Diamant20 Skrevet 3. mai 2021 #41 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags type sko bruker dere som jogger mye? Merke? Anonymkode: 78128...a37 Hoka 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #42 Del Skrevet 3. mai 2021 23 hours ago, Tuttifrutt said: Jeg har så lyst å begynne å jogge, men syns det er flaut å jogge ute blant folk siden jeg er i så dårlig form😅 syns det er flaut å stoppe så ofte. Noen som har noen motiverende råd? Har ingen parker eller noe her i området heller, så må jogge langs veien 😕 Jeg tenker at de som møter meg, ser meg jo bare et øyeblikk (enten fordi vi møtes, eller fordi de løper forbi meg). For alt de vet så går jeg fordi jeg akkurat har gjennomført verdens hardeste intervalldrag, eller jogger veldig sakte fordi jeg trener til maraton. I tillegg så blir jeg jo bare glad selv om jeg møter andre som er ute og jogger, og legger igrunnen aldri merke til om det går fort eller sakte med dem. Folk flest er nok for selvsentrerte til å bry seg 😆 Anonymkode: a3589...a23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #43 Del Skrevet 3. mai 2021 Ikke la redselen for hva andre måtte tro og tenke stoppe dere! For sannheten er at alle har nok med seg selv, og ikke tenker noe over tilfeldige folk de passerer. Jeg jogger selv i områder med mye folk, men husker aldri disse i ettertid. Feks kveldens økt - fint vær og mye folk ute, den eneste personen som gjorde inntrykk var en jeg trodde jeg kjente og smilte og vinket til, men han ga ikke noe respons, så nå sitter jeg og er flau over det. Ikke at jeg jogget saktere enn en eller annen random. Anonymkode: aba90...e0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #44 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags type sko bruker dere som jogger mye? Merke? Anonymkode: 78128...a37 Asics og Hoka Anonymkode: 0f82c...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #45 Del Skrevet 3. mai 2021 Har jogget flere ganger i uka siden jeg startet å jogge i september i fjor. Denne uka har jeg ikke jogget, har smerter i ene kneet og vil ikke trigge det. Men savner å jogge. 🥺Har blitt en rutine. Anonymkode: 0f82c...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #46 Del Skrevet 4. mai 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at de som møter meg, ser meg jo bare et øyeblikk (enten fordi vi møtes, eller fordi de løper forbi meg). For alt de vet så går jeg fordi jeg akkurat har gjennomført verdens hardeste intervalldrag, eller jogger veldig sakte fordi jeg trener til maraton. I tillegg så blir jeg jo bare glad selv om jeg møter andre som er ute og jogger, og legger igrunnen aldri merke til om det går fort eller sakte med dem. Folk flest er nok for selvsentrerte til å bry seg 😆 Anonymkode: a3589...a23 Jeg tenker det samme! Jeg er rett og slett drit treig. Treigere enn noen andre jeg har sett på Strava. Løper 10 km på ca. 1 time og et kvarter. Så de aller fleste løper forbi meg, men det kan jo være et utalls grunner til at det går tregt Så jeg er fornøyd bare med at jeg er ute og trener, godt for kroppen min! Har til og med åpen profil på Strava for å kunne være med på challenges 😅 Anonymkode: 35280...4fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #47 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker det samme! Jeg er rett og slett drit treig. Treigere enn noen andre jeg har sett på Strava. Løper 10 km på ca. 1 time og et kvarter. Så de aller fleste løper forbi meg, men det kan jo være et utalls grunner til at det går tregt Så jeg er fornøyd bare med at jeg er ute og trener, godt for kroppen min! Har til og med åpen profil på Strava for å kunne være med på challenges 😅 Anonymkode: 35280...4fc Jeg er like treig😅 Synes dette var godt å lese, fordi jeg føler alle andre løper «mila på under en time». (Av samme grunn har jeg heller ikke strava.) Jeg skal forsøke meg på mer intervall-trening fremover, for å se om det hjelper meg med å øke farten. Anonymkode: 123c6...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #48 Del Skrevet 4. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er like treig😅 Synes dette var godt å lese, fordi jeg føler alle andre løper «mila på under en time». (Av samme grunn har jeg heller ikke strava.) Jeg skal forsøke meg på mer intervall-trening fremover, for å se om det hjelper meg med å øke farten. Anonymkode: 123c6...9e7 Jeg vil også gjerne bli bedre, men tror det er lenge til mila på en time 😂 Følger treningsprogram på Garminklokken for å redusere tiden på 5 km i første omgang. Tror jeg er treg fordi jeg har lite muskler, de blir fort slitne. Så veier jeg nok litt mer enn jeg burde. Og drikker alkohol hver helg 🤪 Anonymkode: 35280...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #49 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker det samme! Jeg er rett og slett drit treig. Treigere enn noen andre jeg har sett på Strava. Løper 10 km på ca. 1 time og et kvarter. Så de aller fleste løper forbi meg, men det kan jo være et utalls grunner til at det går tregt Så jeg er fornøyd bare med at jeg er ute og trener, godt for kroppen min! Har til og med åpen profil på Strava for å kunne være med på challenges 😅 Anonymkode: 35280...4fc Jeg slår deg, trenger 1 time 25 min på 10 km 😄 Anonymkode: dcaec...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #50 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 11.54): Jeg tenker det samme! Jeg er rett og slett drit treig. Treigere enn noen andre jeg har sett på Strava. Løper 10 km på ca. 1 time og et kvarter. Så de aller fleste løper forbi meg, men det kan jo være et utalls grunner til at det går tregt Så jeg er fornøyd bare med at jeg er ute og trener, godt for kroppen min! Har til og med åpen profil på Strava for å kunne være med på challenges 😅 Anonymkode: 35280...4fc De som flekser på Strava er mest eliteløpere og andre som konkurrerer. Heier på hverdagsmosjonistene, jeg. Og bare det å kunne løpe 10 km er en bragd i seg selv. Spør de rundt deg, få som klarer det. Anonymkode: aba90...e0e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 6. mai 2021 #51 Del Skrevet 6. mai 2021 Hvilket underlag jogger dere på? Favorittruta mi på skogsvei er bare 3km, og jeg synes det er innmari tungt å jogge på asfalt til tross for Hokasko med svært god demping. Har ofte lyst til å løpe en lenger rute men synes rett og slett at asfalt gjør løpingen mye tyngre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #52 Del Skrevet 6. mai 2021 halvehimmelen skrev (1 time siden): Hvilket underlag jogger dere på? Favorittruta mi på skogsvei er bare 3km, og jeg synes det er innmari tungt å jogge på asfalt til tross for Hokasko med svært god demping. Har ofte lyst til å løpe en lenger rute men synes rett og slett at asfalt gjør løpingen mye tyngre. Stort sett på asfalt og grusvei, men merker at jeg trives best på skogsvei, men har av og til litt problemer med koordinasjonen, så jeg tør ikke løpe på stier. Kan du løpe to runder? Litt kjedelig, men... 😄 Anonymkode: 5b05e...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #53 Del Skrevet 6. mai 2021 2 hours ago, halvehimmelen said: Hvilket underlag jogger dere på? Favorittruta mi på skogsvei er bare 3km, og jeg synes det er innmari tungt å jogge på asfalt til tross for Hokasko med svært god demping. Har ofte lyst til å løpe en lenger rute men synes rett og slett at asfalt gjør løpingen mye tyngre. Prøver å variere. Foretrekker grus/sti, da det er bedre for knær. Men da må jeg enten løpe grusveien i nærheten av huset, som har sinnsykt mye bakker, eller stoppe et annet sted på vei hjem fra jobb. Så når jeg er hjemme og skal løpe intervall/tempo velger jeg fort asfalt (og til og med brostein) hvor jeg slipper de verste bakkene, men det er jo ikke godt for knærne som fort blir såre. Anonymkode: 35280...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #54 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg klarer max å jogge 5 km, og blir fort sliten i kroppen. All ære til dere som klarer 10 k. Har Strava men logger kun for meg selv. En treig joggetur er bedre enn ingen joggetur har jeg funnet ut🤣 Anonymkode: c91bf...970 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #55 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg har også nylig lastet ned en Coach to 5K app, synes det er såå motiverende når man ser fremgang så tydelig! Kunne løpe 10km + uten problemer for noen år siden, men svangerskap og lite trening har satt sine spor. Håper jeg kan komme tilbake til formen jeg hadde, og iallefall kunne løpe 9 km i kupert terreng uavbrutt (en fin runde vi har i nabolaget)! Anonymkode: 14dc1...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #56 Del Skrevet 16. mai 2021 Jogget for første gange 3 km i strekk i dag, det gikk i snegle fart 😂 ikke så mye, men har aldri klart det før, gjør underverker for motivasjonen videre. Bruker appen c25k Anonymkode: 0756f...c31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #57 Del Skrevet 16. mai 2021 Motiverende og inspirerende og lese om andres løpeglede!😀 Jeg har ikke klokker og apper, bare løper i vei. Går innimellom, ikkeno flaut det, raskere enn alle som ligger på sofaen.😅 Anonymkode: 37d7c...ce2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #58 Del Skrevet 16. mai 2021 Hadde en kjempetung løpedag i dag. Ble veldig rolig jogg og gåing i 1,5 time. Noen dager fungerer det bare ikke. Men fredag hadde jeg intens intervalløkt der jeg kjørte maks, og en fin rolig økt tirsdag. Så alt i alt er jeg godt fornøyd uansett. 😊 Anonymkode: 0f82c...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #59 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde en kjempetung løpedag i dag. Ble veldig rolig jogg og gåing i 1,5 time. Noen dager fungerer det bare ikke. Men fredag hadde jeg intens intervalløkt der jeg kjørte maks, og en fin rolig økt tirsdag. Så alt i alt er jeg godt fornøyd uansett. 😊 Anonymkode: 0f82c...18c Bra jobba! Noen dager er så tungt, bra gjort å stå i det og gjennomføre. 1,5 t er mye! Anonymkode: 37d7c...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #60 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra jobba! Noen dager er så tungt, bra gjort å stå i det og gjennomføre. 1,5 t er mye! Anonymkode: 37d7c...ce2 Takk! Tok igjen manglende intensitet og energi med å ta en lang økt i stedet. Anonymkode: 0f82c...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå