Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #81 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mye under 170 er du? Største playeren jeg har møtt (han dro damer som bare f, pene damer og) var 173 cm høy. Han var godt trent da Anonymkode: 7f4d9...4c1 Lav nok til å bli oversett, litterally. Neida, 163ish. Er jo klar over at ikke alle kvinner bryr seg om dette, og at noen er villig til å akseptere det så sant jeg har andre gode kvaliteter. Er dog kjipt å bli avvist på grunn av noe jeg absolutt ikke kan noe for eller kan gjøre noe med. Lave menn blir sammenlignet med veldig overvektige kvinner når det kommer til attraktivitet, noe jeg ærlig talt synes er fornærmende. Kvinner kan i det minste slanke seg om de har viljestyrke nok. Jeg har selv vært feit, gikk ned 62kg på ett år takket være hard cardio og ketolysediett.
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #82 Skrevet 8. januar 2021 Sykkelkopp skrev (13 minutter siden): Ingen kvinner sliter med å få en match. De sliter med å få en match med de de er interessert i å få en match med Hvis en dame photosoppet til å se mest mulig uattraktiv ut får plenty med matcher kan du og: https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168948903&page=1 I don't wanna live on this planet any more..
Hr. Aktiv Skrevet 8. januar 2021 #83 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han får nok noen likes se... men problemet er at de damene ikke er gode nok og forsvinner i ingen bunken. jeg er selv oppegående og en bra dame, men har fått mye urettferdig dritt fra dere menn på disse appene, og det som oftest går igjen er at de syter, klager, er negative, offer og aldri fornøyde! Når ikke en oppegående og bra dame er godt nok og dere syter, hvem er bra nok da? Alle skjønner at dere ikke er på jakt etter en dame å dele livet med, men heller masse likes og ligg🙄 hvis man som dame er rett på sak og er tøff og sier meningen sin, så er hun fæl, forhatt og uattraktiv. Anonymkode: 60675...616 Han har ikke fått ett eneste like eller match på tinder han. Aldri. Han er helt normal fyr, men blir sett på som uattraktiv. Det er sikkert menn som driver med masse dritt rundt seg, men de menn som man skal satse på er lik han kameraten min som aldri får likes. Han tar heller ingen kontakt med damer ute. For han blir avfeid med en gang nettopp fordi han blir oppfattet som teit eller for pågående der han på en klønete måte prøver å komme i dialog med dere damer. Playerne kan dette og kommer med veloverveide sjekkereplikker som dere faller pladask for. Klart de er mere tiltrekkende der og da. De kan dette og ser i tillegg flott ut i deres øyne. Da går jo playern foran kameraten min som er helt ordinær. Jeg liker damer som tar seg til rette og sier meningen sin sånn at dette gjelder ikke alle menn.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #84 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (12 timer siden): Vel, ja? Probably. Saken er at kvinner og menn vektlegger forskjellige ting når det kommer til forhold. Er en grunn til at f.eks en uføre kvinne ikke nødvendigvis vil ha problemer med å finne seg en mann pga uførheten. Mens en mann derimot er ferdig. For referanse så kan du jo lese de utallige uføre trådene som er her på forumet. Samme gjelder jobb og. Jeg jobber som kokk, ikke akkurat et prestisjeyrke og dette er noe mange (ikke alle) kvinner legger stor vekt på. Jeg er så drittlei denne kranglingen om hvilket kjønn som er det jævligste. Blir som å sammenligne appelsiner med crack cocain. Vi er forskjellige, og har forskjellige krav og preferanser.. Det er noe du velger å tro. At høyden din eller yrket ditt er «grunnen». Og hvis det er det, så legger du tydeligvis merke til feil type kvinner. Anonymkode: 8725a...cc5 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #85 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mye under 170 er du? Største playeren jeg har møtt (han dro damer som bare f, pene damer og) var 173 cm høy. Han var godt trent da Anonymkode: 7f4d9...4c1 Jepp. Min eks var 170 og han er så hot at...ja...😍🤪 Anonymkode: 8725a...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #86 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (36 minutter siden): Lav nok til å bli oversett, litterally. Neida, 163ish. Er jo klar over at ikke alle kvinner bryr seg om dette, og at noen er villig til å akseptere det så sant jeg har andre gode kvaliteter. Er dog kjipt å bli avvist på grunn av noe jeg absolutt ikke kan noe for eller kan gjøre noe med. Lave menn blir sammenlignet med veldig overvektige kvinner når det kommer til attraktivitet, noe jeg ærlig talt synes er fornærmende. Kvinner kan i det minste slanke seg om de har viljestyrke nok. Jeg har selv vært feit, gikk ned 62kg på ett år takket være hard cardio og ketolysediett. Forskjellen på 163 og 170 er enorm. Dessverre holder jeg med deg i at høyden din ødelegger. Men var jeg deg, ville jeg vært svært forsiktig med å rakke ned på overvektige kvinner. Når du har et «handikap» med veldig lav høyde, må personligheten skinne. Hilsen kvinne 170 som ikke ville vurdert deg som aktuell pga høyden. Anonymkode: 89dd3...688
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #87 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er kvinne, 38 år, normalvektig og ellers gjennomsnittlig, bare ikke srlig pen. Jeg har aldri blitt sjekket opp i virkeligheten og da jeg var på datingsider var mailene i innboksen min delt 50/50 mellom menn som var 20 år eldre enn meg, og menn på jakt etter oppholdstillatelse. Jeg er sikker på at dere menn misunner det, ja. Slutt å sammenligne dere selv med de peneste damene. En av mine beste venner er en mann på 160 cm. Han er gift og har barn med ei dame som er like høy. Anonymkode: d0bcb...40a 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2021 #88 Skrevet 8. januar 2021 Uansett hvem du liker på Tinder, blir det match. Menn må seriøst trykke likes på samtlige kvinner der i håp på treff. Så ja, da blir det useriøst. Sjekket det opp her for gøy, siden så mange har snakket om det. Uansett hvilken mann jeg likte, så var det treff. Seriøst, trykker menn på alle damer?
Gjest TheCatLady Skrevet 8. januar 2021 #89 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Jeg er ikke uenig i at kvinner får flere likes og at de får flere matcher, så sånn sett er det lettere å ha et utgangspunkt å velge i. Men det mange menn ikke forstår er at antall likes ikke er det viktige. De fleste som liker en er jo ikke egentlig interessert i det samme som det man selv er interessert i. Det sier heller ingenting om det er en god match eller ikke. Mange menn tar også utgangspunkt i seg selv og det de ønsker, og det er tilsynelatende å ligge med flest mulig. Da er det kanskje viktig med mange å velge i, men ønsker man et forhold vil jo flere ting enn grei nok være viktig. Jeg vil heller hatt 5 likes fra menn som genuint er interessert i meg enn 100 der kanskje 1 er interessert. Som er realiteten i dag. I hvert fall for en helt vanlig kvinne som har ting som trekker ned. Attraktive kvinner og menn er de som får mange meldinger, men tviler på at kvaliteten på meldingene er så høy alltid. Endret 8. januar 2021 av TheCatLady
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #90 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Forskjellen på 163 og 170 er enorm. Dessverre holder jeg med deg i at høyden din ødelegger. Men var jeg deg, ville jeg vært svært forsiktig med å rakke ned på overvektige kvinner. Når du har et «handikap» med veldig lav høyde, må personligheten skinne. Hilsen kvinne 170 som ikke ville vurdert deg som aktuell pga høyden. Anonymkode: 89dd3...688 Ser ikke på høyden min som et handicap 😅 er ganske komfortabel med den ærlig talt. Rakker heller ikke ned på overvektige kvinner. Men synes sammenligningen er bullshit. Jeg er ikke lav pga dårlige livsvalg men pga lave foreldre
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #91 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (35 minutter siden): Ser ikke på høyden min som et handicap 😅 er ganske komfortabel med den ærlig talt. Rakker heller ikke ned på overvektige kvinner. Men synes sammenligningen er bullshit. Jeg er ikke lav pga dårlige livsvalg men pga lave foreldre Du hevder at høyden er årsak til at du er singel. Da høres det ikke ut som for meg at du er komfortabel med den. Hvor høye er dine foreldre? Er din far like høy som deg eller høyere? Anonymkode: 89dd3...688 2
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #92 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du hevder at høyden er årsak til at du er singel. Da høres det ikke ut som for meg at du er komfortabel med den. Hvor høye er dine foreldre? Er din far like høy som deg eller høyere? Anonymkode: 89dd3...688 Vel, man kan være komfortabel i sitt eget skinn og fremdeles være i stand til å innse fakta. Og leve i denial rundt det at majoriteten av kvinner ikke ville gitt meg en sjans pga høyden min tjener ingen godt på Med andre ord, er ikke jeg som har problemer med det, det er det som oftest andre som har. Hele familien min er lave, min far var vel 168 ellernoe før han døde og min mor 152. Er fra Sør Italia, ganske mange lave mennesker nedi der
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #93 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (2 minutter siden): Vel, man kan være komfortabel i sitt eget skinn og fremdeles være i stand til å innse fakta. Og leve i denial rundt det at majoriteten av kvinner ikke ville gitt meg en sjans pga høyden min tjener ingen godt på Med andre ord, er ikke jeg som har problemer med det, det er det som oftest andre som har. Hele familien min er lave, min far var vel 168 ellernoe før han døde og min mor 152. Er fra Sør Italia, ganske mange lave mennesker nedi der Kult. Da har du jo noe eksotisk ved deg. Særlig om du også snakker italiensk. Jeg er sikker på at det teller som et pluss for mange 🙂 Anonymkode: 89dd3...688
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #94 Skrevet 8. januar 2021 Tenker nok det ikke er lett for kvinner på Tinder, de fleste har jo like preferanser. Størsteparten av mennene, som de har sjans på, mangler nok noen kriterier. Tøfft å knives om de få 😞 Anonymkode: 780f7...cca
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #95 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kult. Da har du jo noe eksotisk ved deg. Særlig om du også snakker italiensk. Jeg er sikker på at det teller som et pluss for mange 🙂 Anonymkode: 89dd3...688 Kanskje det har ikke merket så mye til det enda. Blir fort brun da, så det er jo et pluss 😅
herzeleid Skrevet 9. januar 2021 #96 Skrevet 9. januar 2021 Jeg tror utsagnet forutsetter at menn og kvinner generelt har tilsvarende ønsker og intensjoner, noe som nok ofte ikke stemmer. Det er klart at jenter/kvinner har det ekstremt mye enklere tilgang til rene seksuelle relasjoner på omtrent alle arenaer og plattformer i Vesten, og sånn sett har det det "lettere". Samtidig er det jo slik nettopp fordi slikt er mindre interessant for kvinner enn for menn, og det er dette som skaper den store ulikheten i tilgang til slike relasjoner. For kvinner som ønsker en seriøs relasjon blir det derimot vanskeligere, fordi de vil ha stor tilgang til mer attraktive menn som kun er interessert i en seksuell relasjon, og har en stor jobb med å sile ut slike, noe mange ikke klarer og følgelig ender opp med "bruk og kast" relasjoner de aldri ønsket. Sånn sett har kanskje menn som ønsker noe seriøst det "lettere" enn kvinner, fordi der kvinner kan matche og ha sex med menn som overhodet ikke anser dem som "gode nok" for forhold vil menn oftere kunne få begge deler om en kommer så langt. Resultatet av "vanskelighetene" begge kjønn opplever virker å være misfornøyde menn som ikke "får sex" og tilsvarende misfornøyde kvinner som kun "får sex". Ofte virker begge grupper veldig sinte, mennene på de som velger dem vekk og kvinnene på de som "bruker og kaster" dem, og virker å ha lite forståelse for sine motparters situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #97 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenker nok det ikke er lett for kvinner på Tinder, de fleste har jo like preferanser. Størsteparten av mennene, som de har sjans på, mangler nok noen kriterier. Tøfft å knives om de få 😞 Anonymkode: 780f7...cca Størsteparten av disse mennene vil bare ha de peneste damene. Som en annen skriver: slutt å sammenlign med de peneste damene. Alle menn kan få dame og alle som hevder 80% av menn taper er bare pisspreik. De 80% taper de aller PENESTE damene, ikke damer generelt og det finner man ALLTID ut av når menn lyver om å tape på Tinder...joda har fått match, men dama var jo ikke bra nok🙄 Nei, ikke alle kan få de peneste damene og en stor andel vil tape den konkurransen, men gi ikke damer generelt skylda for det, se innover på dere selv og forstå at når 100% av menn knives om en liten gruppe kvinner, så vil noen ikke nå frem. Menn er for kravstore og kresne og har mulighet på mange, men vil ha få. Da må dere fire på kravene deres, ikke lyve om at ingen damer vil ha dere. Drittlei de løgnene menn kommer med. Anonymkode: 7edca...d0f 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #98 Skrevet 10. januar 2021 Aliquis skrev (På 7.1.2021 den 15.16): Det her er jo bare tull. Menn får seg definitivt likes de og. Det er flere menn enn kvinner på slike apper, så de vil nødvendigvis få færre likes, men å si at de ikke får noen er jo bare svada. Statistikk er klar. 83% av damer har suksess på tinder. Kun 16% av menn. Menn som ikke er blant de 25% mest attraktive bør ALDRI være på tinder. Dette sier samlivsekspertene. Er du ikke modellpen mann, kutt ut tinder. Det er en arena de feiler på. Alle damene står i kø for 15% av gutta. Anonymkode: 590e9...9ed
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #99 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Størsteparten av disse mennene vil bare ha de peneste damene. Som en annen skriver: slutt å sammenlign med de peneste damene. Alle menn kan få dame og alle som hevder 80% av menn taper er bare pisspreik. De 80% taper de aller PENESTE damene, ikke damer generelt og det finner man ALLTID ut av når menn lyver om å tape på Tinder...joda har fått match, men dama var jo ikke bra nok🙄 Nei, ikke alle kan få de peneste damene og en stor andel vil tape den konkurransen, men gi ikke damer generelt skylda for det, se innover på dere selv og forstå at når 100% av menn knives om en liten gruppe kvinner, så vil noen ikke nå frem. Menn er for kravstore og kresne og har mulighet på mange, men vil ha få. Da må dere fire på kravene deres, ikke lyve om at ingen damer vil ha dere. Drittlei de løgnene menn kommer med. Anonymkode: 7edca...d0f Det er jo beviselig feil. Menn sveiper på alle damer. Kvinner kun på de mest attraktive. Hvordan kan du si at menn bare går for noen modeller. Når over 80% av kvinner har tindersex. Det er jo motsatt. Anonymkode: 590e9...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #100 Skrevet 10. januar 2021 Dere som er prosent-ryttere. Løft blikket litt. Se hvem som faktisk har funnet hverandre på Tinder. Jeg kjenner mange tinder-par. Ingen av de mennene er av den flotteste fjerdedelen av den mannlige befolkningen. Det er helt vanlige menn, dvs noen kg ekstra, flere er skalla/tynn på toppen, lite interesser utover Netflix/gaming, og må fortelles hva de skal gjøre av dama. I alle fall langt unna "Chad". I Anonymkode: 06dfa...da6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå