen. Hvorfor klikker du deg inn på den da?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oida skrev (2 timer siden):

Det står "spoileradvarsel" på artikkelen. Hvorfor klikker du deg inn på den da?

For min del satt jeg og scrollet gjennom førstesiden og leste bare overskriften, men jeg kan jo tenke meg hvem det gjelder.

Anonymkode: b0f12...552

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Victor er en helt fantastisk ung mann! Blid, postitiv, sterk, står på! Ikke klaging, syting, sliten, lei osv slik som Adrian holder på. Det er imponerende av Adrian å klare dette, han som har levd et adskillig hardere liv enn Victor (mht rus) men han er en håndfull.

Det er mulig Henrik vinner hele greia, men jeg heier virkelig på Victor!

Anonymkode: d1054...228

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...