Gjest LaptopPute Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Hvilke treningsvideoer fra Youtube er favorittene deres? Samme hvilke sjangre, styrke, kondisjon, dans, hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg bruker YouTube ganske mye til trening, og mine favoritter er Sydney cummings, madfit, heather robertson, BodyFit by amy og popsugar. Anonymkode: 5ec95...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 9. januar 2021 #3 Del Skrevet 9. januar 2021 On 1/7/2021 at 8:47 PM, AnonymBruker said: Jeg bruker YouTube ganske mye til trening, og mine favoritter er Sydney cummings, madfit, heather robertson, BodyFit by amy og popsugar. Anonymkode: 5ec95...b38 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Del Skrevet 10. januar 2021 Natacha Oceane. Hun har ikke altfor mange "follow along"-økter på YT, men de hun har liker jeg kjempegodt. For det meste er det HIIT-økter. Anonymkode: 01f62...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå