AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det er ikke svada for en helt normal mann på Tinder. Liksene fra kvinnene går alle sammen til den samme manneeliten på Tinder. Topp 20%. Og ironisk nok så finner du 98% av knullegutta i denne bolken. Og så klager alle kvinner over at menn kun vil ha sex på Tinder. Evig runddans. Mens den normale mannen får 3 likes i året fra uføretrygdede og overvektige kvinner som har 3 barn med 3 forskjellige menn. Anonymkode: bda9a...bb4 Hvis man dropper tinder og går ut på gata så vil man se at dette er akkurat det samme motsatt. Det finnes kvinner også som også får oppmerksomhet fra menn tre ganger i året (eller enda sjeldnere) fra kun uføretrygdede og overvektige menn med dårlig hygiene. Jeg er en av dem. Men dette skjer altså utenfor tinder. Anonymkode: ca8bd...e3e 4
Aliquis Skrevet 7. januar 2021 #22 Skrevet 7. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, er klar over at alt besserwizzere mener tror dem er fakta. Realiteten er ofte annerledes. Jeg har presentert fakta i saken. Anonymkode: bda9a...bb4 Du har presentert incelenes standpunkt. Det stemmer dessverre ikke overens med virkeligheten. Du er ikke på Tinder selv engang, så det er ganske åpenbart at du ikke har peiling på hva du snakker om. 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Skrevet 7. januar 2021 Aliquis skrev (24 minutter siden): Hvordan vil du si fordelingen er på andre arenaer? Det er lutt vanskelig å si. Ikke mange andre arenaer (enn andre digitale sjekkesteder) som har samme formål. Ute på pub feks. Er det jo ikke bare folk som søker noen. Jeg kjenner flere som har møtt noen de er glade i via Tinder. Jeg kjenner bare så enormt mange fler som er skuffa og slitne etter å ha gått gjennom et hav av useriøse forespørsler. Anonymkode: e319c...46b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #24 Skrevet 7. januar 2021 Mye er nok ENKLERE for kvinner, ja, men det betyr ikke at det er enkelt, eller at det er enkelt for alle kvinner. Jeg får veldig sjeldent matcher (ser helt gjennomsnittlig ok pen ut, har en normal bio). Er nok ganske kresen på utvalget, men forskjellen er at de jeg sveiper på er jeg faktisk interessert i å snakke med. Mange menn sveiper automatisk på alle og «rydder» etterpå. Og så klager de på at kvinner er dårlige på å ta initiativ.. Jeg kan fint ta initiativ, jeg, men det er ikke like motiverende når jeg vet at sannsynligheten er stor for at du ikke har «valgt» meg, jeg har bare dumpet ned i fanget ditt. Anonymkode: 3f01a...dbd 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #25 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er lutt vanskelig å si. Ikke mange andre arenaer (enn andre digitale sjekkesteder) som har samme formål. Ute på pub feks. Er det jo ikke bare folk som søker noen. Jeg kjenner flere som har møtt noen de er glade i via Tinder. Jeg kjenner bare så enormt mange fler som er skuffa og slitne etter å ha gått gjennom et hav av useriøse forespørsler. Anonymkode: e319c...46b Derfor er jeg ikke på Tinder. Tror ikke på "happily ever after" etter en Tinder-date. Det skjer sikkert, men meget sjelden. Anonymkode: 8725a...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #26 Skrevet 7. januar 2021 Jenter får knulla lett på tinder, men å finne noe seriøst er nok ca like utfordrende som for menn. Anonymkode: 4b5fd...e98 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #27 Skrevet 7. januar 2021 Aliquis skrev (27 minutter siden): Du har presentert incelenes standpunkt. Det stemmer dessverre ikke overens med virkeligheten. Du er ikke på Tinder selv engang, så det er ganske åpenbart at du ikke har peiling på hva du snakker om. Å henge motdebattanter på en incelknagg bare fordi dem er uenig med deg er intent mindre en hersketeknikk. Skjerp deg, du og dine oppfatninger er ikke den o'hellige faders ord selv om du mener det. Anonymkode: bda9a...bb4 4
Aliquis Skrevet 7. januar 2021 #28 Skrevet 7. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Å henge motdebattanter på en incelknagg bare fordi dem er uenig med deg er intent mindre en hersketeknikk. Skjerp deg, du og dine oppfatninger er ikke den o'hellige faders ord selv om du mener det. Anonymkode: bda9a...bb4 Jeg henger folk som forkynner det glade incelbudskap på incelknagger. Om du kommer med incelprat er det nok noe du burde lære deg å leve med. 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #29 Skrevet 7. januar 2021 Aliquis skrev (4 minutter siden): Jeg henger folk som forkynner det glade incelbudskap på incelknagger. Om du kommer med incelprat er det nok noe du burde lære deg å leve med. Tror du må google incel. Jeg er verken bitter eller blitt avvist av det motsatte kjønn. Men jeg har en annen oppfatning av Tinder enn deg, og det tålte du ikke høre. Jeg står galant for at normale menn faller ofte igjennom på Tinder, mens normale kvinner vasser i menn der inne. Og den oppfatningen er langt ifra incel-aktig. Anonymkode: bda9a...bb4 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #30 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror du må google incel. Jeg er verken bitter eller blitt avvist av det motsatte kjønn. Men jeg har en annen oppfatning av Tinder enn deg, og det tålte du ikke høre. Jeg står galant for at normale menn faller ofte igjennom på Tinder, mens normale kvinner vasser i menn der inne. Og den oppfatningen er langt ifra incel-aktig. Anonymkode: bda9a...bb4 Hvem er "normale menn"? De som bitcher om andre 20% av menn her på kg? Anonymkode: 8725a...cc5 9
Yuumi Skrevet 7. januar 2021 #31 Skrevet 7. januar 2021 Husker jeg hadde en kompis, når han var på tinder så sveipet han bare høyre på alle som kom opp. Virkelig alle. Aldri møtt en dame som gjør det. 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #32 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er "normale menn"? De som bitcher om andre 20% av menn her på kg? Anonymkode: 8725a...cc5 En slank mann med ordinært nordisk utseende, aller helst lys i håret, enten fagutdannet eller bachelorgrad, som er empatisk og sosial med gode verdier og holdninger. En typisk norsk normal mann, som ofte har en mer innholdsfattig profil på Tinder enn bærmen fordi han regelrett hater å være der og ikke har noe behov for å flexe muskler eller vise hvor bra han er. Anonymkode: bda9a...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #33 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En slank mann med ordinært nordisk utseende, aller helst lys i håret, enten fagutdannet eller bachelorgrad, som er empatisk og sosial med gode verdier og holdninger. En typisk norsk normal mann, som ofte har en mer innholdsfattig profil på Tinder enn bærmen fordi han regelrett hater å være der og ikke har noe behov for å flexe muskler eller vise hvor bra han er. Anonymkode: bda9a...bb4 Den du beskriver ville jeg gjerne blitt kjent med. Kvinner er ikke helt like som noen menn velger å tro. Anonymkode: 8725a...cc5 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #34 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den du beskriver ville jeg gjerne blitt kjent med. Kvinner er ikke helt like som noen menn velger å tro. Anonymkode: 8725a...cc5 Så bra. Jeg kjenner flere av dem. Kan arrangere en speed-date hvis det var det .. Nei, men poenget mitt er at slike menn ofte faller helt igjennom på Tinder. Joda, vi kan godt legge litt skyld på dårlig og innholdsfattig profil, okei, men i det store og hele så har dem alle bilder av seg selv og litt tekst. Det er faktisk frustrerende for meg å være vitne til at slike menn ikke når opp, fordi disse mer aggressive og mer fremtredende mennene tar så mye plass både på Tinder og i samfunnet at det er umulig å få gjennomslag. Det typiske er også at når disse mennene først klarer å få seg et sjelden match, så er ikke helt normal samtale godt nok. Det må være utspekulerte og humoristiske one-linere som "fanger" dem, eller så får dem ikke svar matchen sin. Et "Hei" er aldri godt nok, rett og slett fordi kvinner vasses ned av kreative åpningsreplikker døgnet rundt der inne. Anonymkode: bda9a...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #35 Skrevet 7. januar 2021 Yuumi skrev (14 minutter siden): Husker jeg hadde en kompis, når han var på tinder så sveipet han bare høyre på alle som kom opp. Virkelig alle. Aldri møtt en dame som gjør det. Damer gjør ikke sånt. Dette er grunnen til at damer har det "lett" på tinder, fordi ekstremt mange menn sveiper på alt for så å gå over match-utvalget senere. Menn og kvinner er egentlig like kresne, men bruker forskjellige strategier. Som igjen fører til at det kan virke som om damene har høyere krav, når sannheten er at damer er ærlige og sveiper på de mannfolka de faktisk er interessert i. Anonymkode: 106ce...5c8 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #36 Skrevet 7. januar 2021 Jeg synes også at "Hei" er et undervurdert ord på tinder. Jeg er faktisk dritt lei av at folk tror de må skrive så mye rart. Går an å skrive "Hei, har du hatt en fin dag?" eller noe annet som ikke får deg til å framstå desperat. Kommenter noe i forbindelse med bildene du ser, bare chill litt liksom. Anonymkode: 106ce...5c8 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #37 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så bra. Jeg kjenner flere av dem. Kan arrangere en speed-date hvis det var det .. Nei, men poenget mitt er at slike menn ofte faller helt igjennom på Tinder. Joda, vi kan godt legge litt skyld på dårlig og innholdsfattig profil, okei, men i det store og hele så har dem alle bilder av seg selv og litt tekst. Det er faktisk frustrerende for meg å være vitne til at slike menn ikke når opp, fordi disse mer aggressive og mer fremtredende mennene tar så mye plass både på Tinder og i samfunnet at det er umulig å få gjennomslag. Det typiske er også at når disse mennene først klarer å få seg et sjelden match, så er ikke helt normal samtale godt nok. Det må være utspekulerte og humoristiske one-linere som "fanger" dem, eller så får dem ikke svar matchen sin. Et "Hei" er aldri godt nok, rett og slett fordi kvinner vasses ned av kreative åpningsreplikker døgnet rundt der inne. Anonymkode: bda9a...bb4 Hvorfor må disse menn være på Tinder? Spørsmål nr.2: Hva slags jenter prøver disse menn å bli kjent med? Oppmerksomhetssyke Insta babes? Anonymkode: 8725a...cc5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #38 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes også at "Hei" er et undervurdert ord på tinder. Jeg er faktisk dritt lei av at folk tror de må skrive så mye rart. Går an å skrive "Hei, har du hatt en fin dag?" eller noe annet som ikke får deg til å framstå desperat. Kommenter noe i forbindelse med bildene du ser, bare chill litt liksom. Anonymkode: 106ce...5c8 Ja, ikke sant. Dessuten er "Hei ... osv" en helt normal samtaleinngang. Men som jeg påpeker så er ikke et "Hei ... " godt nok for å fange interessen til den store majoriteten kvinner på Tinder. Og når da normale menn knapt nok får matcher, så er sjansene store for at han treffer en som deg som ønsker en slik inngang. Anonymkode: bda9a...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #39 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes også at "Hei" er et undervurdert ord på tinder. Jeg er faktisk dritt lei av at folk tror de må skrive så mye rart. Går an å skrive "Hei, har du hatt en fin dag?" eller noe annet som ikke får deg til å framstå desperat. Kommenter noe i forbindelse med bildene du ser, bare chill litt liksom. Anonymkode: 106ce...5c8 "Har du hatt en fin dag?" = Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg prøver bare å fremstå som en hyggelig og empatisk person. Anonymkode: 8725a...cc5 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #40 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må disse menn være på Tinder? Spørsmål nr.2: Hva slags jenter prøver disse menn å bli kjent med? Oppmerksomhetssyke Insta babes? Anonymkode: 8725a...cc5 Fordi det eksisterer ikke noe real-life-nettverk for dating her i området. Man må gjøre seg selv tilgjengelige gjennom teknologiske plattformer for å i det hele tatt ha sjans. Definitivt ikke insta-babes med silikon, fillers og muskuløse kropper. Det virker som om at kravene er svært begrenset, annet enn mye overvekt og mange barn fra før. Anonymkode: bda9a...bb4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå